Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
AWT IMAGE
:: ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با مرکز::
حوزه ریاست::
معاونت آموزشی و پژوهشی::
مدیریت خدمات پرستاری::
واحدهای پشتیبانی ::
درمانگاه های تخصصی::
بخشهای درمانی مرکز ::
واحدهای پاراکلینیکی::
بهبود کیفیت::
واحد رسیدگی به شکایات::
پزشک خانواده ونظام ارجاع::
تعامل با بیمار وخانواده::
ارتباط با کارکنان مرکز::
دپارتمان روانپزشکی و روانشناسی::
گزارش دهی خطا::
تکریم ارباب رجوع::
واحد فناوری اطلاعات ::
قوانین و مقررات::
مناقصه ها و مزایده ها ::
RSS پایگاه ::
درباره ما ::
گالری تصاویر::
::
فرم ارتباط با معاون آموزشی

AWT IMAGE

..
دفتر توسعه آموزش (EDO )

AWT IMAGE

..
اموررفاهی کارکنان

AWT IMAGE

..
فرم ارائه پیشنهاد

AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
سايت بيمارستان بهشتي را چگونه ارزيابي مي كنيد؟
عالي
خوب
متوسط
ضعيف
   
..
هواشناسی

AWT IMAGE

..
:: معرفی ::

مسئول رسیدگی به شکایات مرکز: معصومه تاره     

 

فرآیند رسیدگی به شکایات                             

 الف)نحوه ارائه شکایت                                                                                                               

مراجعین محترم در صورت داشتن هر گونه مشکل یا شکایتی که توسط مسئول واحد مربوطه بر طرف نگردیده می توانند :

1- به واحد رسیدگی به شکایات مستقر در اورژانس (در ساعات اداری) مراجعه نمایند.

2- دریافت فرم شکایت از واحد پذیرش اورژانس یا دفتر پرستاری درطول 24 ساعت.همچنین درساعات اداری میتوانید از دفتر مدیریت این فرم رادریافت نمائید.

  بعد از تکمیل فرم آنرا به همان محل دریافت فرم تحویل داده یا در صندوق رسیدگی به شکایات بیاندازید.

  توجه : قید موارد ذیل در فرم شکایت ضروری می باشد.

  - نام و نام خانوادگی شاکی

  - موضوع شکایت

  -فردمورد شکایت

  - محل وزمان مورد شکایت

  - ساعت وتاریخ تکمیل فرم

  - آدرس محل سکونت شاکی وشماره تلفن

  لطفا"در نگارش شکواییه حرمت شخص و سازمان حفظ گردد.

  ب) نحوه بررسی شکایت

  1 - مسئول واحد رسیدگی به شکایت روزانه برگه های شکایت تکمیل شده را جمع آوری وبررسی مینماید.

  2 - فرم های جمع آوری شده به مسئول واحد مربوطه ارجاع ونتیجه پیگیری می گردد.

  3 - نتایج دریافتی از واحد ها به اطلاع شاکی می رسد .

  4 - در صورت قانع نشدن شاکی ،شکواییه به مدیریت/ ریاست ارسال می گردد.

  5 -بعداز بررسی توسط  مدیریت /ریاست مرکز (ظرف 3-2روز) مجددا نتیجه  به اطلاع شاکی می رسد.

   ج) نحوه وزمان پاسخ دهی به شکایات

  نتیجه بررسی شکایات توسط واحد رسیدگی به شکایات تلفنی یا حضوری در اولین فرصت به اطلاع شاکی می رسد.(متوسط ابلاغ نتیجه 3-2 روز می باشد.)

  کلیه سوابق مربوط به شکایات در واحد رسیدگی به شکایات مرکز نگهداری می شود.

  وبه منظور درس گیری از پیشنهادات وشکایات مراجعین، موارد در کمیته مربوطه بررسی واصلاحات لازم لحاظ میشود.

  

  شماره تماس و تلفن گویا : 33542400

  SMS: ۳۰۰۰۹۹۰۰۱۶

دفعات مشاهده: 2676 بار   |   دفعات چاپ: 292 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 91 بار   |   0 نظر
>
برای مشاهده کل مطالب بخش فرایند رسیدگی به شکایات اینجا را کلیک کنید.