[صفحه اصلی ]     [ English ]  
:: بازگشت به صفحه اصلی مرکز بازگشت به صفحه اصلی دانشگاه ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
معرفی بیمارستان::
هیات امناء::
مدیر عامل ::
معاونت آموزش و سلامت::
معاونت خدمات و پشتیبانی::
معاونت برنامه ریزی و توسعه ::
مدیریت خدمات پرستاری::
بخشها و واحدهای درمانی::
واحدهای پاراکلینیکی ::
آموزش به بیمار::
اموزش به پرسنل::
واحد فناوری اطلاعات ::
توریسم درمانی::
کتابخانه مرکز::
روابط عمومی::
تماس با ما::
::
تحول نظام سلامت

تحول نظام سلامت

نتایج ارزیابی نظرسنجی ها

..

AWT IMAGE

موضوعات استراتژیک مرکز

جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
خبرنامه مرکز (همت)

همت شماره 5

خبرنامه داخلی مرکز آموزشی درمانی آیت اله موسوی


 همت شماره 4

AWT IMAGE


همت شماره 3

 AWT IMAGE


 همت شماره 2

AWT IMAGE


 همت شماره 1

AWT IMAGE


 

..
پایگاه های سلامت

MED TUBE

مشاوره پزشکی

MEDlib

Heaith news

مگیران

..

BMI

AWT IMAGE

:: معرفی واحد روابط عمومی ::

 معرفی واحد روابط عمومی

 دنیای امروز، دنیای رسانه هاست و رسانه ها با استفاده از تاثیر گذاری بلامنازع شان توانسته اند به ابزارهای قدرت تبدیل شوند بطوریکه برخی از آنها وارد بازی قدرت یا همان جنگ نرم شده اند. اما دربین همه موضوعاتی که رسانه ها به آن می پردازند جای خالی اخبار و گزارشات سلامت و فرهنگ سازی سلامت همواره خالی است. به همین دلیل برای گسترش سلامت و اخبار آن ناگزیریم از رسانه ها به عنوان ابزار آموزش جدید بهره برداری کنیم. یکی از این راهها، تاسیس و راه اندازی پایگاههای اطلاع رسانی معتبر سلامت در فضای مجازی است. به نحوی که بتوانند اخبار و فرهنگ سازی سلامت را عهده دار شوند. این اتفاق مهم از هم اکنون در روابط عمومی مرکز آموزشی، درمانی آیت ا... موسوی روی داد و این پایگاه جدید راه اندازی شد.

  روابط عمومی در سالهای اخیر دچار تحولات فراوانی شده است که اهمیت و جایگاه بالای آن را در حل و فصل بحرانها، فرهنگ سازی، ایجاد تفاهم میان روابط عمومی و سازمان و اعتماد سازی آشکار می سازد. علاوه بر این رشد نظام ارتباطی و اطلاع رسانی از عناصر اصلی توسعه در جوامع به شمار می رود. در این میان نقش عمده ای که روابط عمومی ها به عنوان مجریان این امر برعهده دارند حائز اهمیت است. روابط عمومی ها امروزه در سازمان ها و وزارتخانه های مختلف با تلاشهایی که از سوی محافل علمی جهت ارتقای نقش آنها صورت پذیرفته از سطح ابتدائی کارمند روابط عمومی، بسیار فاصله گرفته است.

  مشاوره مستقیم به مقام عالی سازمان، تهیه بولتن های خبری، انتشار نشریه داخلی ، ارائه تسهیلات تفریحی و رفاهی به کارکنان، شرکت در نمایشگاهها و جشنواره های تخصصی و بسیاری از فعالیتهای دیگر از جمله وظایفی است که در اداره عمومی های سازمانها را تبدیل به پخش پر جنب و جوش و پر رونق در بین دیگر اداره های دیگر سازمان کرده است.

  همچنین سازمانها وشرکت های دولتی و خصوصی هم برای نشان دادن اقدامات و حسن نیت به مخاطبان و مشتریان خود، به روابط عمومی تکیه می کنند که البته این خود باعث رونق و شکوفایی و توسعه صنعت روابط عمومی نیز میشود.   

  افزان براین، فهم عمومی از روابط عمومی در حال گسترش است و جای تعجب نیست که امروزه روابط عمومی ها در محیط های سازمانی و اجتماعی با اتخاذ شیوه های مختلف ارتباطی، در صدد تعامل با مخاطبان خود هستند تا تصویری مثبت از سازمان یا شرکت خود ایجاد کنند و به عصر تازه ای از اعتماد، شفافیت، صداقت، اخلاق و صراحت قدم بگذارند.

در نهایت، اطلاع رسانی شفاف از وظایف مهم روابط عمومی دستگاههای اجرائی است و آنان پل ارتباطی مردم و دولت محسوب می شوند. اطلاع رسانی دولت عاملی در جهت ایجاد اعتماد بین مردم و حاکمیت شده و آرامش خاطر جامعه را باعث می شود .

بازگشت به صفحه قبل  

دفعات مشاهده: 4571 بار   |   دفعات چاپ: 550 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 110 بار   |   0 نظر
::
آدرس: زنجان – جاده گاوازنگ – مرکز آموزش درمانی آیت اله موسوی .... شماره تماس: 33130000-024 .... دورنگار: 33131203-024 .... آدرس پست الکترونیکی: mousavihospital@zums.ac.ir