[صفحه اصلی ]    
:: برگشت به صفحه اصلي دانشگاه برگشت به صفحه اصلي مركز ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با مرکز::
حوزه ریاست::
حوزه مدیریت::
حوزه خدمات پرستاری::
معاونت آموزشی و پژوهشی::
بخشهای درمانی مرکز::
واحدهای پاراکلینیک::
درمانگاههای تخصصی::
دفتر بهبود کیفیت و اعتبار بخشی::
فناوری اطلاعات ( IT )::
ارتباط با بیماران::
ارتباط با کارکنان مرکز::
روابط عمومی مرکز::
امور رفاهی کارکنان::
واحد رسیدگی به شکایات::
فرم گزارش دهی خطا::
آرشیو اخبار و اطلاعات مرکز::
آلبوم تصاویر::
اخبار و رویدادها::
تماس با ما::
::
فرم رضایت سنجی کارکنان

AWT IMAGE

..
امور حقوقی
AWT IMAGE
..
فرم ارائه پیشنهاد

AWT IMAGE

..
فرم ارتباط با معاون آموزشی

AWT IMAGE

..
واحد توسعه تحقیقات بالینی

AWT IMAGE

..
پیوندهای مفید

AWT IMAGE

AWT IMAGE
AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
بازدید کننده گرامی در صورت تمایل نظر خود را درباره سایت ثبت فرمایید.
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
:: رسیدگی به شکایات ::

AWT IMAGE

❁ ❁ ❁ ❁ ❁

مسئول رسیدگی به شکایات
نام و نام خانوادگی : حمیدرضا محمدی تحصیلات : کارشناس پرستاری
پست الکترونیکی :

❁ ❁ ❁ ❁ ❁

AWT IMAGE

33023270 - 024


  دستورالعمل رسیدگی به شکایات بیماران/مراجعین 

در دیدگاه مسئولین مرکز آموزشی – درمانی حضرت ولیعصر (عج) هرگونه شکایت و نارضایتی از سوی دریافت کنندگان خدمت یک عدم انطباق محسوب می گردد، لذا تمام اهتمام خود را بمنظور شناسایی و رفع علل نارضایتی بکار می گیرند. شکایات در مرکز به 2 صورت شفاهی و کتبی اعلام می گردد که هر دو مورد توجه مسئولین می باشد. فرآیند رسیدگی به شکایت بیماران و مراجعه کنندگان به شرح زیر می باشد :

1- درصورت بروز نارضایتی در واحدی که بیمار خدمات مورد نیازش را دریافت می کند ، ابتدا باید مسئله ومشکل را با مسئول آن واحد در میان بگذارد چنانچه مسئول واحد، فرد شاکی را متقاعد و مشکل را بر طرف نماید فرایند شکایت در همین جا به پایان می رسد، در غیر اینصورت فرد شاکی به واحد رسیدگی به شکایت راهنمایی خواهد شد.

2-فرد شاکی در ساعت اداری (7:30 الی 14:30) به واحد رسیدگی به شکایت مراجعه و موضوع شکایت خود را با مسئول این واحد در میان می گذارد ، در غیر ساعت اداری بیمار باید به دفتر پرستاری راهنمایی و موضوع شکایت خود را با سوپروایزر کشیک در میان گذارد. چنانچه مسئول واحد رسیدگی به شکایت و یا سوپروایزر کشیک، به شکایت بیمار رسیدگی و فرد شاکی را راضی نمایند این شکایت، شکایت شفاهی محسوب می گردد و باید در دفتر آمار شکایت ثبت گردد.

3- در صورت عدم کسب رضایت فرد شاکی با توضیحات ارائه شده ، فرم اعلام شکایت در اختیار وی قرار می گیرد تا شکایت خود را بصورت کتبی و با شرح کامل علت شکایت تنظیم نماید. در شیفت عصر و شب کلیه شکایتها ثبت و صبح روز بعد توسط مسئول واحد رسیدگی به شکایات جمع آوری و بسته به موضوع شکایت به یکی از واحدهای مرتبط (دفتر ریاست،مدیریت،دفتر پرستاری و ...)ارجاع می گردد. پس از رسیدگی به شکایت تنظیم شده، نتیجه نهایی از سوی واحد رسیدگی به شکایت به اطلاع فرد شاکی می رسد.

5- در نهایت آمار شکایات شفاهی و کتبی ماهانه در کمیته تخصصی مربوطه مطرح و علت یابی خواهد شد تا از بروز شکایات مشابه جلوگیری بعمل آید.

6- واحد رسیدگی به شکایات بصورت تلفنی در ساعات اداری پاسخگوی موارد نارضایتی و شکایت بیماران است. شماره تلفن مستقیم این واحد7123270 می باشد.

7- با مراجعه به سایت مرکز( www.zums.ac.ir ) نیز می توان با ثبت مشخصات و مورد شکایت / نارضایتی، کد رهگیری دریافت کرده و نتیجه را از این طریق پیگیری نمود. پس از تکمیل فرم، حداکثر ظرف مدت 48 ساعت پاسخگویی اولیه توسط مسئول واحد رسیدگی به شکایات ابلاغ خواهد شد.

  برای دسترسی به فرم شکایت کلیک کنید :    

  AWT IMAGE

دفعات مشاهده: 6929 بار   |   دفعات چاپ: 519 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 147 بار   |   0 نظر
::

آدرس : زنجان - بالاتر از میدان ولیعصر - مرکز آموزشی درمانی حضرت ولیعصر ( عج ) ---- شماره تماس : 7124-0241 ---- دورنگار :7270757-0241 ---- آدرس پست الکترونیکی : valiasr@zums.ac.ir - کد پستی : 77978-45157