Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
بخش‌های اصلی
رسالت دانشکده ::
ریاست دانشکده::
معاونت آموزشی::
برنامه های درسی::
معاونت پژوهشی ::
گروه بهداشت محیط::
گروه بهداشت عمومی::
گروه بهداشت حرفه ای::
گروه پرتوشناسی::
گروه علوم آزمایشگاهی::
گروه بهداشت و ایمنی مواد غذایی ::
گروه آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت::
گروه مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط‌ زیست ::
گروه کاردرمانی::
اداری و مالی::
فن آوری اطلاعات::
امکانات آموزشی و رفاهی::
مجله دانشکده بهداشت::
آیین نامه های هیئت علمی::
آزمایشگاه ::
کتابخانه::
روابط عمومی::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
خدمات الکترونیکی دانشجویی

اتوماسیون تغذیه

آموزش دانشجویی سما

..
:: وظایف کارشناسان آموزش ::

  شرح وظائف کارشناسان آموزش

  · برنامه ریزی دروس با هماهنگی گروه های مختلف آموزشی دانشکده و دانشگاه

  · تنظیم و اعلام ساعات دروس نظری و عملی و کارآموزی دانشجویان به صورت برنامه هفتگی با هماهنگی اساتید ومسئولین کارورزی

  · ثبت دروس، کنترل انتخاب واحدهای دانشجویان رشته مربوطه با هماهنگی اساتید مشاور

  · کنترل حذف و اضافه ها دانشجویان رشته مربوطه با هماهنگی اساتید مشاور

  · کنترل حذف تکدرس دانشجویان رشته مربوطه با هماهنگی اساتید مشاور

  · تنظیم و ارسال دعوتنامه اساتید

  · کنترل تشکیل کلاس های دانشکده بر طبق برنامه پیش بینی شده و جبرانی و ثبت در فرمهای مربوطه

  · کنترل و بررسی وضعیت کلاس های درس از لحاظ وسایل آموزشی و کمک آموزشی

  · همکاری در برگزاری امتحانات میان ترم و پایان ترم

  · انجام امور آموزشی دانشجویان مانند اعلام وضعیت تحصیلی، ارتقاء معدل نسبت به سنوات قبل، تعداد ترم مشروطی

  · پیگیری انجام امور آموزشی دانشجویان مانند صدور گواهی اشتغال به تحصیل، اعلام اتمام سنوات، اعلام مشروطی

  · تکمیل درخواستهای دانشجویان مهمان، انتقالی، تغییر رشته، تایید و ارسال به مدیرآموزش دانشکده

  · تنظیم برنامه امتحانات و دریافت تائید مدیر گروه آموزشی مربوطه، ارسال دعوتنامه ممتحنین و مراقبین، تهیه صورتجلسه امتحانات و گزارش اجرای  امتحانات

  · تحویل کارنامه ترمی به اساتید راهنما و حل مشکلات آموزشی دانشجویان مانند ترم مشروطی، سنوات آموزشی

  · اعلام اسامی دانشجویان مشروط، ممتاز و ارتقاء و افت معدل و دانشجویانی که در مهلت مقرر انتخاب واحد ننموده اند به مدیر آموزش

  · پیگیری و دریافت لیست نمرات پایان ترم، انجام امور اصلاح نمره

  · تکمیل فرم های مربوط به قرار داد حق التدریس اساتید

  · صدور گواهی تدریس اساتید در پایان هر نیمسال

  · تحویل فرم فعالیتهای آموزشی استادان گروه مربوطه یک ماه قبل از پایان کلاسها به اساتید

  · دریافت وکنترل فرم های فعالیتهای آموزشی استادان رشته مربوطه

  · مطالعه کامل دستورالعملهای اجرائی واصله جهت داشتن اطلاعات و تسلط کافی به قوانین و مقررات آموزشی

  · بررسی و کنترل واحد های گذرانده و باقیمانده دانشجویان درترم تسویه

  · بررسی پرونده تحصیلی دانش آموخته از هنگام ثبت نام تا زمان دانش آموختگی بر اساس قوانین تدوین شده

  · انجام کلیه امور فارغ التحصیلی دانشجویان و ارسال به اداره آموزش دانشگاه

  · انجام امور مربوط به بایگانی پرونده های دانشجویان در حال تحصیل و فارغ التحصیل

  · استعلام از مدیریت امور دانشجویی به منظور اعلام بهره مندی دانش آموخته از امکانات صندوقهای رفاه

  · تایپ و ارسال مکاتبات با اداره آموزش دانشگاه و سایر ارگانها

  · بایگانی نامه های دریافتی

  · انجام سایر امور محوله

 

دفعات مشاهده: 1674 بار   |   دفعات چاپ: 239 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::