Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
AWT IMAGE
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
ریاست بیمارستان::
مدیر داخلی::
خدمات الکترونیک و واحد(I.T)::
مدیر خدمات پرستاری::
بخشهای درمانی::
دفتر بهبود کیفیت::
دفتر رسیدگی به شکایات::
قوانین و مقررات::
راهنمای مراجعین::
اخبار بیمارستان::
معرفی مرکز::
نقشه بیمارستان::
آموزش همگانی::
فهرست داروئی ایران::
پزشک خانواده::
خیرین بیمارستان::
روابط عمومی::
رسالت و سیاست بیمارستان::
فرم پیشنهادات و انتقادات::
تماس با ما::
::
راهنمای کارکنان جدیدالورود

همکار گرامی، ضمن خیر مقدم جهت حضور و شروع فعالیت شما در این مرکز، به منظور آشنایی هرچه بیشترخواهشمند است به  مدیریت دفتر خدمات پرستاری یا دفتر حاکمیت بالینی مرکز تماس حاصل فرمائید. 

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
نظرسنجی
میزان رضایت شما از مطالب وب سایت به چه میزان است ؟
زیاد
متوسط
کم
   
..
نظرسنجی
میزان رضایت شما از خدمات سرپایی به چه میزان است ؟
زیاد
متوسط
کم
   
..
نظرسنجی
ميزان رضايت شما از خدمات بستري به چه ميزان است؟
زياد
متوسط
كم
   
..
نظرسنجی
ميزان رضايت شما از واحدهاي اداري به چه ميزان است؟
زياد
متوسط
كم
   
..
اوقات شرعی

AWT IMAGE

..
:: شرح وظایف ::

مسئول روابط عمومی بیمارستان امدادی ابهر 

معصومه حدادی    شماره داخلی  44  -  5277741  داخلی 321

  تعریف روابط عمومی

  روابط عمومی مجموعه ای از عملیات ارتباطی آگاهانه مبتنی بر برنامه و تحقیق است که با استفاده از شیوه های علمی و هنری به دنبال ارتباط با مردم و اطلاع یابی از نظرهای آنان ، تجزیه و تحلیل گرایش های مخاطبان و افکار عمومی به منظور گفتگو با انان برای رسیدن به تفاهم با کاربرد روش ها و ابزارهای ارتباطی نوشتاری ، گفتاری ، دیداری و شنیداری است .

  مهمترین وظایف و فعالیت های درون سازمانی

  1- هدایت و توسعه بهداشت روانی در محیط کار (امنیت فکری)

  2- شناسایی کارکنان و تعیین شخصیت آنان و ایجاد همکاری و ارتباط متقابل در میان آنان

  3- به وجود آوردن احساس مسئولیت در میان کارکنان

  4- رسیدگی به شکایات ، نیازها ، درخواست ها ، پیشنهادها و حتی دردلهای کارکنان و مدیران

  5- آگاه نمودن کارکنان از چگونگی سیاست ها ، برنامه ها ، خط مشی ها ، طرح های در دست اجرا و پیش بینی شده ، تغییرات احتمالی در تصمیمات ، آینده نگری ها و مسائلی از این قبیل

  6- کنترل و نظارت بر امور رفاهی ، آموزشی ، تأمینی ، ورزشی ، هنری کارکنان

  7- چاپ و نشر بولتن ، بروشور نشریه داخلی و ارائه گزارش عملکرد سازمان برای کارکنان

  8- شرکت در جلسات مهم دستگاه و ارتباط مستقیم با مسئولین دستگاه

  9- دریافت گزارش فعالیت ها ، طرح ها و برنامه های واحدهای مختلف

  10- ایجاد دبیرخانه شورای معاونین دستگاه و حضور در جلسات مهم

  11- انجام امور خطاطی و طراحی در زمینه های تبلیغاتی و نظارت بر امور انتشاراتی دستگاه

  12- تهیه عکس ، اسلاید ، فیلم از فعالیت های دستگاه و ایجاد آرشیو سمعی و بصری

  13- حضور در سفرهای داخلی و خارجی و شرکت در گردهمایی

  14- تنظیم شعائر و برگزاری مراسم مذهبی و مناسبت ها نماز جماعت و جلسات سخنرانی مذهبی

  مهمترین وظایف و فعالیت های برون سازمانی

  1- سنجش افکار عمومی جامعه نسبت به سازمان

  2- آشنا نمودن مردم جامعه با سازمان و فعالیت های مختلف آن با استفاده از هر روش مناسب و ممکن

  3- ارشاد و راهنمایی مردم با توجه به ارزش های حاکم بر جامعه نسبت به امور و مسائل سازمان

  4- ایجاد زمینه مناسب برای همکاری در مردم و استفاده از همکاری آنان

  5- ارتباط مستمر و منسجم با وسایل ارتباط جمعی در راستای معرفی سازمان از طریق آنان به جامعه و در نتیجه نفوذ افکار عمومی ، مانند مطالعه و بررسی مطالب درج شده و یا پخش شده توسط آنان و ارائه پاسخ لازم

  6- تشکیل سمینارها ، مجالس سخنرانی و به ویژه برپایی نمایشگاه ها ، برنامه های بازدید مردم از سازمان

  7- چاپ و نشر بولتن ، بروشور پوستر و نشریات مختلف

  8- ارتباط با دیگر روابط عمومی ها جهت همفکری و مشاوره و تبادل نظر

  9- اختصاص یک یا چند شماره تلفن برای ارتباط مخاطبان با روابط عمومی

  10- جمع آوری هرگونه اخبار اطلاعات بیرونی مورد نیاز دستگاه

  11- برقراری ارتباط مستمر با دبیرخانه شورای هماهنگی تبلیغات دولت

  12- پیگیری انجام به موقع وعده های مدیر دستگاه بمنظور انعکاس نتایج حاصله

  13- سخنگویی دستگاه و تحلیل و توجیه برنامه ها جهت روشن شدن اذهان عمومی

  14- بررسی دیدگاه ها و سنجش افکار عمومی در چهارچوب وظایف محوله و ارائه نتایج حاصله

  15- نصب صندوق پیشنهادات و انتقادات اعلام صندوق پستی و پیامگیر و پست صوتی




دفعات مشاهده: 2880 بار   |   دفعات چاپ: 164 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 25 بار   |   0 نظر
::
:: زمستان ابهر ::
تصاوری از زمستان ابهر روستای قوهحین
AWT IMAGEAWT IMAGEAWT IMAGEAWT IMAGE


دفعات مشاهده: 2884 بار   |   دفعات چاپ: 249 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 31 بار   |   0 نظر
::