[صفحه اصلی ]    
:: برگشت به صفحه اصلي دانشگاه برگشت به صفحه اصلي مركز ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با مرکز::
حوزه ریاست::
حوزه مدیریت::
حوزه خدمات پرستاری::
معاونت آموزشی و پژوهشی::
بخشهای درمانی مرکز::
واحدهای پاراکلینیک::
درمانگاههای تخصصی::
دفتر بهبود کیفیت و اعتبار بخشی::
فناوری اطلاعات ( IT )::
ارتباط با بیماران::
ارتباط با کارکنان مرکز::
روابط عمومی مرکز::
امور رفاهی کارکنان::
واحد رسیدگی به شکایات::
فرم گزارش دهی خطا::
آرشیو اخبار و اطلاعات مرکز::
آلبوم تصاویر::
اخبار و رویدادها::
تماس با ما::
::
فرم رضایت سنجی کارکنان

AWT IMAGE

..
امور حقوقی
AWT IMAGE
..
فرم ارائه پیشنهاد

AWT IMAGE

..
فرم ارتباط با معاون آموزشی

AWT IMAGE

..
واحد توسعه تحقیقات بالینی

AWT IMAGE

..
پیوندهای مفید

AWT IMAGE

AWT IMAGE
AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
بازدید کننده گرامی در صورت تمایل نظر خود را درباره سایت ثبت فرمایید.
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
:: اداره امور اداری ::

AWT IMAGE

❁ ❁ ❁ ❁ ❁

رئیس اداره امور اداری
                            نام و نام خانوادگی : موسی محمدی                          
پست الکترونیکی :

❁ ❁ ❁ ❁ ❁

AWT IMAGE

33023201 - 024

 شرح وظایف رئیس اداره امور اداری

  1. مطالعه قوانین و مقررات امور اداری و استخدامی بمنظور آگاهی از آنها .

  2. نظارت و سرپرستی بر کلیه امور مربوط به کارگزینی – دبیرخانه – ماشین نویسی_ تدارکات - ا نبار ملزومات – خدمات و بایگانی پرسنلی .

  3. نظارت و کنترل نامه های صادره و پیگیری نامه های ارجاعی به واحدهای تحت سرپرستی .

  4. نظارت و کنترل لوازم خریداری شده و بررسی تقاضای خرید که از واحدهای مختلف مرکز ارائه می گردد .

  5. نظارت و کنترل بر وسایل و لوازم موجود در انبار و توزیع منطقی آنها بین واحدها .

  6. نظارت بر امور جاری خدمات و حفظ حراست از فضاهای فیزیکی مرکز و واحد تاسیساتی .

  7. نظارت و کنترل احکام حقوقی پرسنل اعم از افزایش سنواتی – ارتقاء گروه – برقراری حق شیفت در گردش و صعوبت کار و غیره

  8. ارجاع نامه های واصله به واحدهای تحت سرپرستی و پیگیری آنها .

  9. نظارت و رسیدگی به دفاتر حضور و غیاب کارکنان و تایمکس .

  10. نظارت و کنترل مرخصی های استحقاقی – استعلاجی و بدون حقوق پرسنل مرکز .

  11. کنترل و امضاء نامه های صادره و ارجاع نامه های مربوط به واحدهای تحت امر .

  12. هماهنگی بین بخشی امور خدماتی و نقلیه با سایر واحدهای مرکز .

  13. ارزشیابی پرسنل واحدهای تحت سرپرستی .

14. توجه کامل به مستندات و دستورالعمل های سیستم مدیریت کیفیت.

  15 . انجام سایر امور م حوله در زمینه شغلی طبق دستور مقام مافوق .

  16. شرکت در دوره های مدیریتی وعمومی به منظور افزایش مهارتهای شغلی .

  واحدهای تحت پوشش اداره امور اداری مرکز :

    کارگزینی

  دبیرخانه

  انبار ملزومات

  تدارکات ( برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید . )

  بایگانی پرسنل

  خدمات ( نقلیه - مخابرات - امحاء زباله - رختشویخانه - تاسیسات )  ( جهت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید . )

دفعات مشاهده: 8150 بار   |   دفعات چاپ: 475 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 143 بار   |   0 نظر
::

آدرس : زنجان - بالاتر از میدان ولیعصر - مرکز آموزشی درمانی حضرت ولیعصر ( عج ) ---- شماره تماس : 7124-0241 ---- دورنگار :7270757-0241 ---- آدرس پست الکترونیکی : valiasr@zums.ac.ir - کد پستی : 77978-45157