Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
معرفی مدیریت ::
فرم خام تفاهم نامه ها::
تخصیص ها::
بایگانی اطلاعات::
اخبار و اطلاعیه ها::
قوانین و دستورالعمل ها::
تماس با ما::
درمان::
::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: معاون مدیر ::

نام و نام خانوادگی:  آقای امیر کامیابی.
سمت:  معاون مدیر برنامه ریزی، بودجه و پایش عملکرد.
درجه تحصیلی: کارشناسی ارشد مدیریت.
تلفن تماس :  02433018250          
پست الکترونیک: amir.6134yahoo.com           
 
 
شرح وظایف پست سازمانی:
 
1_ نظارت و کنترل بودجه پیشنهادی، هزینه ای و تملک داراییهای سرمایه ای و تأیید آن.
2_  نظارت و کنترل بودجه تفصیلی دانشگاه و تأیید آن.
3_  نظارت، کنترل و تأیید تفاهم نامه داخلی واحدها.
4_  نظارت و کنترل کلیه تخصیص های ابلاغی، هزینه ای ، درآمد اختصاصی، تملک داراییهای سرمایه ای و ردیفهای متمرکز و متفرقه.
5_  نظارت، پیگیری و تخصیص اعتبارات طرح تحول سلامت.
6_ نظارت و پیگیری  و مبادله موافقتنامه های تملک دارایی های سرمایه ای ملی، استانی و تأیید آن.
7_ مطالعه روشهای نوین بودجه‌بندی و مدیریت منابع مالی واحدهای تحت پوشش به منظور نیل به هدفهای نهایی دانشگاه و ارائه گزارشات لازم.
8_  تدوین شاخص های  منطقی جهت توزیع عادلانه منابع بین واحدهای تحت پوشش.
9_پاسخ به مراجعین و راهنمایی ارباب رجوع جهت تسهیل امور مراجعین.
10_انجام مکاتبات و امضاء نامه های اداری از طرف مدیریت در صورت لزوم.
11_ مطالعه منابع علمی و اداری و بکارگیری آنها در انجام وظایف بهینه مدیریت و دانشگاه.
12_مطالعه و بررسی گزارشات تهیه شده توسط کارشناسان . اظهار نظر درباره آنها.
13 - انجام نظارت لازم در زمینه تعیین و تخصیص اعتبارات و ابلاغ آن به مدیریت امور مالی و واحدهای تابعه.
14 _ نظارت بر صدور مجوز هزینه از محل اعتبارات خارج از شمول.                       
15 _ ابلاغ اعتبارات موردی از محل اعتبارات 5% درآمدهای اختصاصی  دانشگاه.
16  _ ابلاغ اعتبار از محل مانده اعتبارات سنوات قبل دانشگاه.
17 _ شرکت در جلسات و کمیسیون های مربوط و اظهار نظر در مورد مسائل بودجه  و مالی.
18 _ انجام راهنمایی های لازم و ارائه خط مشی به روسای گروه های کارشناسی و سایر کارکنان مدیریت در صورت لزوم.
19 -  نظارت بر بهبود روش های انجام کار در سطح دانشگاه و ارائه گزارش لازم به مسئولین مافوق.
20 _ انجام مطالعات تطبیقی و بکارگیری آن در حوزه مدیریت مربوطه.
21 -  شرکت فعال در دوره های کارآموزی، مهارتی، آموزشی در جهت ارتقاء معلومات و توانمندیهای شغلی و بکارگیری نتایج آن در انجام وظایف محوله.
22 _ انجام یا مشارکت در تحقیقات کاربردی در عرصه نظام سلامت و رشته شغلی مربوطه که به تصویب مراجع ذیربط رسیده باشد.
23 عضویت در کمیته های تخصصی دانشگاه وشرکت فعال درجلسات وبازدیدها حسب نظر مقامات مافوق.
24  _ انجام سایر امور مربوطه طبق دستور مافوق مطابق مقررات.
26_تدوین برنامه عملیاتی حوزه بودجه دانشگاه به صورت دوره ای با استفاده از تکنیک ها و روش های نوین.
27_ ارجاع کلیه درخواستهای تجمیع هزینه واحدها.
28_ انجام کلیه امور مربوط به بودجه در سامانه نظام نوین مالی از جمله:
  •    انجام ثبت های بودجه ای.
  •    ایجاد شناسه اعتباری.
  •    نظارت بر ثبت صحیح اعتبارات و فصول هزینه.
  •    نظارت و پایش با منابع و مصارف با استفاده از سامانه نظام نوین مالی.
29_ انجام کلیه امور مربوط به بودجه در سامانه نظام نوین مالی از جمله:
  • انجام ثبت های بودجه ای.
  • ایجاد شناسه اعتباری.
  • نظارت بر ثبت صحیح اعتبارات و فصول هزینه.
  • نظارت و پایش با منابع و مصارف با استفاده از سامانه نظام نوین مالی.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نام و نام خانوادگی:  آقای امیر کامیابی.
سمت:  معاون مدیر برنامه ریزی، بودجه و پایش عملکرد.
درجه تحصیلی: کارشناسی ارشد مدیریت .
تلفن تماس :  02433018250          
پست الکترونیک: amir.6134yahoo.com           
 
 

شرح وظایف پست سازمانی:
 
1_ نظارت و کنترل بودجه پیشنهادی، هزینه ای و تملک داراییهای سرمایه ای و تأیید آن.
2_  نظارت و کنترل بودجه تفصیلی دانشگاه و تأیید آن.
3_  نظارت، کنترل و تأیید تفاهم نامه داخلی واحدها.
4_  نظارت و کنترل کلیه تخصیص های ابلاغی، هزینه ای ، درآمد اختصاصی، تملک داراییهای سرمایه ای و ردیفهای متمرکز و متفرقه.
5_  نظارت، پیگیری و تخصیص اعتبارات طرح تحول سلامت.
6_ نظارت و پیگیری  و مبادله موافقتنامه های تملک دارایی های سرمایه ای ملی، استانی و تأیید آن.
7_ مطالعه روشهای نوین بودجه‌بندی و مدیریت منابع مالی واحدهای تحت پوشش به منظور نیل به هدفهای نهایی دانشگاه و ارائه گزارشات لازم .
8_  تدوین شاخص های  منطقی جهت توزیع عادلانه منابع بین واحدهای تحت پوشش.
9_پاسخ به مراجعین و راهنمایی ارباب رجوع جهت تسهیل امور مراجعین.
10_انجام مکاتبات و امضاء نامه های اداری از طرف مدیریت در صورت لزوم.
11_ مطالعه منابع علمی و اداری و بکارگیری آنها در انجام وظایف بهینه مدیریت و دانشگاه.
12_مطالعه و بررسی گزارشات تهیه شده توسط کارشناسان . اظهار نظر درباره آنها.
13 - انجام نظارت لازم در زمینه تعیین و تخصیص اعتبارات و ابلاغ آن به مدیریت امور مالی و واحدهای تابعه.
14 _ نظارت بر صدور مجوز هزینه از محل اعتبارات خارج از شمول.
15 _ ابلاغ اعتبارات موردی از محل اعتبارات 5% درآمدهای اختصاصی دانشگاه.
16  _ ابلاغ اعتبار از محل مانده اعتبارات سنوات قبل دانشگاه.
17 _ شرکت در جلسات و کمیسیون های مربوط و اظهار نظر در مورد مسائل بودجه  و مالی.
18 _ انجام راهنمایی های لازم و ارائه خط مشی به روسای گروه های کارشناسی و سایر کارکنان مدیریت در صورت لزوم.
19 -  نظارت بر بهبود روش های انجام کار در سطح دانشگاه و ارائه گزارش لازم به مسئولین مافوق.
20 _ انجام مطالعات تطبیقی و بکارگیری آن در حوزه مدیریت مربوطه.
21 -  شرکت فعال در دوره های کارآموزی، مهارتی، آموزشی در جهت ارتقاء معلومات و توانمندیهای شغلی و بکارگیری نتایج آن در انجام وظایف محوله.
22 _ انجام یا مشارکت در تحقیقات کاربردی در عرصه نظام سلامت و رشته شغلی مربوطه که به تصویب مراجع ذیربط رسیده باشد.
23 عضویت در کمیته های تخصصی دانشگاه وشرکت فعال درجلسات وبازدیدها حسب نظر مقامات مافوق.
24  _ انجام سایر امور مربوطه طبق دستور مافوق مطابق مقررات.
26_تدوین برنامه عملیاتی حوزه بودجه دانشگاه به صورت دوره ای با استفاده از تکنیک ها و روش های نوین.
27_ انجام کلیه امور مربوط به بودجه در سامانه نظام نوین مالی از جمله:
  •    انجام ثبت های بودجه ای.
  •    ایجاد شناسه اعتباری.
  •    نظارت بر ثبت صحیح اعتبارات و فصول هزینه.
  •    نظارت و پایش با منابع و مصارف با استفاده از سامانه نظام نوین مالی.
28_ انجام کلیه امور مربوط به بودجه در سامانه نظام نوین مالی از جمله:
  • انجام ثبت های بودجه ای.
  • ایجاد شناسه اعتباری.
  • نظارت بر ثبت صحیح اعتبارات و فصول هزینه.
  • نظارت و پایش با منابع و مصارف با استفاده از سامانه نظام نوین مالی.
دفعات مشاهده: 5048 بار   |   دفعات چاپ: 437 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 55 بار   |   0 نظر
::