Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
:: صفحه اصلی ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با بیمارستان::
حوزه ریاست::
حوزه مدیریت::
حوزه مدیریت پرستاری::
بخشهای بیمارستان::
دفتر بهبود کیفیت::
واحد های پاراکلینیکی::
درمانگاه تخصصی::
واحد انفورماتیک::
روابط عمومی بیمارستان::
آموزشی::
طرح تحول نظام سلامت::
شناسنامه خدمات ::
ارتقاء سلامت::
بخش نامه ها و دستورالعمل ها::
گالری::
::
فرم گزارش خطا

..
تماس با ما

آدرس:
شهرستان خدابنده خیابان شفا
بیمارستان امیرالمومنین (ع)

تلفن:
02424224301
02424224306

نمابر:
02424224309

سامانه پیامکی:
10004224300000

 

..
ویژه مراجعین












..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
نظرسنجی
میزان رضایت شما از مطالب وب سایت به چه میزان است ؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
نظرسنجی
میزان رضایت شما از خدمات ارائه شده در بیمارستان به چه میزان است؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
:: رئیس امور مالی ::



مدیر امور مالی


❁ ❁ ❁ ❁ ❁


نام و نام خانوادگی : آقای  علی مداح سجاسی                                                                                                  تحصیلات : کارشناس  حسابداری


❁ ❁ ❁ ❁ ❁

AWT IMAGE

آشنایی با شرح وظایف  مدیر  امور مالی
   
  1. مطالعه قوانین بودجه وسایر قوانین و مقررات مالی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای آنها .

  2. نظارت ومراقبت برحسن اجرای بودجه برنامه ای ، جریان امور واحدهای تحت سرپرستی واتخاذ تدابیر لازم و ارائه راهنمائیهای لازم به منظوربالا بردن سطح معلومات کارکنان واحد در جهت بهبود مستمر روند امور .

  3. رسیدگی و اظهار نظر و اقدام در مورد مسائل مربوط به امور مالی و حسابداری .

  4. راهنمائی و کنترل کار حسابداران وتقسیم کار بین آنها و بررسی صورتحسابها ی تنظیم شده .

  5. انجام امور مربوط به تشخیص و تعیین سر فصل حساب ، تهیه تراز عملیات ،تهیه وتنظیم حساب ماهانه در موعد مقرر و امضاء آنها .

  6. نظارت و کنترل دریافت ها و پرداخت ها و هزینه ها و درآمدها و امضاء اسناد مربوطه .

  7. هماهنگی و همکاری لازم با مدیریت امور مالی ومدیریت تشکیلات ،آموزش و بودجه برنامه ای دانشگاه متبوعه در خصوص اعتبارات – وهزینه و درآمد و غیره

  8. ارزشیابی کارکنان تحت سرپرستی .

  9. کنترل حضور وغیاب کارکنان واحدهای زیر مجموعه وگزارش به موقع عدم حضور هر یک از کارکنان واحد وهمچنین گزارش کارکرد ماهانه پرسنل قرارداری به منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکلات اداری .

  10. توجه کامل به مستندات و دستورالعمل های سیستم مدیریت کیفیت

  11 . شرکت در دوره های آموزشی مدیریتی وعمومی به منظور افزایش مهارتهای شغلی.

  12 . انجام سایر امور محوله در زمینه شغلی شغلی طبق دستور مقام مافوق

 واحدهای تحت پوشش اداره امور مالی :

  واحد درآمد

  واحد دریافت و پرداخت

  واحد اعتبارات

  واحد رسیدگی به اسناد پزشکی

  واحد اموال

دفعات مشاهده: 2038 بار   |   دفعات چاپ: 368 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 93 بار   |   0 نظر
>
برای مشاهده کل مطالب بخش رئیس امور مالی اینجا را کلیک کنید.