Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
AWT IMAGE
:: ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با مرکز::
حوزه ریاست::
معاونت آموزشی و پژوهشی::
مدیریت خدمات پرستاری::
واحدهای پشتیبانی ::
درمانگاه های تخصصی::
بخشهای درمانی مرکز ::
واحدهای پاراکلینیکی::
بهبود کیفیت::
واحد رسیدگی به شکایات::
پزشک خانواده ونظام ارجاع::
تعامل با بیمار وخانواده::
ارتباط با کارکنان مرکز::
دپارتمان روانپزشکی و روانشناسی::
گزارش دهی خطا::
تکریم ارباب رجوع::
واحد فناوری اطلاعات ::
قوانین و مقررات::
مناقصه ها و مزایده ها ::
RSS پایگاه ::
درباره ما ::
گالری تصاویر::
::
شعار سال 95

AWT IMAGE

..
فرم ارتباط با معاون آموزشی

AWT IMAGE

..
اموررفاهی کارکنان

AWT IMAGE

..
فرم ارائه پیشنهاد

AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
سايت بيمارستان بهشتي را چگونه ارزيابي مي كنيد؟
عالي
خوب
متوسط
ضعيف
   
..
هواشناسی

AWT IMAGE

..
:: دستورالعمل رضایت سنجی از بیماران : دستورالعمل رضایت سنجی از بیماران و مراجعین ::

  عنوان: خط مشی، روش اجرایی و دستورالعمل رضایت سنجی از بیماران و مراجعین

  مقصود: به منظور نظر سنجی و آگاهی از میزان رضایت بیماران و مراجعین و انجام اقدامات اصلاحی برای افزایش میزان رضایت

  دامنه کاربرد: کلیه بیماران و مراجعین

  مسئولیتها واختیار: مسئول تکریم ارباب رجوع و کلیه مسئولین واحدها

  شرح فعالیتها:

  1. تهیه فرم نظر سنجی مربوط به همه فعالیتهای بخشها و واحدهای بیمارستانی

  2. کنترل و تصویب نهایی فرم بعد از طرح در کمیته تکریم ارباب رجوع

  3. تکثیر فرم به تعداد کافی

  4. توزیع فرم بین بیماران و مراجعین بخشها/ واحدها به تعداد کافی و به صورت ماهانه

  5. جمع آوری فرم تکمیل شده از طرف بیماران و مراجعین

  6. پایش فرمهای نظر سنجی و بررسی مشکلاتی که باعث کاهش درصد رضایت بیماران و مراجعین می شود.

  7. نتایج حاصله از پایش به همراه پیشنهادات و انتقادات هر 3 ماه یکبار به تفکیک بخش/ واحد خدمت ریاست/ مدیریت/ واحد بهبود کیفیت نوشته و ارسال می شود.

  8. موارد فوق در کمیته تکریم ارباب رجوع که هر سه ماه یکبار برگزار می گردد مطرح و بررسی می گردد

  9. انجام اقدامات اصلاحی در صورت لزوم

  10. اقدامات اصلاحی توسط مسئول واحد تکریم ارباب رجوع تا حد امکان پیگیری می گردد.

 

  سوابق: مستندات نظر سنجی تا یکسال قابل نگهداری است

  پیوستها: فرم نظر سنجی از واحدهای مختلف

  مشخص کردن تغییرات: پس از اعمال تغییرات به بخشها اعلام خواهد شد.

  بازنگری، تصویب و تجدید نظر : طبق دستورالعمل بازنگری مصوب مستندات موجود در مرکز

  رفرنس:

  تعریف: میزان رضایت بیماران و مراجعین از فعالیتهای انجام شده

   

  

 

دفعات مشاهده: 1097 بار   |   دفعات چاپ: 198 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 1 بار   |   0 نظر
>
برای مشاهده کل مطالب بخش دستورالعمل رضایت سنجی از بیماران اینجا را کلیک کنید.