Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
بخش‌های اصلی
ریاست دانشگاه::
مدیریت حوزه ریاست::
اداره روابط عمومی::
مشاورین رئیس دانشگاه::
دفتر هماهنگی امور ایثارگران::
دفتر کارآفرینی دانشگاه::
دبیرخانه هیات امناء::
اداره امور حقوقی::
دفتر پرستاری::
اداره آمار::
امور بانوان و خانواده::
اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات::
امور دانشجویان شاهد و ایثارگر::
هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری::
تماس با ما::
سایت جدید::
نمونه::
کارگروه بهداشت ، درمان و سلامت::
بازرسی و پاسخگویی به شکایات(در دست ساخت)::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
:: معرفی رئیس و کارشناسان اداره بازرسی ::
معرفی مدیر  بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
 
 نام و نام خانوادگی :   شهباز توکلی                       
 سمت :
مدیر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات
  

تحصیلات کارشناسی ارشد  مدیریت کار آفرینی   (  دانشگاه تهران )
کارشناس عالی  ستادی
-   دارای 32 سال تجربه اداری و مالی
پست الکترونیکی :   sh.tavakoli95gmail.com    /  tavakoli85yahoo.com

تلفن :  همراه  3397 241 0912         تلفن ثابت : 33018491         فاکس  :          33019415
 
سوابق و مسئولیت /  فعالیتهای  اجرایی :
  • سرپرست مدیریت بازرسی ،ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه
  • بازرس ناظر ارشد و دبیر کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم  -  دبیر کمیته نظارت دانشگاه 
  • عضو و دبیر کمیته مدیریت عمکرد دانشگاه 95 98
  • سرپرست دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی دانشگاه 
  • مدیر دفتر کارآفرینی و اشتغال دانشگاه   - از سال 86 الی ادامه دارد
  • سرپرست اداره ارزیابی عملکرد کارمندان و مدیران     85 الی 96  ( 12 سال
  • نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان زنجان
  • نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه و عضو ثابت در کار گروه اشتغال استانداری و اداره کل تعاون وکاراستان 86 الی 97
  • نماینده تام الاختیار دانشگاه و عضو اصلی در کمیته تسهیلات و سرمایه گذاری استان زنجان86 الی 97
  • عضو اصلی کمیته ارزیابی عملکرد کشوری  دانشگاههای علوم پزشکی مستقر در وزارت 94 ال96
                  نماینده  مدیر کل دفترکارآفرینی وزارت متبوع  بعنوان بازرس و ارزیاب ناظر بر عملکرد دفاتر کارآفرینی دانشگاههای ارومیه و اردبیل و کردستان
  • کارشناس بودجه عمرانی مدیریت بودجه برنامه ای دانشگاه
  • مدیر خدمات پشتیبانی دانشگاه 82 الی 84
  • بعنوان نماینده رئیس دانشگاه ( بازرس )  ناظربر پروژه های عمرانی دانشگاه در سطح استان 87 الی 83
  • کارشناس مسئول حراست دانشگاه 76 تا 82 ( 7 سال ) و مسئول حراست دانشکده ها و بخش دانشجویی
  • محقق و مسئول تحقیق نظر دهی در جذب هیات علمی دانشگاه
  • کارشناس روابط عمومی دانشگاه 74و 75
  • مسئول دفتر معاونت پشتیبانی  73 و 74
  • مدیر کانون فرهنگی و هنری بسیج
 
  - فعالیت های علمی ( تالیف وارائه طرحهای تحقیقاتی و تالیف مقاله علمی )؛

   1- بررسی رابطه توانمند سازی کارکنان ومیزان بهره وری نیروی انسانی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان( طرح و مقاله )
   2- بررسی رابطه بهره وری و بهبود مستمر در مدیریت عملکرد( مقاله )
  3- بررسی نگرش کارمندان دانشگاه علوم پزشکی زنجان نسبت به نظام ارزیابی عملکرد
 4- انتشار مقاله در روز نامه های کثیر الانتشار تحت عنوان  (  گردشگری سلامت  )

  • مهارت و تخصص :
  • مشاور  در امور کسب و کار -  تدوین طرح های  جامع کسب و کار 
  •  آشنایی  کامل با  نرم افزارهای  آفیس و ویندوز  و مسلط به تایپ ،کامپیوتر و اینترنت
  • کسب دوره های آموزشی  تخصصی   کارآفرینی بمیزان  450 ساعت 
  • دوره های مدیریتی و سرپرستی  و دوره های عمومی  : 1600 ساعت در طول خدمت

 
معرفی کارشناسان:
 نام و نام خانوادگی : اصغر مهدیخانی
مدرک تحصیلی : فوق لیسانس مدیریت
سمت :
کارشناس مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات
کارشناس امور ایثارگران - از سال 1385 تا کنون
کارگزین - از سال 1385 تا بهمن 1392
AWT IMAGE
 نام و نام خانوادگی : نقی خلفی 
مدرک تحصیلی :  لیسانس پرستاری 
سمت :
رئیس کمیته ویژه بازرسی 
پست سازمانی مدیر دفتر پرستاری بیمارستان شهید بهشتی  

کار شناس مسئول امور درمان و بیمارستانی 
کارشناس امور ایثارگران - از سال 1397 تا کنون
تلفن : 33018340 


سوابق اجرائی و مسئولیت های اداری 
  1. مدیر داخلی بیمارستان شهید بهشتی زنجان  1374 الی  1382
  2. مدیر حراست دانشگاه   1374 الی 1385 
  3. مدیر امور عمومی دانشکده پزشکی 1386 الی 1392
  4.  معاونت بهداشت درمان بنیاد جانبازان استان 
  5. مدیر کلینیک درمانی حضرت قائم بنیاد 
......................................................................................................................................


نام و نام خانوادگی : اکرم
شاهمحمدی
سمت : کارشناس واحد بازرسی و پاسخگویی به شکایات
پست سازمانی : کارشناس حقوقی 
تحصیلات : کارشناسی ارشد معارف اسلامی و علوم قرآنی 
تلفن : 33018339 


سوابق اجرائی و فعالیتها 

کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد کارکنان 
کارشناس تحقیق هسته گزینش 
مدرس علوم قرآنی و احادیث


.....................................................................................................................................

نام و نام خانوادگی : رحیمه سرمستی
سمت : کارشناس بازرسی و پاسخگویی به شکایات
پست سازمانی : کارشناس امور دانشجوئی دانشکده پزشکی
تحصیلات : کارشناسی ارشد مدیریت خدمات بهداشتی  
تلفن : 33018338 


سوابق اجرائی و فعالیتها 

کارشناس تحول اداری و ارزیابی دستگاهی 
کارشناس امور بهداشتی  






 
 
نام و نام خانوادگی : خدیجه نوروزی
سمت : کارشناس واحد ارزیابی عملکرد
AWT IMAGE
دفعات مشاهده: 12934 بار   |   دفعات چاپ: 785 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 40 بار   |   0 نظر
::