Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
AWT IMAGE
:: ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با مرکز::
حوزه ریاست::
معاونت آموزشی و پژوهشی::
مدیریت خدمات پرستاری::
واحدهای پشتیبانی ::
درمانگاه های تخصصی::
بخشهای درمانی مرکز ::
واحدهای پاراکلینیکی::
بهبود کیفیت::
واحد رسیدگی به شکایات::
پزشک خانواده ونظام ارجاع::
تعامل با بیمار وخانواده::
ارتباط با کارکنان مرکز::
دپارتمان روانپزشکی و روانشناسی::
گزارش دهی خطا::
تکریم ارباب رجوع::
واحد فناوری اطلاعات ::
قوانین و مقررات::
مناقصه ها و مزایده ها ::
RSS پایگاه ::
درباره ما ::
گالری تصاویر::
::
فرم ارتباط با معاون آموزشی

AWT IMAGE

..
دفتر توسعه آموزش (EDO )

AWT IMAGE

..
اموررفاهی کارکنان

AWT IMAGE

..
فرم ارائه پیشنهاد

AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
سايت بيمارستان بهشتي را چگونه ارزيابي مي كنيد؟
عالي
خوب
متوسط
ضعيف
   
..
هواشناسی

AWT IMAGE

..
:: دستورالعمل رسیدگی به پیشنهادات ،انتقادات و شکایات بیماران،کارکنان،ملاقات کنندگان وهمراهان ::

  عنوان: خط مشی، روش اجرایی و دستورالعمل رسیدگی به پیشنهادات ،انتقادات و شکایات بیماران،کارکنان،ملاقات کنندگان وهمراهان .

 

  مقصود (خط مشی): در برخی موارد به طور ناخواسته یا کمبود امکانات موجود ،یا عدم اطلاع مراجعین از حقوق خود یا شرح وظایف پرسنل باعث بروز توقعات و خواسته هایی در مراجعین می شود لذا به منظور افزایش رضایتمندی بیماران ،مراجعین وکارکنان جهت جلب اطمینان بیشتر، ایجاد حس آرامش و امنیت در مراجعین و کارکنان، کاهش اضطراب و هیجانات ، درک بیشتر نیازهای فردی واحد رسیدگی به شکایات و تکریم ارباب رجوع ایجاد شده است

  دامنه کاربرد: در تمامی بیمارستانها که مراجعه کننده دارد.

  مسئولیت و اختیار: 1- مسئول واحد یا بخش 2- مسئول رسیدگی به شکایات و تکریم ارباب رجوع 3- ریاست/ مدیریت بیمارستان4- دانشگاه علوم پزشکی و معاونت درمان

  شرح فعالیتها ( روشهای اجرایی):

  پیشنهادات ،انتقادات از طریق زیر قابل دریافت است:

  1- مراجعه حضوری در شیفت صبح (14-7:30) به واحد رسیدگی به شکایات و تکریم ارباب رجوع واقع در اورژانس

  2 - تماس با تلفن گویای 542400 33در طول 24 ساعت

  3- ارسال پیامک به شماره 000990016 3

  4- مراجعه به وب سایت BEHESHTI.ZUMS.AC.IR

  5- استفاده از صندوقهای تعبیه شده در بیمارستان که فرم ثبت پیشنهادات وانتقادات نیز در کنار آن وجود دارد.

 

  پیشنهادات وانتقادات بعد از دریافت:

 

  •   در موارد اورژانسی موضوع بلافاصله بررسی و اقدام اصلاحی انجام و نتیجه به فرد اعلام می گردد.
  •   در بقیه موارد پیشنهادات و انتقادات بعداز دریافت ،ماهانه بررسی و جمع آوری شده و خدمت ریاست /مدیریت ودفتر بهبود کیفیت ارسال می گردد.
  •  هر سه ماه یکبار کمیته رسیدگی به شکایات و تکریم ارباب رجوع تشکیل و پیشنهادات ،انتقادات و شکایات در آن مطرح واقدامات اصلاحی به منظور افزایش رضایت مراجعین و کارکنان در نظر گرفته می شود.
  •  اقدامات اصلاحی توسط دبیر کمیته ومسئولین ذی ربط پیگیری گردیده تا به نتیجه نهایی برسد.

 

 

 

دفعات مشاهده: 1901 بار   |   دفعات چاپ: 240 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 1 بار   |   0 نظر
>
برای مشاهده کل مطالب بخش دستورالعمل رسیدگی به پیشنهادات و انتقادات اینجا را کلیک کنید.