Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
بخش‌های اصلی
معرفی بیمارستان::
دفتر پرستاری::
ریاست بیمارستان::
مدیر اداری::
عامل مدیر مالی::
دیالیز::
CCU::
ICU::
آندوسکوپی::
نظر سنجی طرح تکریم ارباب رجوع ::
اطلاع رسانی::
اخبار::
آموزش::
تکریم ارباب رجوع::
::
تماس با ما

تلفنهای بیمارستان:

024-32822701 الی 3

نمابر: 32822400 - 024

آدرس:

شهرستان طارم-

شهر آببر- خیابان امام

بیمارستان شهدای طارم

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
نظرسنجی
رضایت مندی از مطالب سایت
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
عکس های زیبا از مناظر طارم
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
..
:: تاریخچه ::

تاریخچه بیمارستان شهدای طارم:

بیمارستان شهدای طارم بعد از وقوع زلزله تاثربرانگیز 31 خرداد 1369 و با کمک مالی و انساندوستانه جامعه اقتصادی اروپا ساخته شد.بهد از مراحل ساخت در مرداد ماه سال 1375 مورد بهره برداری قرار گرفت.

AWT IMAGE

برنامه استراتزیک بیمارستان شهدای طارم

1-رضایتمندی بیمار به عنوان محور و مهمترین رکن در تمام بر نامه ریزیهای انجام شده در بیمارستان

2-اهمیت دادن به بحث کیفیت در کلیه فرایند های بیمارستانی در راستای افزایش بهره وری

3-رعایت قوانین بالا دستی در مصوبه ها و بر نامه ریزی های بیمارستانی شامل سند چشم انداز 20 ساله –برنامه پنجم توسعه و نقشه علمی کشور ودستور العملهای ابلاغی از طرف معاونت محترم درمان

4-توجه به اصل عدالت در ارائه کلیه خدمات به بیماران

5-مدیریت بهینه منابع مالی و حرکت در مسیر متعادل ساختن هزینه ها و در آمدهای بیمارستان

6-توجه به اصل خصوصی سازی صحیح و واگذاری بخشهای قابل واگذاری به بخش خصوصی

7-کارامد سازی اموزشی و به روز رسانی پرسنل بیمارستان و تلاش در جهت ارتقائ سطح علمی و اموزش

8-اهمیت دادن به پرسنل بیمارستان و پزشکان شاغل در بیمارستان به عنوان اولین و مهمترین افراد در برخورد با ارباب رجوع و تلاش در جهت افزایش رضایتمندی پرسنل و پزشکان در چارچوب مقررات

9-تعامل مناسب با خیرین بزرگوار در جهت ارتقائ خدمات ارائه شده و کمک به بیماران نیازمند

10-پیاده سازی اصول حاکمیت تعالی بالینی و اقدام در جهت گسترش و استقرار دستور العملها و موازین حاکمیت تعالی بالینی

11-توجه به الگوی صحیح مصرف و مدیریت بهینه انرژی

12-استقرار انظباط اداری و استانداردسازی بر نامه های ماهیانه پرسنل محترم بیمارستان در چار چوب مقررات

13مدیریت صحیح فرایندهای واحدها- بخش های مختلف بیمارستان

14اکید بر اهمیت کمیته های بیمارستانی و اجرای مصوبات ان توسط افراد در گیر در خصوص مسایل مر بوط به یک کمیته خاص

15-رعایت اصول رونده نویسی صحیح با توجه به اینکه هر پرونده به منزله یک سند حقوقی نیاز به رعایت اصول و قواعد شخصی دارد و تاکید بر پرونده نویسی صحیح توسط تمام پرسنل

16-رعایت مسائل شرعی و اصول طرح انطباق در حد امکان و در چار چوب مقررات

17-استفاده حد اکثری از IT (تکنولوژی اطلاعات)و حذف روشهای سنتی (کاغذ و قلم)

18-توجه ویژه به اصول پدافند غیر عامل و حوادث غیر مترقبه مطابق سیاستهای ابلاغی

19-تکمیل کادر بیمارستان در حوزه تخصصی و پرسنلی

20-استفاده از ساز و کا ر های تشویقی و انظباطی و مالی جهت مدیریت صحیح نیروی انسانی

21-تلاش در جهت به روز رسانی پرداختهای پزشکان و پرسنل محترم در جهت افزایش رضایتمندی ایشان به عنوان خط مقدم برخورد با بیماران

22-برنامه ریزی در خصوص افزایش مراجعین به واحدها و متخصصین مختلف موجود در بیمارستان با ارتقائ کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده در جهت افزایش در امد بیمارستان

23-برنامه ریزی در جهت کاهش اعزامهای انجام شده و مدیریت صحیح و اصولی اعزامهای انجام شده

  رویداد های مهم بیمارستانی

افتتاح بخش دیالیز : اردیبهشت 1384

راه اندازی بخش اندوسکوپی : بهمن 1386

افتتاح بخش های ویژه : اردیبهشت 1388

راه اندازی اکسیژن ساز : اسفند 1388

راه اندازی امحاء زباله : اسفند 1388

راه اندازی واحد دندانپزشکی : مهر ماه 1390

رسالت بیمارستان شهدای طارم

ما بر آنیم با استعانت از خداوند منان با تلاش گروهی کارکنان و با ارائه خدمات عمومی وتخصصی در جهت بالا بردن کیفیت با هزینه مناسب و بکار گیری شیوه های نوین مدیریت بیمارستانی ضمن حفظ کرامت انسانی مراجعین گام موثری در بهبود کیفیت خدمات سلامت ، ایمنی و تکریم ارباب رجوع برداریم .

 

دفعات مشاهده: 4836 بار   |   دفعات چاپ: 560 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 167 بار   |   0 نظر
::