Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
AWT IMAGE
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
ریاست بیمارستان::
مدیر داخلی::
خدمات الکترونیک و واحد(I.T)::
مدیر خدمات پرستاری::
بخشهای درمانی::
دفتر بهبود کیفیت::
دفتر رسیدگی به شکایات::
قوانین و مقررات::
راهنمای مراجعین::
اخبار بیمارستان::
معرفی مرکز::
نقشه بیمارستان::
آموزش همگانی::
فهرست داروئی ایران::
پزشک خانواده::
خیرین بیمارستان::
روابط عمومی::
رسالت و سیاست بیمارستان::
فرم پیشنهادات و انتقادات::
تماس با ما::
::
راهنمای کارکنان جدیدالورود

همکار گرامی، ضمن خیر مقدم جهت حضور و شروع فعالیت شما در این مرکز، به منظور آشنایی هرچه بیشترخواهشمند است به  مدیریت دفتر خدمات پرستاری یا دفتر حاکمیت بالینی مرکز تماس حاصل فرمائید. 

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
نظرسنجی
میزان رضایت شما از مطالب وب سایت به چه میزان است ؟
زیاد
متوسط
کم
   
..
نظرسنجی
میزان رضایت شما از خدمات سرپایی به چه میزان است ؟
زیاد
متوسط
کم
   
..
نظرسنجی
ميزان رضايت شما از خدمات بستري به چه ميزان است؟
زياد
متوسط
كم
   
..
نظرسنجی
ميزان رضايت شما از واحدهاي اداري به چه ميزان است؟
زياد
متوسط
كم
   
..
اوقات شرعی

AWT IMAGE

..
:: مددکاری ::

نام واحد : مددکاری

شماره تماس (داخلی) : 233

AWT IMAGE

اهم فعالیت هایی که در این واحد انجام می شود :

  • مصاحبه با بیمار و خانواده وی جهت بررسی وضعیت مالی و کمک به حل مشکل آنها در پرداخت هزینه های درمانی
  • مراجعه به بخش ها و تماس با پزشک و بیمار و سایر پرسنل به منظور شناخت مسائل و مشکلات اجتماعی ، اقتصادی و روانی درمانی بیمار
  • هماهنگی با پذیرش و ترخیص جهت رفع مشکلات بستری و ترخیص بیماران سرپایی و بستری
  • تماس با موسسات بهداشتی درمانی و سایر مراکز از قبیل بهزیستی ، هلال احمر و کمیته امداد و افراد خیر در رابطه با مشکلات بیماران
  • استفاده از کمک های مردمی جهت پرداخت هزینه های درمانی بیماران
  • ارائه گزارش و اطلاعات به مقامات مسئول بیمارستان و کسب راهنمایی و اطلاعات مورد نیاز جهت حل مشکل بیماران
  • معرفی به پاسگاه های منطقه در مورد بیماران تصادفی به منظور ارائه مدرک مورد نیاز جهت رایگان شدن هزینه های درمانی
  • نظرسنجی مستمر از بیماران از طریق برگه های نظرسنجی طرح تکریم ارباب رجوع
  • مراجعه به بخش ها و تماس با بیماران و همراهان آنها و نظرسنجی در مورد مشکلات آنها در طول دوران بستری
  • جمع آوری ماهانه برگه های نظرسنجی و ارائه گزارش و آمار مربوط به نتایج آن به ریاست بیمارستان
  • تحلیل علل رضایت شخصی جهت ترخیص بیماران
  • رسیدگی به شکایات سرپایی و بستری (بصورت 24 ساعته)

     

     

 

نام مسئول واحد : سودابه نظری 

مدرک تحصیلی : لیسانس مشاوره و راهنمایی 

سابقه کار : 19 سال 

عنوان پست : مددکار

دفعات مشاهده: 2940 بار   |   دفعات چاپ: 261 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 100 بار   |   0 نظر
::