[صفحه اصلی ]    
:: برگشت به صفحه اصلي دانشگاه برگشت به صفحه اصلي مركز ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با مرکز::
حوزه ریاست::
حوزه مدیریت::
حوزه خدمات پرستاری::
معاونت آموزشی و پژوهشی::
بخشهای درمانی مرکز::
واحدهای پاراکلینیک::
درمانگاههای تخصصی::
دفتر بهبود کیفیت و اعتبار بخشی::
فناوری اطلاعات ( IT )::
ارتباط با بیماران::
ارتباط با کارکنان مرکز::
روابط عمومی مرکز::
امور رفاهی کارکنان::
واحد رسیدگی به شکایات::
فرم گزارش دهی خطا::
آرشیو اخبار و اطلاعات مرکز::
آلبوم تصاویر::
اخبار و رویدادها::
تماس با ما::
::
فرم رضایت سنجی کارکنان

AWT IMAGE

..
امور حقوقی
AWT IMAGE
..
فرم ارائه پیشنهاد

AWT IMAGE

..
فرم ارتباط با معاون آموزشی

AWT IMAGE

..
واحد توسعه تحقیقات بالینی

AWT IMAGE

..
پیوندهای مفید

AWT IMAGE

AWT IMAGE
AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
بازدید کننده گرامی در صورت تمایل نظر خود را درباره سایت ثبت فرمایید.
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
:: سوپروایزر ::

                                          AWT IMAGE                                                        AWT IMAGE       

❁ ❁ ❁ ❁ ❁                                                    ❁ ❁ ❁ ❁ ❁

سوپروایزر بالینی سوپروایزر بالینی
 نام و نام خانوادگی : شهلا انصاری تحصیلات : کارشناس پرستاری نام و نام خانوادگی : فاطمه میری تحصیلات : کارشناس پرستاری
پست الکترونیکی : پست الکترونیکی :

❁ ❁ ❁ ❁ ❁

AWT IMAGE

33023299 و33023211 - 024

   شرح وظایف سرپرست پرستاری ( سوپروایزر)

   1- کسب دستور و برنامه کار از مدیر خدمات پرستاری

  2- مشارکت و همکاری در جمع آوری اطلاعات پیرامون مرکز بهداشتی درمانی توانبخشی

  3- همکاری با مدیر پرستاری در تنظیم و تدوین اهداف و خط مشی های واحد های ذیربط با همکاری سایر مسئولین

  4- ارائه پیشنهادات لازم در جهت ایجاد تغییرات مناسب در سیستم خدمات پرستاری

  5- مشارکت و همکاری در برنامه ریزی های آموزشی کارکنان ،دانشجویان ،مدد جویان ،بیماران

  6- بر نامه ریزی و هماهنگی در پذیرش و برنامه ریزی ترخیص مددجویان / بیماران

  7 - تهیه و تنظیم گزارشات کمی و کیفی از وضعیت موجود سرویس دهندگان ، سرویس گیرندگان ، عملکرد

  و … , واحد های ذیربط

  8-ایجاد هما ه نگی بین واحد های مختلف مرکز جهت ارائه خدمات مطلوب در واحدهای ذیربط

  9- تشخیص نیاز ها و مشکلات موجود در واحد های مرتبط پرستاری (مربوط به کارکنان ، مددجویان /

  بیماران، محیط و ) و اقدام جهت حل آنها

  10- مشارکت در توزیع کارکنان پرستاری بر اساس توانایی ها و نیازها در واحد ها و شیفتهای مختلف

  11- ایجاد شرایط کاری مناسب و حسن تفاهم مابین افراد

  12- شرکت در برنامه های آموزشی به منظور ارتقای سطح آگاهی و مهارت خود در جهت ارائه روشهای مؤثرتر

  13- شرکت در کمیته های مختلف بیمارستانی و پرستاری (آموزشی، پژوهشی ، فرهنگی ، نظارت و ارزشیابی

  ، رفاهی ، توان بخشی و )

  14- تامین و ایجاد شرایط مناسب و اقدام در زمان بروز فوریت ها (تامین نیروی انسانی ،تجهیزات و امکانات و .)

  15- هماهنگی در ارجاع مددجو به خانواده ، مرکز بهداشتی ،درمانی ،توانبخشی و

  16- نظارت و کنترل مستمربررفتار شغلی کارکنان پرستاری (رعایت مقررات اداری/ رعایت ضوابط کاری،اخلاقی و )

  17- نظارت و کنترل مستمر بر نحوه ارائه خدمات پرستاری مبتنی بر استانداردها با استفاده از ابزار

  مناسب (چک لیست و … )

دفعات مشاهده: 8710 بار   |   دفعات چاپ: 462 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 136 بار   |   0 نظر
::

آدرس : زنجان - بالاتر از میدان ولیعصر - مرکز آموزشی درمانی حضرت ولیعصر ( عج ) ---- شماره تماس : 7124-0241 ---- دورنگار :7270757-0241 ---- آدرس پست الکترونیکی : valiasr@zums.ac.ir - کد پستی : 77978-45157