به واحد بایگانی پرسنلی خوش آمدید
 |
 |
 |

|
نام ونام خانوادگی : مرتضی محمدی
سمت : کارشناس امور دفتری
مدرک تحصیلی :کارشناسی
تلفن تماس : ۳۳۱۵۶۱۱۵-۰۲۴
آدرس الکترونیکی :
|
نام ونام خانوادگی : مهدی الماسی
سمت : متصدی خدمات عمومی
مدرک تحصیلی :دیپلم
تلفن تماس : ۳۳۱۵۶۱۱۵-۰۲۴
آدرس الکترونیکی :
|
نام ونام خانوادگی : علی رستمی
سمت : متصدی امور دفتری و بایگان
مدرک تحصیلی :دیپلم
تلفن تماس : ۳۳۱۵۶۱۱۵-۰۲۴
آدرس الکترونیکی :
|
نام ونام خانوادگی :محسن امانلو
سمت : متصدی امور دفتری
مدرک تحصیلی :فوق دیپلم
تلفن تماس : ۳۳۱۵۶۱۱۵-۰۲۴
آدرس الکترونیکی :
|
شرح وظایف واحد :
۱- اخذ نامه های صادره از دبیرخانه ریاست
۲- اخذ نامه های صادره از دبیرخانه معاونت پشتیبانی
۳- تفکیک و کد گذاری نامه ها
۴- اندیکس کردن نامه ها
۵- ضبط و نگهداری نامه ها در زونکن های مربوطه
۶- شماره گذاری نامه های بنام توسط سیستم کامپیوترو درج در پرونده های مربوطه
۷- تحویل پرونده های درخواستی با اخذ رسید و پیگیری آنها جهت اعاده
۸- ارسال پرونده های پرسنلی به واحدهای محل انتقال با تهیه پیش نویس و برگ شمارش
۹- اعلام وصول پرونده های پرسنلی از واحدهای تابعه و بررسی برگ شمارش آنها
۱۰- تشکیل پرونده های جدید برای کارکنان جدیدالاستخدام
۱۱- تشکیل پرونده های جدید برای پرسنل طرحی جاری در طول سال
۱۲- تشکیل پرونده های راکد در طول سال
۱۳- تشکیل پرونده برای بازنشستگان
۱۴- پاسخگویی به مکاتبات و جوابدهی به ارباب رجوع به صورت حضوری و تلفنی
۱۵- جابجایی و انتقال پرونده ها و حفاظت فیزیکی از پرونده های موجود
۱۴- درخواست وسایل و تجهیزات مورد نیاز واحد با هماهنگی مقام مافوق
۱۵- پرینت نامه های روزانه از اتوماسیون وکدگذاری آنها و درج در پرونده های مربوطه
۱۶- تشکیل پرونده برای کارکنان جدیدالاستخدام قراردادی
۱۷- نظارت بر بایگانی نامه های وارده و حفظ سوابق مربوطه در پرونده های مربوطه
۱۸- تهیه گزارشهای مورد نیاز از وضعیت بایگانی واحد جهت ارائه به مسولین ذیربط
۱۹- رسیدگی به وضعیت فیزیکی واحد بایگانی و پرونده ها از نظر نور و رطوبت و خطرات احتمالی و تمهیدات لازم جهت رفع آنها
۲۰- شماره گذاری احکام صادره از تمام مراکز
۲۱- درج احکام شماره گذاری شده در پرونده پرسنلی مربوطه
۲۲- شرکت فعال در دوره های کار آموزی و مهارتی و آموزشی در جهت ارتقاء معلومات و توانمندیهای شغلی و بکارگیری نتایج آنها در انجام وظایف محوله
۲۳- ارائه پیشنهاد در زمینه بهبود روشهای دفتری و بایگانی
۲۴- انجام سایر امور مرتبط با شغل بر حسب نظر مقام مافوق و مطابق مقررات
|