Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
بخش‌های اصلی
بازگشت به صفحه اصلی::
معرفی مدیرمنابع انسانی::
گروه فناوری اطلاعات::
آموزش ضمن خدمت کارکنان::
واحد کارگزینی::
اداره رفاه و بازنشستگی::
دفتر ارزیابی عملکرد ::
بایگانی پرسنلی::
آلبوم تصاویر::
اخبار و رویدادها::
قوانین و آیین نامه ها::
فرایندهای مدیریت منابع انسانی::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
سامانه پیام کوتاه
سامانه پیام کوتاه  به شماره 3000900090280 آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات در خصوص عملکرد مدیریت منابع انسانی دانشگاه  می باشد
..
تماس با ما
 مدیریت توسعه سرمایه انسانی
33156222 - 024
اداره رفاه وبازنشستگی
33156281- 024
33156216 - 024
33156416 - 024
 تشکیلات و طبقه بندی مشاغل
33156221 - 024    
33156287- 024     
واحد استخدام
33156261 - 024
واحد طرحی توسعه سرمایه انسانی
33156218 - 024
واحد ترفیعات  توسعه سرمایه انسانی
33156286 -024
واحد انتقالات وانتصابات
33156288 - 024
بایگانی پرسنلی
33156250 - 024
آموزش ضمن خدمت کارکنان
33156280 - 024
33156289 - 024
تحول اداری
33156424 - 024
33156360 - 024
دفتر کارآفرینی و اشتغال
وارزشیابی
33156363 - 024
واحد امور قراردادی ها

33156285 - 024

33156445 - 024

 
..
..

AWT IMAGE

:: اطلاعیه شماره 9 نتیجه نهایی آزمون و مصاحبه کارشناس برنامه و بودجه ، کارشناس سمعی و بصری و همچنین کارشناس امور هنری آزمون 98/3/22 ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۹/۱۳ | 

اطلاعیه شماره 9 نتیجه نهایی آزمون و مصاحبه کارشناس برنامه و بودجه ، کارشناس سمعی و بصری و همچنین کارشناس امور هنری آزمون 98/3/22

 
اطلاعیه شماره 9"
 
با توجه به برگزاری مصاحبه عنوان شغلی کارشناس برنامه و بودجه ، کارشناس سمعی و بصری و همچنین کارشناس امور هنری آزمون پذیرش نیروی قراردادی مورخ 98/03/22 و جمع بندی امتیازات آزمون و مصاحبه بدینوسیله نفرات برگزیده آزمون و مصاحبه فوق الذکر به شرح ذیل اعلام می گردد. مقتضی است نامبردگان حداکثر تا 15 روز از تاریخ  اطلاعیه با در دست داشتن مدارک ذیل به مدیریت گزینش دانشگاه (آدرس: زنجان – خیابان امام - پایین تر از چهارراه امیرکبیر – جنب مرکز بهداشت شهرستان زنجان –ساختمان معاونت غذا و دارو – طبقه دوم) مراجعه نمایند. عدم مراجعه تا تاریخ مذکور به منزله انصراف از ادامه فرآیند جذب بوده و هیچگونه حقی در این خصوص نخواهند داشت.

 
مدارک جهت مراجعه به مدیریت گزینش:
  • 4 قطعه عکس 4*3 (پشت نویسی شده)
  • اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه
  • اصل و کپی کارت ملی
  • اصل و کپی کارت پایان خدمت (برادران)
  • اصل و کپی مدرک تحصیلی
  • گواهی مدارک ایثارگری(خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، آزادگان ، رزمندگان)
  • معرفی نامه بسیج (درصورت عضویت)
  • مدارک مربوط به کسب رتبه های برتر علمی ، فرهنگی ، مذهبی و...
ردیف تام ونام خانوادگی شماره ملی شغل محل
سیده الهام صدیقی
4270083085
کارشناس برنامه و بودجه- زنجان
مهدی الماسی
4270667771
کارشناس سمعی و بصری - زنجان
مسعود تاران
4270358327
کارشناس امور هنری - زنجان
 
 
دفعات مشاهده: 103 بار   |   دفعات چاپ: 5 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: اطلاعیه شماره 8 (زمان و مکان مصاحبه عنوان شغلی کارشناس امور هنری و کارشناس سمعی و بصری) ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۹/۳ | 
اطلاعیه شماره 8 (زمان و مکان مصاحبه عنوان شغلی کارشناس امور هنری و کارشناس سمعی و بصری)
 
به اطلاع داوطلبان محترم عنوان شغلی کارشناس امور هنری و کارشناس سمعی- بصری آزمون پذیرش نیروی قراردادی مورخ 98/03/22 دانشگاه ذیل الذکر که دارای واجد شرایط حضور در جلسه مصاحبه بوده اند می رساند مصاحبه مذکور از ساعت 10 روز چهارشنبه تاریخ 98/09/06 در دانشکده پزشکی زنجان به آدرس: زنجان شهرک کارمندان- انتهای بلوار مهدوی- برگزار خواهد شد. داوطلبان مذکور می بایست در تاریخ تعیین شده رأس ساعت مقرر و با همراه داشتن  کارت ملی و همچنین سوابق کاری (در صورت وجود) در محل مصاحبه حضور بهم رسانند. عدم حضور در جلسه مصاحبه به منزله عدم کسب امتیاز مربوط به مصاحبه بوده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی در این خصوص را نخواهد داشت.
 
ردیف نام ونام خانوادگی عنوان شغلی ساعت حضور در مکان مصاحبه
1 مهدی الماسی کارشناس سمعی و بصری ساعت 10
2 هادی بهروزی نژاد کارشناس سمعی و بصری ساعت 10
3 محمد رجبی گوندره کارشناس سمعی و بصری ساعت 10
4 مسعود تاران کارشناس امور هنری ساعت 10
5 مهرناز سینا کارشناس امور هنری ساعت 10
6 بهناز محمدی کارشناس امور هنری ساعت 10
 
 
 
دفعات مشاهده: 231 بار   |   دفعات چاپ: 5 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی (هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور آبان ماه سال1398 ) ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۸/۲۸ | 

همکاران محترم دانشگاه که در آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی (هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور آبان ماه سال1398) شرکت نموده اند می توانند با مراجعه به لینک  http://www.sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=14&id=6314نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند.
دفعات مشاهده: 241 بار   |   دفعات چاپ: 7 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: اطلاعیه شماره 7 آزمون پذیرش نیروی قراردادی مورخ 98/03/22 ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۷/۱۸ | 
 اطلاعیه شماره 7 آزمون پذیرش نیروی قراردادی مورخ 98/03/22
 
با توجه به عدم تکمیل ظرفیت پذیرش شغل محل پرستار (درمان) خدابنده سهمیه ایثارگران 25% آزمون پذیرش نیروی قراردادی مورخ 98/03/22 و به منظور تکمیل سهمیه پذیرش از سهمیه آزاد و همچنین انصراف یکی از داوطلبان پذیرفته شده شغل محل ماما-ماهنشان ، مقتضی است براساس امتیاز مکتسبه آزمون ، نامبردگان زیر حداکثر 15 روز از تاریخ درج اطلاعیه جهت طی فرآیند پذیرش با در دست داشتن مدارک اعلام شده به مدیریت گزینش دانشگاه (آدرس: زنجان خیابان امام - پایین تر از چهارراه امیرکبیر جنب مرکز بهداشت شهرستان زنجان ساختمان معاونت غذا و داروطبقه دوم) مراجعه نمایند. عدم مراجعه تا تاریخ مذکور به منزله انصراف از ادامه فرآیند جذب بوده و هیچگونه حقی در این خصوص نخواهند داشت.

-خانم سیما نیک اندیش به شماره ملی 2594443921 شغل محل ماما- ماهنشان
-خانم نسرین شهیدی به شماره ملی ۴۳۶۰۱۳۰۶۹۴ شغل محل پرستار(درمان)-خدابنده
 
مدارک جهت مراجعه به مدیریت گزینش:
  • 4 قطعه عکس 4*3 (پشت نویسی شده)
  • اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه
  • اصل و کپی کارت ملی
  • اصل و کپی کارت پایان خدمت (برادران)
  • اصل و کپی مدرک تحصیلی
  • گواهی مدارک ایثارگری(خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، آزادگان ، رزمندگان)
  • معرفی نامه بسیج (درصورت عضویت)
  • مدارک مربوط به کسب رتبه های برتر علمی ، فرهنگی ، مذهبی و...
 
ضمناً آقای حسین نادری شورابی  به شماره ملی 4360148313 داوطلب شغل محل پرستار (درمان) خدابنده براساس امتیاز مکتسبه آزمون جهت بررسی مدارک به مدیریت منابع انسانی واحد قراردادیها به آدرس زنجان- جاده گاوازنگ مجموعه پردیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز :
  • یک عدد پوشه سیم دار
  • دو قطعه عکس پشت نویسی شده
  • اصل وتصویر  تمامی صفحات  شناسنامه داوطلب و همسر (در صورت تأهل)
  • اصل و تصویر  کارت ملی
  • اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی ویا معافیت دائم
  • اصل و تصویر مدرک تحصیلی
  • اصل و تصویر  وضعیت طرح  نیروی انسانی  جهت رشته های مشمول طرح ( پایان طرح ، معافیت ، گواهی اشتغال به طرح ویا گواهی انصراف از طرح حسب مورد برابر مفاد آگهی )
  • گواهی معتبر از  مراجع ذیصلاح جهت اعمال سهمیه های قانونی(گواهی ایثارگری بانضمام اصل و تصویر شناسنامه فرد ایثارگر و گواهی معلولیت از سازمان بهزیستی استان )
  • گواهی اشتغال به کار معتبر و سابقه بیمه مربوطه ( رشته های شغلی که شرط 3 سال سابقه الزامی می باشد)
  • گواهی انصراف از خدمت (ویژه نیروهای قراردادی کار معین این دانشگاه)
دفعات مشاهده: 593 بار   |   دفعات چاپ: 8 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: اطلاعیه شماره 6 اعلام نتیجه نهایی حسابدار-ارشد و کارشناس بهداشت محیط-پرستارماهنشان ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۶/۳ | 
                                                           
اطلاعیه شماره 6

پیرو اطلاعیه مورخ 98/05/20 در خصوص برگزاری مصاحبه عنوان شغلی حسابدار و کارشناس بهداشت محیط(ارشد) آزمون مورخ 98/03/22 در روز چهارشنبه مورخ 98/05/23 و جمع بندی امتیازات آزمون و مصاحبه بدینوسیله نفرات برگزیده آزمون و مصاحبه فوق الذکر و همچنین برگزیدگان عناوین شغلی که مدارک ایشان تکمیل و تائید گردیده است به شرح ذیل اعلام می گردد. مقتضی است نامبردگان حداکثر تا 15 روز از تاریخ  اطلاعیه با در دست داشتن مدارک ذیل به مدیریت گزینش دانشگاه (آدرس: زنجان – خیابان امام - پایین تر از چهارراه امیرکبیر – جنب مرکز بهداشت شهرستان زنجان –ساختمان معاونت غذا و دارو – طبقه دوم) مراجعه نمایند. عدم مراجعه تا تاریخ مذکور به منزله انصراف از ادامه فرآیند جذب بوده و هیچگونه حقی در این خصوص نخواهند داشت.

مدارک جهت مراجعه به مدیریت گزینش:
  • 4 قطعه عکس 4*3 (پشت نویسی شده)
  • اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه
  • اصل و کپی کارت ملی
  • اصل و کپی کارت پایان خدمت (برادران)
  • اصل و کپی مدرک تحصیلی
  • گواهی مدارک ایثارگری(خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، آزادگان ، رزمندگان)
  • معرفی نامه بسیج (درصورت عضویت)
  • مدارک مربوط به کسب رتبه های برتر علمی ، فرهنگی ، مذهبی و...
  • ردیف
    تام ونام خانوادگی شماره ملی شغل محل
    عذرا طارمی
    4284823019
    کارشناس بهداشت محیط(ارشد)- زنجان
    محمد کرمی
    4270638117
    حسابدار - طارم
    محمدهادی علیجانی
    4271099961
    حسابدار- طارم
    عباس محمدی احمر
    4282569301
    حسابدار- زنجان
    سید محمود حسینی
    4284434128
    حسابدار - زنجان
    مهدی معصومی
    4284491814
    حسابدار - زنجان
    سمیرا سهندی
    4372273568
    حسابدار- خدابنده
    زهرا رضائی
    4360053126
    حسابدار- خدابنده
    خاطره خانمحمدی
    6150051919
    حسابدار- ابهر
    سیما احمدی
    4286061914
    حسابدار- ایجرود
    منیژه سپهری
    4284811746
    کارشناس بهداشت محیط - ماهنشان
    حمید ولی زاده
    ۳۲۳۰۸۴۰۷۶۳
    کارشناس بهداشت محیط - ماهنشان
    امیرعلی شفیعی
    ۴۲۷۰۳۹۳۷۹۳
    پرستار- ماهنشان
لازم به ذکر است در عنوان شغلی کارشناس آزمایشگاه غذا،دارو و بهداشتی-زنجان بدلیل عدم تطابق مدارک ارائه شده برخی از داوطلبان اعلامی پیشین با مفاد آگهی منتشره و حذف ایشان ، براساس نمره فضلی و سهمیه های انتخابی از سایر داوطلبان جهت بررسی مدارک دعوت می گردد  (به شرح ذیل ) با دردست داشتن کلیه مدارک اشاره شده ذیل به نشانی زنجان – بلوار آزادی - ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان مراجعه نمایند. بدیهی نتیجه نهایی بررسی مدارک و همچنین زمان مصاحبه رشته های شغلی دارای مصاحبه دیگر متعاقباً اطلاع رسانی خواهد گردید.
ردیف
تام ونام خانوادگی شماره ملی شغل محل
نرگس خلفی
4270207388
کارشناس آزمایشگاه غذا،دارو و بهداشتی-زنجان

مدارک لازم جهت بررسی:
  1. یک عدد پوشه سیم دار
  2. دو قطعه عکس پشت نویسی شده
  3. اصل وتصویر  تمامی صفحات  شناسنامه داوطلب و همسر (در صورت تأهل)
  4. اصل و تصویر  کارت ملی
  5. اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی ویا معافیت دائم (ویژه آقایان)
  6. اصل و تصویر مدرک تحصیلی
  7. اصل و تصویر  وضعیت طرح  نیروی انسانی  جهت رشته های مشمول طرح ( پایان طرح ، معافیت ، گواهی اشتغال به طرح ویا گواهی انصراف از طرح حسب مورد برابر مفاد آگهی )
  8. گواهی معتبر از  مراجع ذیصلاح جهت اعمال سهمیه های قانونی(گواهی ایثارگری بانضمام اصل و تصویر شناسنامه فرد ایثارگر و گواهی معلولیت از سازمان بهزیستی استان )
  9. گواهی اشتغال به کار معتبر و سابقه بیمه مربوطه ( رشته های شغلی که شرط 3 سال سابقه الزامی می باشد)
  10. گواهی انصراف از خدمت (ویژه نیروهای قراردادی کار معین این دانشگاه)


 
دفعات مشاهده: 1125 بار   |   دفعات چاپ: 26 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: فایل آموزشی کارگاه دوره ارزشیابی و اثربخشی (رابطین) ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۴/۲۵ | 
جهت دریافت فایل آموزشی کارگاه دوره ارزشیابی و اثربخشی (رابطین) لطفاً کلیک نمایید
 
دفعات مشاهده: 1000 بار   |   دفعات چاپ: 29 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: راه اندازی سامانه احراز هویت اصالت برخط دردانشگاه ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ | 
 با عنایت به راه اندازی سامانه احراز هویت اصالت بر خط  در دانشگاه، جهت ارائه خدمات نیازی به ارائه تصویر صفحه اول شناسنامه و یا  تصویرکارت ملی نمی باشد. لذا مراجعین و همکاران محترم می توانند با ارائه شماره ملی و تاریخ تولد خدمات مورد نیاز را دریافت نمایند.
دفعات مشاهده: 1809 بار   |   دفعات چاپ: 80 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: تقدیرنامه ۳ ستاره جایزه ملی تعالی نیروی انسانی را کسب کرد ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ | 
تقدیرنامه ۳ ستاره جایزه ملی تعالی نیروی انسانی را کسب کرد
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان موفق به دریافت تقدیرنامه ۳ ستاره جایزه ملی تعالی نیروی انسانی شد.
دانشگاه علوم پزشکی زنجان در یازدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی که روز سه‌شنبه ۲۵ دی‌ماه ۹۷ به مدت دو روز در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، تقدیرنامه ۳ ستاره جایزه ملی تعالی نیروی انسانی را به همت معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی زنجان با حمایت‌های مجدانه ریاست دانشگاه، معاونین و اعضای هیأت رییسه دانشگاه دریافت کرد.
مدل تعالی منابع انسانی با بهره‌گیری از مدل‌های تعالی سازمانی، به همت انجمن مدیریت منابع انسانی ایران و با همکاری و تلاش جمعی از اندیشمندان این حوزه در طول چند سال تحقیق و کار مداوم طراحی و آماده اجرا شد، این مدل یک چارچوب جامع مبتنی بر مجموعه‌ای از ارزش‌های محوری، معیارها و شاخص‌ها در حوزه منابع انسانی سازمان است که به مدیران منابع سازمانی کمک می‌کند با ارزیابی مستمر فعالیت‌ها، فرآیند و نتایج منابع انسانی سازمان نقاط قوت و فرصت‌ها را شناسایی و برای بهبود آنها و رسیدن به سازمان یادگیرنده و توسعه یافته برنامه‌ریزی نمایند.جایزه تعالی منابع انسانی همه ساله در ۳ سطح گواهینامه، تقدیرنامه و نشان به سازمان‌ها و موسسات خصوصی و دولتی اهدا می‌شود و ارزیابان این جایزه باحضور در سازمان‌ها، به ارزیابی برنامه‌ها، عملکرد و کیفیت توسعه منابع انسانی می‌پردازند و طبق نظام نامه جایزه، سرآمدان این حوزه را انتخاب می‌کنند
دفعات مشاهده: 2127 بار   |   دفعات چاپ: 64 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: فایل دوره آموزشی آشنایی با نحوه تدوین فرآیند (میز خدمت) ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۵/۲۸ | 
جهت دریافت  PowerPoint دوره آموزشی آشنایی با نحوه تدوین فرآیندلطفا"(میز خدمت) کلیک نمایید
دفعات مشاهده: 3374 بار   |   دفعات چاپ: 87 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::