Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
AWT IMAGE
برگشت به دانشگاه علوم پزشکی زنجان
:: ::
بخش‌های اصلی
معرفی شبکه بهداشت::
ریاست شبکه::
گسترش شبکه::
واحد فناوری اطلاعات::
بهداشت محیط::
بهداشت حرفه ای::
بهداشت خانواده::
مبارزه با بیماریها::
آموزش بهداشت و تغذیه::
بهداشت مدارس::
بهداشت دهان و دندان::
سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد::
امور دارویی::
امور آزمایشگاهها::
پزشک خانواده::
مراکز بهداشتی و درمانی::
نظارت بر درمان::
فوریت های پزشکی::
اداری و پشتیبانی::
روابط عمومی و سمعی بصری::
تقدیرنامه ها::
آلبوم تصاویر::
تماس با ما::
امور رفاهی::
مطالب علمی آموزشی::
::
نظرسنجی
سایت شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرم دره را چگونه ارزیابی می کنید؟
فقط ساختار صفحه اصلی خوب می باشد.
فقط محتوی مطالب درج شده خوب می باشد.
ساختار صفحه اصلی و محتوی مطالب درج شده خوب می باشد.
هیچکدام از موارد فوق
   
..
:: شرح وظایف کارمندان امورمالی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۱/۱۰/۳ | 

شرح وظایف رئیس حسابداری 

رئوس وظایف :

 - سرپرستی ونظارت بر اجرای کامل روشها ،سیستمهاوخط ومشی های مالی شبکه در واحد حسابداری مالی

- کنترل وتایید کلیه اسناد حسابداری صادره

- کنترل وضعیت نقدینگی شبکه واتخاذ ترتیبات لازم جهت اخذ اعتبارات ازدانشگاه

- پیگیری وصول مطالبات بیمه های طرف قرارداد

- نظارت بر ثبت ونگهداری مناسب دفاتر قانونی و تهیه تراز آزمایشی ماهیانه

- نظارت بر اجرای صحیح مقررات و دستورالعمل ها و روشهای مصوب آیین نامه مالی معاملاتی

شرح وظایف :

- بررسی و تایید اسناد حسابداری و ارائه تراز آ‍مایشی ماهانه

- بررسی و تایید کلیه پرداخت ها با توجه به آیین نامه ها ومجوزهای مربوطه

- نظارت بر بستن حسابهای پایان سال

- همکاری با معاون مدیر مالی به منظور تهیه صورتهای مالی

- بررسی و تایید اعلامیه بدهکار وبستانکار صادره توسط بانک

- اتخاذ ترتیبات لازم جهت تهیه صورتها و اطلاعات مورد لزوم حسابرسان و بازرسان قانونی وجوابگویی به آنان

- نظارت مستمر بر نحوه عمل هریک از کارکنان واحد حسابداری و حصول اطمبنان نسبت به صحت انجام امور بر اساس شرح وظایف تعیین شده

- پیشنهاد کلاسهای آموزشی  به منظور آموزش کارکنان امور مالی  

- اتخاذ ترتیبات مقتضی جهت پرداخت به موقع تعهدات شبکه

-همکاری و تشریک مساعی با مدیریت امورمالی در جهت بهبود روشها و سیستم های مالی

- ارائه پیشنهاد به مدیر امور مالی در خصوص تامین نیروی انسانی مورد نیاز واحد مربوطه

- پیشنهاد ایجاد ، حذف یا تغییر در حسابهای مالی به مدیر امور مالی

- نظارت بر نگهداری مناسب اسناد ، دفاتر ومدارک و پرونده های مالی

 

AWT IMAGE

 

شرح وظایف مسئول دریافت وپرداخت

رئوس وظایف :

- جمع آوری ونگهداری مناسب کلیه آیین نامه ، دستورالعمل ها و مقررات مربوط به پرداخت حقوق و دستمزد وبروز نمودن آنها

- اتخاذ ترتیبات لازم به منظور تهیه وتنظیم لیست های مکانیزه حقوق ماهانه

شرح وظایف :

- جمع آوری ونگهداری مناسب کلیه آیین نامه ، دستورالعمل ها و مقررات مربوط به پرداخت حقوق و دستمزد وبروز نمودن آنها

- اتخاذ ترتیبات لازم به منظور تهیه وتنظیم لیست های مکانیزه حقوق ماهانه

-همکاری با واحد کارگزینی جهت تسهیل در تنظیم گواهی انجام کار ماهانه پرسنل شبکه

- اخذ گواهی انجام کار پرسنل از کارگزینی و انتقال به سیستم مکانیزه حقوق ودستمزد

- اخذ لیست حقوق ودستمزد از سیستم مکانیزه وارائه آن به مسئول رسیدگی شبکه

- تسلیم دیسکت ولیست حقوق و لیست تغییرات ماهانه به سازمان تامین اجتماعی و اداره امور مالیاتی واداره خدمات درمانی

- اخذ گزارشهای پرسنلی مقطعی مورد نیاز مسئولین مافوق

- همکاری با مسئول دفترداری در مورد مشخص نمودن میزان بدهی پرسنل به دانشگاه و سایر ارگانها

- به روزنمودن اطلاعات مکانیزه پرونده پرسنلی هر یک از کارکنان

-تنظیم لیست و محاسبه حق ماموریت ، تسویه حساب ، صندوق ذخیره ، ذخیره مرخصی استفاده نشده ، ذخیره بازخرید خدمت سنوات پرسنل

- بایگانی یک نسخه از لیستهای مکانیزه حقوق

- تهیه گزارش سالیانه در خصوص ریز مبالغ پرداختی حقوق ومزایا و..

- انجام سایر وظایف مرتبط محوله از جانب رئیس حسابداری شبکه خرم دره

AWT IMAGE

شرح وظایف مسئول رسیدگی اسناد

رئوس وظایف:

- انجام رسیدگی اسناد ومدارک که تعهد پرداخت ایجاد مینماید و یا منجر به پرداخت میشود . طبق دستورالعمل مربوطه

- گردآوری منابع لازم به منظور انجام رسیدگی

- اتخاذ ترتیبات لازم به منظور تهیه صورت مغایرت بانکی و پیگیری بمنظور رفع مغایرت

- تماس با اشخاص و دانشگاه های طرف حساب با دانشگاه و پاسخگویی و رفع مغایرت احتمالی فیمابین

شرح وظایف :

- گردآوری و بهنگام نمودن منابع اطلاعاتی معتبر از قبیل قراردادها ، آئین نامه ها ، مصوبات ، دستورالعمل ها ، مجوزها و احکام کارگزینی شبکه بهداشت خرم دره و بخشنامه ها و مصوبات سازمانها و ادارات دولتی مربوط جهت انجام امور رسیدگی

- کنترل نهایی مدارک واسناد و رسیدگی و حصول اطمینان از صحت اعمال کنترلهای لازم طبق دستورالعمل های مربوطه

- تهیه « برگ رفع نواقص » در مواردی که در مدارک مورد رسیدگی نقایصی موجود باشد.

- تماس مستمر با مسئول حسابداری اموال ، خرید کالا و خدمات جهت اطمینان از صحت مدارک مربوط رسید کالا و خروج کالا از انبار

- پیگیری دریافت اسناد و مدارک مورد رسیدگی از سایر واحدهای دانشگاه

- اتخاذ ترتیبات لازم جهت صدور کلیه اسناد حسابداری شبکه با توجه به مدارک و اعلامیه ها و صورتحسابهای رسیده مربوط و همچنین طبقه بندی صحیح آنها و کنترل ممهور بودن آنها به مهر « رسیدگی شد»

AWT IMAGE      

 

 

شرح وظایف مسئول اعتبارات و دفترداری

رئوس وظایف :

- تهیه و تنظیم کلیه صورت خلاصه های لازم و بررسی محاسبات انجام شده جهت صدور اسناد حسابداری

- تشخیص حسابها

- صدوراسناد حسابداری باتوجه به نظام مالی وصنعتی مدون دانشگاه

- اتخاذ ترتیبات لازم به منظور ثبت بموقع حسابها و نگهداری دفاتر قانونی

- ارائه گزارشهای لازم به مراجع استفاده کننده

- نگاهداری مناسب اسناد و مدارک مالی

- ثبت ونگهداری دفاتر قانونی و تهیه تراز های آزمایشی ماهانه

- بررسی و تامین اعتبار کلیه درخواستهای هزینه ای و سرمایه های که تعهد پرداخت ایجاد میکنند

شرح وظایف :

- کنترل اسناد حسابداری مکانیزه با پیش نویس مربوطه و رفع اشکالات احتمالی و صدور آنها

- همکاری با سایر واحدهای امور مالی در زمینه صدور اسناد حسابداری لازم

- اتخاذ ترتیبات مناسب به منظور تدارک و پلمپ بموقع دفاتر قانونی

- ثبت دفاتر قانونی با رعایت آیین نامه مربوطه و نگهداری دفاتر کل و روزنامه بر اساس ضوابط قانونی

- تهیه و تنظیم اطلاعات مقطعی مورد نیاز مسئولین مافوق و یا سایر واحدهای مالی

- قراردادن مناسب اسناد حسابداری به ترتیب شماره سریال در زونکن های مربوطه

- تایید اسناد پرداخت با ایجاد تعهد با توجه به نظام نوین مالی جدید شبکه

- ممهورنمودن کلیه مدارک و ضمائم مربوط به تامین اعتبار به مهر « تامین اعتبار شد »

-

شرح وظایف مسئول درآمد

شرح وظایف :

- آشنایی کامل با آئین نامه مالی ومعاملاتی دانشگاه وسایر مقررات وقوانین مربوط با امور مالی 

- رسیدگی به اسناد درآمد وکنترل آنها با صورت حسابها

- کنترل وثبت عملیات درآمد مراکز تابعه در دفاتر ویا نرم افزار رایانه مربوطه

- دریافت قبوض ، سه برگی از استان وثبت در درفاتر ویارایانه براساس تعداد وسریال تحویلی

- تحویل قبوض سه برگی براساس میانگین مصرفی به مراکز بهداشتی درمانی تابعه وثبت در دفاتر

- دریافت مدارک وآمار قبوض صادره مصرفی ماهانه مراکز وثبت عملیات در دفاتر وحسابرسی از مدارک ارسالی به حسابداری شبکه

- تهیه گزارش ماهانه مصرف قبوض ومیزان درآمدهای نقدی وبیمه ای وارسال به استان

- دریافت فیشهای واریزی درآمد نقدی از متصدیان پذیرش( صندوق) مراکز وسایر واریزیها برابر جداول زمانبندی شده وثبت سند مربوطه مربوطه

- دریافت صورتحساب بانکی حساب در آمد شبکه از بانک وکنترل ومطابقت با فیشهای واریزی وتهیه صورت مغایریت بانکی حساب درآمد.

- ارسال در آمد شبکه به حساب در آمد دانشگاه بصورت ماهیانه

-تهیه وتنظیم صورتحساب وتراز مالی درآمد ماهیانه شبکه وارسال به امور مالی دانشگاه

- تهیه آمار ماهیانه وسالینه درآمد شبکه ، محاسبه درصد افزایش ویا کاهش درآمد وپیگیری علت کاهش وافزایش در آمد مربوطه

-نظارت بر تنظیم صورتحساب های بیمه ای وارسال به موقع به سازمانهای بیمه گر طرف قرار داد وثبت در دفاتر ویا رایانه

-پیگیری دریافت مطالبات از سازمانهای بیمه گر وسایر موسسات طرف قرار داد

 

 

 

نوشته شده توسط :رضا مقدم

دفعات مشاهده: 10343 بار   |   دفعات چاپ: 419 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 68 بار   |   0 نظر
::
:: چارت امور مالی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۱/۱۰/۲ | 

  چارت امورمالی شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرم دره :

 

 

  رئیس اداره حسابداری

  ابولفضل خلیلی

 

 

 

 

  مسئول درآمد

  علی خلجی

  اداره اموال

  جلال صدری

  دریافت وپرداخت

  اکرم زنجانی

  اعتبارات ودفترداری

  رضا مقدم

  رسیدگی به اسناد

  مریم خانمحمدی

 

  نوشته شده توسط : رضامقدم

 

 

 

دفعات مشاهده: 2785 بار   |   دفعات چاپ: 273 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 64 بار   |   0 نظر
::
شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرم دره Health & Treatment Center of Khoramdareh
Persian site map - English site map - Created in 0.31 seconds with 982 queries by yektaweb 3322