Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
AWT IMAGE
بخش‌های اصلی
اهداف،رسالت،چشم انداز ::
معرفی مدیران کلینیک ها::
برنامه کلینیک ها::
دریافت نوبت ::
معرفی کلینیک ها::
اخبار و رویدادها ::
آلبوم تصاویر::
تعرفه ها::
قوانین،مقررات و اطلاعیه ها ::
آموزش عمومی::
سلامت در احادیث و کلام بزرگان::
بیماری های شایع ::
کلینیک ویژه البرز::
مشخصات و تصاویر کلینیک های ویژه در حال احداث::
کلینیک ویژه دندانپزشکی::
کلینیک ویژه دندانپزشکی::
::
لینکهای مفید

وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
:: اهداف ، رسالت و چشم انداز ::

اهداف و دستاوردها :  

1- کاهش پرداختی مستقیم مردم به حدود 15 درصد مبلغ تعرفه بخش خصوصی

2- استاندارد سازی زمان و ارتقای کیفیت خدمات ویزیت بیماران سرپایی

3- توجه وی‍ژه به معاینات بالینی بیماران

4- افزایش امکان پاسخگویی به نیازهای مردم دربخش‌های دولتی

5- کاهش بستری ها و اعمال جراحی غیرضروری

6- اجتناب از انجام تست های پاراکلینیکی بی مورد

7- افزایش میزان دسترسی مردم به پزشکان متخصص و فوق تخصص

9- تکریم بیماران با رعایت اصل بیمار محوری و فراهم کردن امکانات رفاهی و خدماتی مناسب برای بیماران

10- ارتقاء قابل توجه رضایتمندی بیماران

11- افزایش سرعت دسترسی بیماران به خدمات تخصصی و فوق تخصصی

بهبود و ارتقاء مستمر عملکرد :

1- افزایش جاذبه برای فعالیت و ایجاد انگیزه برای جذب و فعالیت پزشکان و ارائه دهندگان خدمات سلامت

2- متناسب سازی حق الزحمه ویزیت پزشکان در بخش دولتی

3- فعال شدن بیش از پیش کلینیک های دولتی

4- افزایش جذب و ماندگاری پزشکان برای فعالیت دربخش دولتی

6- حفظ و افزایش تعداد اعضای هیات علمی تمام وقت جغرافیایی در دانشگاه

7- افزایش دسترسی به اعضای هیات علمی تمام وقت جغرافیایی درساعات غیراداری

8- بهبود فرآیندهای آموزشی ازطریق افزایش کیفیت وزمان ویزیت سرپایی

9- تاکید بر : شرح حال گیری دقیق، معاینه فیزیکی ، ثبت پرونده‌ها، یافته های پاراکلینیکی ، برنامه درمان و داروی تجویزی ، دقت در ویزیت ، راهنمایی و مشاوره بیماران توسط متخصصین و بستر سازی برای پرونده الکترونیکی

10- رعایت استاندارد ویزیت : حداکثر تعداد ویزیت ٨ بیمار در ساعت برای پزشکان متخصص و ٦ بیمار برای متخصصین روانپزشکی

11- تنظیم و رعایت نرم افزارها و سیستم نوبت دهی بر اساس بند 10

12- ارتباط بین پزشک و بیمار بر اساس منشور حقوق گیرندگان خدمت و اصول ایمنی بیمار انجام گیرد

اهداف استراتژیک :

1- بهبود مستمر عملکرد و کیفیت ، صحت ، سرعت و ایمنی خدمات
2- تکریم بیماران و ارتقاء مستمر رضایتمندی بیماران و کارکنان
3- توسعه مستمر گستره خدمات و تجمیع کلیه خدمات سلامت با هدف ایجاد پنجره واحد سلامت
4- جذب و بکارگیری اساتید و پزشکان متعهد ، مجرب ، ماهر و توانمند
5- بهبود مستمر نظام مدیریت با رویکرد حفظ مزیت رقابتی فناورانه ، کیفی ، متنوع و پیشتازی در ارائه خدمات سلامت در سطح استان و کشور

6- توسعه مستمر استفاده از فناوری های نوین برای ارائه خدمات در بستر الکترونیک

7- کسب بالاترین رتبه و درجه از نظر اعتبار بخشی و ارزشیابی عملکرد

8- تامین و توسعه نظام مدیریت منابع مالی و افزایش درآمد های اختصاصی جهت توسعه خدمات تخصصی و کنترل هزینه ها

9- ارتقاء فرهنگ سازمانی در راستای رعایت ارزش های اسلامی و اخلاق حرفه ای

10- جذب منابع و اعتبارات از طریق توسعه مشارکت های مردمی و خیرین و نهادها ، دستگاه ها و سازمان های مختلف

رسالت و چشم انداز

راه اندازی مرکزی نمونه و الگو در ارائه خدمات سلامت در سطح کشور از نظر :

1- تجمیع مراکز ، موسسات ، تخصص های مختلف برای ارائه خدمات سلامت

2- برخوردار از بالاترین درجه کیفیت ، صحت ، دقت ، سرعت و تنوع ارائه خدمات

3- ارائه خدمات با تعرفه دولتی

4- دارای تجهیزات پزشکی و اداری به روز و پیشرفته

5- فضای فیزیکی مناسب و ایمن و در دسترس

6- برخوردار از وجود نیروی انسانی متخصص و متعهد ، ماهر و توانمند

7- استفاده از فناوری های نوین جهت تسهیل سرعت دسترسی به خدمت و ارائه خدمات در بستر الکترونیک

8- تکریم بیماران با بالاترین امکانات خدماتی و رفاهی و کسب بالاترین رضایتمندی بیماران

دفعات مشاهده: 1366 بار   |   دفعات چاپ: 16 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
برای مشاهده کل مطالب بخش اهداف،رسالت،چشم انداز اینجا را کلیک کنید.