[صفحه اصلی ]      
:: برگشت به صفحه اصلي دانشگاه برگشت به صفحه اصلي مركز ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با مرکز::
حوزه ریاست::
حوزه مدیریت::
حوزه خدمات پرستاری::
معاونت آموزشی و پژوهشی::
بخشهای درمانی مرکز::
واحدهای پاراکلینیک::
درمانگاههای تخصصی::
دفتر بهبود کیفیت و اعتبار بخشی::
فناوری اطلاعات ( IT )::
ارتباط با بیماران::
ارتباط با کارکنان مرکز::
روابط عمومی مرکز::
امور رفاهی کارکنان::
واحد رسیدگی به شکایات::
فرم گزارش دهی خطا::
آرشیو اخبار و اطلاعات مرکز::
آلبوم تصاویر::
اخبار و رویدادها::
تماس با ما::
::
سال 1395

AWT IMAGE

..
فرم رضایت سنجی کارکنان

AWT IMAGE

..
دستاوردهای مرکز

AWT IMAGE

..
امور حقوقی
AWT IMAGE
..
فرم ارائه پیشنهاد

AWT IMAGE

..
فرم ارتباط با معاون آموزشی

AWT IMAGE

..
واحد توسعه تحقیقات بالینی

AWT IMAGE

..
پیوندهای مفید

AWT IMAGE

AWT IMAGE
AWT IMAGE

..
بسته های طرح تحول نظام سلامت

تمایل پزشک به ویزیت

ترویج زایمان طبیعی

کاهش فرانشیز

    حضور پزشکان مقیم در بیمارستان

ارتقاء هتلینگ

حمایت از ماندگاری پزشکان

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
بازدید کننده گرامی در صورت تمایل نظر خود را درباره سایت ثبت فرمایید.
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
:: معرفی واحد ::

AWT IMAGE

❁ ❁ ❁ ❁ ❁

مسئول دفتر مدیریت کیفیت
 نام و نام خانوادگی : مریم گوزلیان تحصیلات : کارشناس ارشد پرستاری
پست الکترونیکی : gozalian20@yahoo.com

❁ ❁ ❁ ❁ ❁

AWT IMAGE

33023327 - 024


کارشناسان واحد

نام نام خانوادگی تحصیلات سمت پست الکترونیکی تصویر
رویا غفاری مقدم

کارشناس ارشدMBA

کارشناس

دفتر کیفیت
 

AWT IMAGE

جواد نیک آموز

کارشناس تغذیه

کارشناس

دفتر کیفیت
AWT IMAGE
مینا عباسچیان

کارشناس پرستاری

کارشناس

دفتر کیفیت
AWT IMAGE
مهتاب جزء رستمخانی کارشناس پرستاری

کارشناس

دفتر کیفیت
AWT IMAGE

  

مقدمه

مرکز در سال 1383 به عنوان اولین مرکز آموزشی درمانی در سطح کشور موفق به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت

(ISO9001:2000 ) از شرکت SGS سوئیس گردید.این سیستم سالانه از سوی شرکت مزبور مورد بازبینی قرار می گیرد و

گواهینامه دریافتی تا کنون در دو مرحله (سال 1386 و سال 1389) مورد تمدید قرار گرفته است.

شاخص ترین فعالیتهای صورت گرفته در راستای پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت عبارت است از:

  1) شناسایی کلیه فرایندهای بیمارستانی ، تهیه روتین و دستورالعمل های مربوط به کلیه واحدها در بیش از 900 سند.

  2) ممیزی داخلی بصورت ماهانه و مستمر از کلیه واحدهای درمانی،پاراکلینیک ،پشتیبانی و اداری.

  3) نیازسنجی و برنامه ریزی آموزشی بر اساس استانداردهای آموزشی مورد نیاز کارکنان اعم از پزشک،پرستار ،پارا کلینیک و ...

  4) تشکیل 17 کمیته بیمارستانی با هدف تصمیم گیری جمعی و تخصصی.

  5) شناسایی موارد نامنطبق در ارائه خدمات به بیمار و رفع موارد از طریق اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه.

  6) رضایت سنجی مستمر و منظم از بیماران بستری در بخش ها ، سایر مراجعین و تلاش در جهت رفع موارد نارضایتی بیماران.

  7) جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های حاصل از پایش و اندازه گیری فرایند ها. 

  8) تشکیل دفتر حاکمیت خدمات بالینی در کنار دفتر مدیریت کیفیت در سال 1389، با هدف توجه بیش از پیش به مقوله کیفیت در ارائه خدمات درمانی و برنامه ریزی استراتژیک و عملیاتی در راستای استقرار هر 7 حطیه حاکمیت بالینی.

دفعات مشاهده: 5530 بار   |   دفعات چاپ: 517 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 135 بار   |   0 نظر
::

آدرس : زنجان - بالاتر از میدان ولیعصر - مرکز آموزشی درمانی حضرت ولیعصر ( عج ) ---- شماره تماس : 7124-0241 ---- دورنگار :7270757-0241 ---- آدرس پست الکترونیکی : valiasr@zums.ac.ir - کد پستی : 77978-45157