Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
بخش‌های اصلی
بازگشت به صفحه اصلی::
معرفی مرکز ::
مجله توسعه آموزش پزشکی::
کتابخانه واحد EDC دانشگاه::
واحد برنامه ریزی آموزشی::
واحد ارزیابی و ارزشیابی::
واحد پژوهش در آموزش::
واحد دانش پژوهی آموزشی::
جشنواره شهید مطهری::
واحد آموزش پاسخگو::
واحد آموزش مجازی::
توانمند سازی اعضاء هیات علمی::
دفاتر توسعه آموزش (EDO)::
مرکز مهارتهای بالینی::
دفتر استعداد درخشان::
کمیته مشورتی دانشجویی::
المپیاد علمی دانشجویان ::
تکنولوژی آموزشی::
فرایندهای جاری در EDC::
بخشنامه ها و آئین نامه ها::
دبیرخانه منطقه شش آمایشی::
اخبار و رویدادها::
سایت های مفید::
::
تماس با ما

مدیر مرکز

33156375 - 024

مسئول دفتر مدیر مرکز

33156349 - 024

ارزشیابی و برنامه ریزی آموزشی

33156365 - 024

ارزشیابی هیات علمی

33156352 - 024

پژوهش در آموزش

33156263 - 024

دفتر استعدادهای درخشان

33451031 - 024

مرکز مهارتهای بالینی

33430897 - 024

مرکز پزشکی پاسخگو

33525101 - 024

دفتر مجله

33156263 - 024

فکس مرکز

4220678 - 024

ایمیل مرکز

edc@zums.ac.ir

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
کاربر گرامی مطالب سایت مرکز مطالعات را چگونه ارزیابی می کنید؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
:: سایت های مرتبط ::

  سایت های مفید مرتبط با EDC

  http://www.emtech.net

  این پایگاه مشتمل بر بیش از 15000 منبع علمی و مقالات متعدد در زمینه‌های مختلف آموزش است که می‌تواند مورد استفاده مدرسین و دانشجویان قرار گیرد.

 

  http://www.acme-assn.org

  پایگاه اتحادیه آموزش مداوم جامعه پزشکی، این اتحادیه در جهت ایجاد فرصت‌های مناسب برای توسعه توانمندی حرفه‌ای کارشناسان آموزش مداوم پزشکی، به منظور بهبود پیامدهای خدمات سلامت فعالیت می‌کند. مطالعه مقالات این نشریه برای کارشناسان آموزش مداوم مفید می باشد.

 

 

  http://www-jime.open.ac.uk

  اگر به طراحی رسانه‌های تعاملی برای آموزش علاقمندید، می‌توانید به متن کامل مقالات Journal of Interactive Media in Education از طریق آدرس فوق بطور رایگان دست یابید.

 

  http://www.nyerrn.com/simulators

  این پایگاه جهت تهیه رسانه مناسب آموزشی برای ارائه در کلاس درس است. این رسانه‌ها، بخصوص اگر از نوع دیداری- شنیداری و به صورت تعاملی باشند، ارزش فراوانی برای تجسم ذهنی و عینی بهتر در مورد موضوع تدریس خواهند داشت. همچنین در این پایگاه فهرست مفصلی از سایر پایگاه‌ها و منابعی که به عنوان Simulator در یادگیری مفاهیم پایه و بالینی علوم پزشکی می‌تواند به کار رود، ارائه شده است. بسیاری از این منابع به صورت رایگان، قابل استفاده است و می‌تواند به عنوان مکمل کلاس درس و یا در کلاس‌های عملی، مورد استفاده دانشجویان قرار گیرد. 

 

  http://www.programevaluation.org

  در پایگاه ارزشیابی برنامه وابسته به مرکز منابع علمی معلمان نیویورک اطلاعات ارزشمندی در مورد مفاهیم و نحوه ارزشیابی برنامه به زبان ساده برای استفاده معلمان ارائه شده است. علاوه بر ان ارائه مطالب، وجود دستور-العمل‌های اجرایی برای تدوین طرح ارزشیابی، تهیه ماتریس ارزشیابی، و تحلیل داده‌ها، از ویژگی‌های این پایگاه است.

 

  http://cre.med.utoronto.ca

  این پایگاه مربوط به مرکز پژوهشهای آموزشی دانشگاه تورونتو کانادا بوده که ضمن معرفی استراتژی و برنامه های تحقیقاتی خود، حاصل بخشی از دوره ها و گردهمایی های آموزشی مرکز را به صورت چند رسانه ای (فیلم و اسلاید) در اختیار همه علاقمندان قرار داده است .

 

  http://www.uncc.edu/cimc

  پایگاه انجمن کتابخانه‌های کالج پژوهشی امریکا که زیر مجموعه‌ای از انجمن کتابداری آمریکا است . در این پایگاه، فهرستی از وب‌سایت‌های مهم که مورد استفاده محققین در آموزش می‌باشد، ارائه شده است. از جمله آدرس پایگاه‌های معتبر در زمینه ارزیابی و ارزشیابی، مدیریت آموزش،روش‌های تدریس، استانداردهای آموزشی . 

 

دفعات مشاهده: 2736 بار   |   دفعات چاپ: 70 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
برای مشاهده کل مطالب بخش سایت های مفید اینجا را کلیک کنید.