Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
بخش‌های اصلی
بازگشت به صفحه اصلی::
معرفی مدیرمنابع انسانی::
گروه فناوری اطلاعات::
آموزش ضمن خدمت کارکنان::
واحد کارگزینی::
اداره رفاه و بازنشستگی::
دفتر ارزیابی عملکرد ::
بایگانی پرسنلی::
آلبوم تصاویر::
اخبار و رویدادها::
قوانین و آیین نامه ها::
فرایندها::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
سامانه پیام کوتاه
سامانه پیام کوتاه  به شماره 3000900090280 آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات در خصوص عملکرد مدیریت منابع انسانی دانشگاه  می باشد
..
تماس با ما
 مدیریت توسعه سرمایه انسانی
33156222 - 024
اداره رفاه وبازنشستگی
33156281- 024
33156216 - 024
33156416 - 024
 تشکیلات و طبقه بندی مشاغل
33156221 - 024    
33156287- 024     
واحد استخدام
33156261 - 024
واحد طرحی توسعه سرمایه انسانی
33156218 - 024
واحد ترفیعات  توسعه سرمایه انسانی
33156286 -024
واحد انتقالات وانتصابات
33156288 - 024
بایگانی پرسنلی
33156250 - 024
آموزش ضمن خدمت کارکنان
33156280 - 024
33156289 - 024
تحول اداری
33156424 - 024
33156360 - 024
دفتر کارآفرینی و اشتغال
وارزشیابی
33156363 - 024
واحد امور قراردادی ها

33156285 - 024

33156445 - 024

 
..
..

AWT IMAGE

:: آگهی استخدامی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۸/۲۷ | 
<<اطلاعیه>>
بدینوسیله به اطلاع می رساند آگهی استخدامی و لیست مشاغل مورد نیاز این دانشگاه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است. داوطلبان جهت اطلاع از مشاغل، رشته و محل های موردنیاز و ثبت نام می توانند به سایت سازمان مذکور به آدرس www.sanjesh.org  مراجعه نمایند.

 
دفعات مشاهده: 59 بار   |   دفعات چاپ: 2 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: دوره آموزشی ارزیابی و اثر بخشی در مورخه 96/08/22 برگزار گردید ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۸/۲۵ | 
ًدر راستای الزام  اجرایی نمودن سطوح 3 و 4 اثر بخشی دورهای آموزشی  ابلاغی از وزارت متبوع

دوره آموزشی ارزیابی و اثر بخشی در تاریخ 96/08/22در محل سالن اجلاس همایش های روز به واقع در مرکز آموزشی و درمانی آیت اله موسوی به همت واحد آموزش کارکنان  معاونت توسعه مدیریت و منابع راس ساعت 30/8  دقیقه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید و آقای صدیقیان مدیر منابع انسانی توضیحات مبسوطی در خصوص الزام اجرایی شدن سطوح مربوطه ایراد نموده و جناب آقای مهندس حاتمی کار شناس شرکت طرف قرار داد در خصوص نحوه عملیاتی نمودن سطح 3 و 4 اثر بخشی دوره های آموزشی در سامانه جامع آموزش مطالب را ارائه نمودن و جلسه بعد از پرسش و پاسخ رابطین آموزشی در ساعت 14 بکار خود پایان داد.


 

دفعات مشاهده: 106 بار   |   دفعات چاپ: 2 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: دوره آموزشی مبانی و مفاهیم طبقه‌بندی مشاغل برگزار شد ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۸/۶ | 
محمدرضا حیدری مدرس این دوره و عضو کمیته کشوری طرح طبقه‌بندی مشاغل صبح روز یکشنبه 23 مهرماه 96 درخصوص برگزاری این دوره، اظهار کرد: این دوره به مدت دور روز و با هدف هماهنگ‌سازی و نحوه محاسبه طبقه‌بندی مشاغل بین کارگزین‌های کشور با همکاری واحد آموزش کارکنان ضمن خدمت معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه برگزار می‌شود.گفتنی است: دوره مذکور در هفته‌های آتی نیز در شهرهای عضو کلان منطقه 6 کشور متشکل از دانشگاه‌های علوم پزشکی زنجان، قزوین، اراک، البرز، قم و دانشکده پزشکی ساوه و خمین که دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان به‌‌عنوان دبیرخانه کلان منطقه 6 آمایشی کشور انتخاب شده است، برگزار خواهد شد.
 


 
دفعات مشاهده: 282 بار   |   دفعات چاپ: 3 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: اطلاعیه تکمیل ظرفیت استخدام پیمانی پرستار آزمون مورخ 95/08/21 در محل جغرافیایی ماهنشان ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۷/۳۰ | 
با توجه به عدم تکمیل ظرفیت پرستار در محل جغرافیایی شهرستان ماهنشان در آزمون استخدام پیمانی مورخ 95/08/21 به اطلاع آن دسته از متقاضیان پذیرفته نشده رشته پرستاری آزمون مذکور که اولویت های بعدی خود را  محل جغرافیایی شهرستان ماهنشان انتخاب کرده اند،  می رساند در صورت تمایل به استخدام در آن شهرستان می توانند حداکثر تا پایان ساعت اداری روز پنجشنبه تاریخ 96/08/04 به مدیریت منابع انسانی دانشگاه مراجعه و نسبت به ارائه تصویر مدارک (شناسنامه (تمام صفحات)- کارت ملی- گواهی پایان طرح- گواهی اشتغال بکار(نیروهای قراردادی کار معین)- مدرک تحصیلی- 2 قطعه عکس) اقدام نمایند. لازم به ذکر است در صورت صدور ابلاغ به متقاضیان از ایشان تعهد خدمت در شهرستان ماهنشان به مدت 10 سال اخذ خواهد گردید.
دفعات مشاهده: 1024 بار   |   دفعات چاپ: 9 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی مورخ 21/8/95 ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۷/۳ | 
قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی مورخ 21/8/95 دانشگاه علوم پزشکی زنجان
 
باتوجه به اعلام نتیجه آزمون استخدام پیمانی مورخ 21/8/95 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور در تاریخ 29/6/96  ، مقتضی است افراد پذیرفته شده  جهت طی مراحل پذیرش با همراه داشتن مدارک ذیل حداکثر تا تاریخ 13/7/96 به مدیریت هسته گزینش این دانشگاه به آدرس: خیابان امام- چهار راه امیرکبیر– جنب مرکز بهداشت شهرستان زنجان-معاونت غذا ودارو– طبقه دوم –مدیریت هسته گزینش مراجعه نمایند. بدیهی است عدم مراجعه تا تاریخ مورد نظر به منزله انصراف از استخدام تلقی گردیده و دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.
 
مدارک مورد نیاز:
الف)اصل و تصویر شناسنامه(تمام صفحات)
 ب)اصل و تصویر کارت ملی  
ج)اصل و تصویر کارت پایان خدمت(داوطلبان مرد)
د)اصل و تصویر گواهی پایان طرح(ویژه رشته های تحصیلی دارای طرح اجباری) 
 ه) اصل و تصویر مدرک تحصیلی  
و)مدارک عضویت در بسیج و ایثارگری 
​ ز)4قطعه عکس پرسنلی 3*4
 
 
دفعات مشاهده: 1410 بار   |   دفعات چاپ: 17 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: قابل توجه داوطلبان آزمون پذیرش نیروی خدماتی- پشتیبانی مورخ 96/04/23 بیمارستان الغدیر ابهر ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۵/۷ | 
قابل توجه داوطلبان آزمون پذیرش نیروی خدماتی- پشتیبانی مورخ 96/04/23 بیمارستان الغدیر ابهر
 
با توجه به برگزاری آزمون پذیرش نیروی شرکتی خدماتی-پشتیبانی  بیمارستان الغدیر ابهر در مورخ 96/04/23 و بررسی اولیه مدارک مربوطه، افراد ذیل الذکر جهت طی مراحل پذیرش بهمراه داشتن مدارک ذیل به مدیریت هسته گزینش به آدرس: خیابان امام- چهار راه امیرکبیر جنب مرکز بهداشت شهرستان زنجان-معاونت غذا ودارو طبقه دوم –مدیریت هسته گزینش مراجعه نمایند.لازم به ذکر است ادامه همکاری افراد ذیل الذکر منوط به اخذ تائیدیه تحصیلی و مدارک مرتبط و تائیدیه مدیریت هسته گزینش خواهد بود.جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های 8-  33361094  تماس حاصل فرمایید .
 
مدارک مورد نیاز:

الف)اصل و تصویر شناسنامه(تمام صفحات) ب)اصل و تصویر کارت ملی  ج)اصل و تصویر کارت پایان خدمت(داوطلبان مرد)
د)اصل و تصویر پایان طرح  ه) اصل و تصویر مدرک تحصیلی  و)مدارک عضویت در بسیج  ز)4قطعه عکس پرسنلی
3*4

 
اسامی پذیرفته شدگان واجد شرایط رشته شغلی راننده:
  1. داود غفاری زاده
  2. میثم فیروزی
 
اسامی پذیرفته شدگان واجد شرایط رشته شغلی نگهبان:
  1. حامد حاجی حسنی
  2. بهزاد مرادی
  3. امیر میرزاخانی
 
اسامی پذیرفته شدگان واجد شرایط رشته شغلی متصدی امور دفتری:
  1. پریسا حسنی
  2. مسعود آشوری
  3. پیمان خامدی
  4. مجید قربانی
  5. سعید حسنلو
  6. فرزاد محمدی فرد
  7. فردین محمدی
 
اسامی پذیرفته شدگان واجد شرایط رشته شغلی خدمتگزار:
  1. مینا جبرائیلی
  2. فرشته شریفی
  3. نازنین مسعودی
  4. مهسا مولائی
  5. فرزاد افشاری
  6. محسن آقاجان جماعت
  7. مجید بختیاری
  8. علیرضا بیگلر
  9. محمدرضا پرکر
  10. محمد ترک
  11. علیرضا حسن بیگی
  12. محمدحسین حاجی قربانی
  13. کیانوش خدابنده
  14. ابوالفضل خدایی
  15. هادی خلجی
  16. کامیاب داداشی ابهری
  17. رضا سلیم خانی
  18. سجاد صمدی
  19. فرشاد عزیزخانی
  20. فرید قدیمی
  21. معین قدیمی
  22. انوشیروان قربانی
  23. فرهاد کاوندی
  24. حمید کرد
  25. سید هادی کوچکی
  26. جعفر محمودی
  27. بهنام معصومی
  28. محمد مولائی میموندری
  29. میلاد مهرپور
  30. فرشید محبی
  31. امید میرزائی
  32. علیرضا نصیری(فرزند عین اله)
  33. شهرام یوسفلی
 
 
دفعات مشاهده: 999 بار   |   دفعات چاپ: 46 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: قابل توجه داوطلبان آزمون پذیرش نیروی پرستار مورخ 96/04/18 بیمارستان الغدیر ابهر ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۵/۴ | 
قابل توجه داوطلبان آزمون پذیرش نیروی پرستار مورخ 96/04/18 بیمارستان الغدیر ابهر
 
با توجه به برگزاری آزمون پذیرش نیروی شرکتی پرستار  بیمارستان الغدیر ابهر در مورخ 96/04/18 و بررسی مدارک مربوطه،  افراد ذیل الذکر جهت طی مراحل پذیرش بهمراه داشتن مدارک ذیل به مدیریت هسته گزینش به آدرس: خیابان امام- چهار راه امیرکبیر جنب مرکز بهداشت شهرستان زنجان-معاونت غذا ودارو طبقه دوم مدیریت هسته گزینش مراجعه نمایند. لازم به ذکر است افراد معرفی شده براساس امتیاز فضلی آزمون بوده و فقط در صورت نیاز بیمارستان الغدیر (طبق اعلام در آگهی مربوطه) و تائیدیه معاونت درمان دانشگاه براساس امتیاز فضلی، نفرات مورد نیاز بعدی نیز معرفی خواهند گردید.
 
مدارک مورد نیاز:

الف)اصل و تصویر شناسنامه(تمام صفحات) ب)اصل و تصویر کارت ملی  ج)اصل و تصویر کارت پایان خدمت(داوطلبان مرد)
د)اصل و تصویر پایان طرح  ه) اصل و تصویر مدرک تحصیلی  و)مدارک عضویت در بسیج  ز)4قطعه عکس پرسنلی 3*4
 
اسامی پذیرفته شدگان واجد شرایط:
 
  1. فرنوش حاجی حسینی                                           
  2. وحیده عزیزخانی                                                   
  3. ندا نیکدل                                                                
  4. لیلا محرمخانی                                                        
  5. سمیه هادیلو                                                             
  6. فرشته کاظمی                                                          
  7. الناز صدری رباطی                                                                
  8. ساناز جعفری سرو جهانی                                      
  9. مهسا کلانتری خرمدره                                             
  10. مرضیه هادیلو
  11. فریده صفری
  12. زیبا بختیاری
  13. مرضیه عزیز خانی
  14. الهام محمدی ها
  15. فرشته کرمی
  16. آذر باباحاجی
  17. آیسان حسنی
  18. مهدی غنیمتی 
 
 

 
دفعات مشاهده: 983 بار   |   دفعات چاپ: 31 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: خدمات قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۳/۴ | 

جهت ثبت درخواست انجام طرح و صدور گواهی های معافیت از انجام قانون خدمات قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان کلیک نمایید... ادامه دارد

AWT IMAGE

دفعات مشاهده: 1567 بار   |   دفعات چاپ: 46 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: آزمون حضوری دوره آموزشی آموزش آشنایی مقدماتی یا قوانین و مقررات استخدامی در مورخ 95/12/23راس ساعت 13 در محل سالن اجتماعات دانشکده بهداشت و پیراپ ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ | 

آزمون حضوری دوره آموزشی  آموزش آشنایی مقدماتی با قوانین و مقررات استخدامی در مورخ 95/12/23 راس ساعت 13 در محل سالن اجتماعات دانشکده بهداشت و پیراپزشکی و با حضور نماینده محترم حراست جهت 62 از نفر از کارگزین های  شاغل در ستاد و واحدهای تابعه برگزار گردید. قابل ذکر است دوره حضوری قوانین و مقررات استخدامی بمدت 4 روز در محل سالن اجتماعات مرکز آموزشی درمانی آیت اله موسوی برگزار گردید و مدرسین مدعو از کارگروه رشته شغلی کارگزین در خصوص مباحث ذیل به بحث و گفت و گو پرداختند.

1- استخدام و ورود به خدمت

2- آموزش و توانمند سازی

3- ماموریت آموزشی

4- ارزیابی عملکرد کارکنان

5- حقوق و مزایا

6- حقوق تکالیف کارکنان

7- خروج از خدمت

8- طبقه بندی مشاغل و ارتقاء رتبه

9- آئین نامه اداری استخدامی هیت علمی

AWT IMAGE AWT IMAGE
AWT IMAGE AWT IMAGE
AWT IMAGE AWT IMAGE
AWT IMAGE AWT IMAGE

دفعات مشاهده: 1921 بار   |   دفعات چاپ: 34 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: قابل توجه پذیرفته شدگان نهائی رشته پرستاری آزمون استخدام پیمانی مورخ 95/08/21دانشگاه علوم پزشکی زنجان ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ | 

قابل توجه پذیرفته شدگان نهائی رشته پرستاری آزمون استخدام پیمانی مورخ 21/8/95دانشگاه علوم پزشکی زنجان

در راستای تکمیل فرآیند آزمون استخدام پیمانی مورخ 95/08/21 بدینوسیله از پذیرفته شدگان نهائی رشته پرستاری  تقاضا دارد حداکثر تا تاریخ 96/01/20 بهمراه 3 قطعه عکس – کارت پایان خدمت (برای آقایان) و کارت ملی جهت دریافت گواهی طب کار به یکی از مراکز زیر مراجعه نمایند. بدیهی است عدم مراجعه پذیرفته شده به مراکز مربوطه به منزله انصراف از ادامه فرآیند استخدام تلقی خواهد گردید.

نام مرکز

نام پزشک

ساعت ویزیت

نشانی

تلفن

کلینیک فارابی

خانم دکتر مینا یوسفیان

از ساعت 8 الی 14

زنجان- کوچه مشکی

33474149

کلینیک هلال احمر

آقای دکترمسعود امینی

از ساعت8:30 الی 13:30

زنجان- بلوار آزادی

33330700

-

خانم دکتر شهین سلطانی

از ساعت 8 الی 14

خیابان خرمشهر-ساختمان بانک پارسیان-

33789520

*جهت دریافت لیست قبولی نهایی در رشته پرستاری به پیوست مراجعه فرمایید./

*لازم به ذکر است پذیرفته شدگان در هنگام مراجعه به مراکز مذکور حتماً ناشتا باشند.

دفعات مشاهده: 2931 بار   |   دفعات چاپ: 40 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: تقدیر نامه سه ستاره جایز تعالی آموزش و توسعه به وزارت بهداشت اعطا شد ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ | 

AWT IMAGE

درچهارمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی <<تقدیر نامه سه ستاره جایز تعالی آموزش و توسعه >> به وزارت بهداشت اعطا شد.

در چهارمین دوره جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی در سال 1395،وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی موفق به دریافت تقدیر نامه سه ستاره جایزه تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی شد.

مراسم تقدیر از سازمان های پیشرو در حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی کا در روزیکشنبه مورخ 10 بهمن ماه ،با حضور مدیران دولتی و سازمان های مختلف شرکت کننده برگزار گردید،وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در الگوی ملی تعالی آموزش موفق به دریافت جایزه ارزشمند تقدیرنامه سه ستاره شد و این جایزه ارزشمند را سرکار خانم فهیمه ربانی خواه معاون اداره کل منابع انسانی دریافت کردند

دفعات مشاهده: 2546 بار   |   دفعات چاپ: 74 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: گزارش شناخت دوره توجیهی بدو خدمت ::
جهت دریافت فایل گزارش شناخت دوره توجیهی بدو حدمت کلیک نمایید
دفعات مشاهده: 6097 بار   |   دفعات چاپ: 353 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: مدیریت توسعه سرمایه انسانی دانشگاه؛ کارگاه آموزشی مقدماتی قوانین و مقررات استخدامی را برگزار کرد . ::

مدیریت توسعه سرمایه انسانی دانشگاه(واحد آموزش ضمن خدمت کارکنان)

کارگاه آموزشی مقدماتی قوانین و مقررات استخدامی را برگزار کرد .

کارگاه 4روزه آموزش مقدماتی قوانین و مقررات استخدامی ، روز سه شنبه 95/09/03 به همت مدیریت توسعه سرمایه انسانی دانشگاه(واحد آموزش ضمن خدمت کارکنان) علوم پزشکی زنجان با حضوردکتر مهراسبی معاون توسعه مدیریت و منابع،محب رئیس کارگروه آموزشی رشته شغلی کارگزین وزارت بهداشت ،مربیان کارگزینی دانشگاههای علوم پزشکی شهید بهشتی ، اصفهان ،ساوه ،قم،همدان و کار گزین های شاغل در ستاد و واحد های تابعه دانشگاه تشکیل شد.

دکتر مهراسبی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه ضمن خیر مقدم به اساتید و شر کت کنندگان دوره آموزشی مقدماتی قوانین و مقررات کارگزینی، ضمن تاکید بر برگزاری مستمر و پویای دوره های آموزش ضمن خدمت و استمرار اشتغال کارگزینان در امور اداری واحد ها ،  خواستار نگهداشت این نیرو ها به عنوان سرمایه انسانی در دانشگاه شد .

محب رئیس کارگروه آموزشی رشته شغلی کارگزین وزارت بهداشت به بحث حرفه ای گرائی در واحد نیروی انسانی و کارگزینی تاکید نمود و گفت : حرفه ای گرائی یعنی خودمان را باسیستم بروز کنیم و راهکار برای سیستم پیدا کنیم .

وی تصریح کرد:سیستم بایددرجایی که منافع کارمند ایجاب می کنددخالت کرده و مشکلاتی که وی در طول سی سال خدمت با آن دست و پنجه نرم می کند بشناسد و درصدد رفع آن برآید تا درکارمند انگیزه حضور درمحل خدمت بوجود آید .

مشاور توسعه مدیریت و منابع امور اداری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ادامه تاکید کرد : ما همزمان با کارمان باید تفکرمان نیز تفکر سیستمی باشد و به همه زوایای موضوع توجه جدی داشته باشیم .

وی ضمن اشاره به ایجاد امکانات جدید در سیستم بهداشت کشور افزود: همچنان که امکانات فیزیکی در سیستم بهداشت و درمان کشورتغییر کرده باید خدمت رسانی نیز تغییر کند و کیفیت ارائه خدمت نیزبهبود یابد.

وی خاطر نشان کرد؛ با وجود تنوع استخدامی که در وزارت بهداشت اعم از قرار دادی،تبصره 4،پیام آران بهداشت و .... وجود دارد و برای هرکدام نیز یک قانونی حاکم است و موجب میشود کارگزین با اقسام مختلف و متنوع مواجه می شود .

رئیس کارگروه آموزشی رشته شغلی کارگزین وزارت متبوع با اشاره به فعالیت 13 کارگروه در اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت تصریح کرد؛ با تشکیل این کارگروهها و نیز اتاق فکری به نتایج مختلف و مناسبی رسیدیم.

وی اهمیت رضایت از کار را مهم دانسته و افزود : سعی براین است در واحد  کارگزینی در سه دوره مقدماتی، میانی و پیشرفته  آموزشهای لازم ارائه شود .

محب دغدغه اصلی را عدم مشخص بودن مسئولیت شاغلین در نیروی انسانی عنوان کرد و گفت : با ارائه این دوره های آموزشی در سه مقطع و دوره های تک تخصصی این مسئله نیز رفع شود .

صدیقیان مدیر توسعه سرمایه انسانی دانشگاه نیز اظهار امیدواری نمود:با برگزاری این گونه کارگاههای آموزشی، کارگزینی جایگاه اصلی خود را پیدا کرده و دارای وحدت رویه شود وی وجود تبعیض را ناشی از عدم وحدت رویه دانست و افزود : با برگزاری دوره های آموزشی و ورود به حیطه تخصصی تر جایگاه همکاران کارگزینی ارتقا یابد.

در اولین روز از کارگاه آموزشی مباحثی از جمله : آشنائی با تاریخچه قوانین و مقررات اداری و استخدامی و آیین نامه اداری و استخدامی و تشکیلاتی اعضا هیات غیر هیات علمی دانشگاهها ،استخدام و ورود به خدمت براساس آیین نامه اداری و استخدامی، معرفی انواع نیرو های شاغل در دانشگاهها ،قوانین حاکم و نحوه ورود و تبدیل وضعیت هریک از آنان ، آشنایی اجمالی با قانون نحوه تشکیل پیام آران بهداشت ،آشنایی با قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان و مشمولین تعهدات ضریب کا ،انواع معافیتها ،ضرایب محرومیت ،محاسبه میزان خدمت مورد تعهد و نحوه صدور گواهی ها توسط جوانمرد مدیریت توسعه سازمان و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی ساوه وبعد از ظهر اولین روز چگونگی ادامه تحصیل کارمندان ،تعریف و توانمند سازی و تاریخچه آموزش ،مواد و تبصره های مرتبط با توانمند سازی کارکنان توسط نوشاد کارشناس گروه توسعه آموزش و بهسازی منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و با مباحث چرخه ارزایبی عملکرد ،انواع فرم ها ی ارزیابی عملکرد ،سازو کار انگیزشی ،رسیدگی و به شکایات ارزیابی توسط جباری کارشناس گروه توسعه آموزش و بهسازی منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی همدان ارائه شدو در پایان نیز جلسه پرسش و پاسخ انجام شد

AWT IMAGE AWT IMAGE
AWT IMAGE AWT IMAGE
AWT IMAGE AWT IMAGE
AWT IMAGE AWT IMAGE
AWT IMAGE AWT IMAGE
AWT IMAGE AWT IMAGE
AWT IMAGE AWT IMAGE
AWT IMAGE AWT IMAGE

دفعات مشاهده: 4032 بار   |   دفعات چاپ: 116 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: نظرسنجی بیمه تکمیلی ::

AWT IMAGE

جهت تکمیل پرسشنامه بیمه تکمیلی کلیک نمایید

دفعات مشاهده: 3131 بار   |   دفعات چاپ: 89 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::