معاونت آموزشی

Vice-Chancellor for Education

شماره حسابهای مورد نیاز شماره حسابهای مورد نیاز

 | تاریخ ارسال: 1400/5/31 | 
شماره حساب برای هزینه های فراغت از تحصیل
   
۱)  شماره حساب برای ( خرید تعهدات آموزش رایگان )
  شماره حساب    ،    شماره حساب مقصد نزد بانک مرکزی   ،   شماره شباحساب مقصدنزدبانک مرکزی
۲۱۷۳۳۱۹۰۰۱۰۰۳     ،           ۴۰۰۱۰۳۳۱۰۱۰۰۲۶۶۷               ،      ۴۲۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۳۳۱۰۱۰۰۲۶۶۷IR 

۲) شماره حساب برای (کارت دانشجویی ) واریز به مبلغ پانصد هزار ریال
خواهشمند است دقت فرمایید: هزینه  با هر روشی پرداخت می شود  ، هنگام پرداخت حتما شناسه پرداخت معاونت آموزشی ذکر شود .
 
۴۰۰۱۰۸۵۶۰۳۰۲۲۸۷۴   شماره حساب نزد بانک مرکزی
IR۸۹۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۸۵۶۰۳۰۲۲۸۷۴  شماره شبا
۶۳۶۷۹۵۷۰۰۶۳۸۴۷۴۲   شماره کارت نزد بانک مرکزی
۳۷۵۰۸۵۶۶۸۱۲۵۶۰۰۰۰۸۳۵۰۰۰۰۰۰۰۶۰۲  شناسه پرداخت معاونت آموزشی

۳) شماره حساب برای خدمات آموزشی (تاییددانشنامه، تایید ریز نمرات ،تایید گواهی موقت فراغت از تحصیل ، تایید گواهی رتبه ممتازی )
خواهشمند است دقت فرمایید: هزینه  با هر روشی پرداخت می شود  ، هنگام پرداخت حتما شناسه پرداخت معاونت آموزشی ذکر شود .


۴۰۰۱۰۸۵۶۰۳۰۲۲۸۷۴   شماره حساب نزد بانک مرکزی
IR۸۹۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۸۵۶۰۳۰۲۲۸۷۴  شماره شبا
۶۳۶۷۹۵۷۰۰۶۳۸۴۷۴۲   شماره کارت نزد بانک مرکزی
۳۷۵۰۸۵۶۶۸۱۲۵۶۰۰۰۰۸۳۵۰۰۰۰۰۰۰۶۰۲  شناسه پرداخت معاونت آموزشی
a- تایید دانشنامه                                ۲۵۰۰۰۰ ریال

b-تایید ریزنمرات                                   ۱۹۰۰۰۰ ریال

c-تایید گواهی موقت فراغت از تحصیل      ۱۳۰۰۰۰ ریال

d-تایید گواهی رتبه ممتاز                         ۶۰۰۰۰ ریال

e- ( صدور المثنی) تمامی مدارک مربوط به دانش آموختگان
 کاردانی ۲۵۰۰۰۰ ریال  ،  کارشناسی ۵۰۰۰۰۰  ریال،  کارشناسی ارشد ۸۰۰۰۰۰ ریال،  دکتری ۱۵۰۰۰۰۰ ریال 


۴) ده هزارریال معادل(هزار تومان)به شماره حساب (ساتنا) (حق تمبر دولتی)
۵۴۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۰۰۹۰۱۰۰۱۰۸۲IR                  خزانه داری کل نزدبانک ملی
 
 

دفعات مشاهده: 181 بار   |   دفعات چاپ: 7 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

تاریخچه معاونت آموزشی

 | تاریخ ارسال: 1400/4/16 | 
تاریخچه معاونت آموزشی
معاونت آموزشی در دانشگاههای علوم پزشکی کشور به عنوان یک سازمان رسمی، به صورت آگاهانه و از روی نقشه و طرح، برای نیل به اهداف معین در توسعه خدمات آموزشی و برای تربیت متخصصان علوم پزشکی پیوسته در حال فعالیت می باشد. مسلماً برای تحقق اهداف برنامهریزی شده، این معاونت تلاش مینماید تا با هماهنگی مدیران و کارشناسان واحدهای تابعه و در سایه مدیریت ارشد دانشگاه شاهد اجرایی شدن رسالت و دورنمای خود باشد.

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان در سال ۱۳۶۶ با ۳ دانشکده در ۴ رشته پزشکی، پرستاری، مامایی و علوم آزمایشگاهی، با ۹ نفر عضو هیأت علمی و ۱۵۹ نفر دانشجو شروع به کار نمود. در آن زمان معاونت آموزشی با معاونت پژوهشی به صورت تلفیقی انجام وظیفه می نمودند.
از سال ۱۳۸۰ معاونت آموزشی مستقلاً فعالیت های خود را با چهار حوزه مدیریتی- دفتری شامل مدیریت امور آموزشی، مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، دفتر ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر و امور عمومی و اداری آغاز نمود. این معاونت از سال ۱۳۸۵ با توسعه چشمگیر دانشگاه در حوزه های آموزشی نظیر افزایش تعداد دانشکده ها، رشته های تحصیلی به ویژه تحصیلات تکمیلی، توسعه و ارتقای کادر آموزشی با افزایش جذب اعضای هیأت علمی متخصص و مجرب و افزایش امکانات و تجهیزات، با هشت حوزه مدیریتی فعالیت مینماید.
  • رسالت معاونت آموزشی
معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان با بهره گیری از مدیران، اعضای هیأت علمی و کارشناسان شایسته و توانمند با هدف تعلیم و تربیت نیروی انسانی کارآمد، متعهد و متخصص به منظور رفع نیاز استان و کشور به نیروی ماهر و متخصص برای ایجاد، حفظ و ارتقای سلامت جامعه استانی و کشوری، اقدام می نماید. برای تحقق این امر، توسعه کمی آموزش، جنبه های کیفی برنامههای آموزشی و بهرهگیری از فنآوری های روز مورد توجه خاص بوده و دانشگاه در بهبود مداوم فرآیند آموزش از دیدگاه اساتید و دانشجویان و کارکنان گروه پزشکی به عنوان سه رکن اساسی فرآیند آموزش بهره میگیرد. حاصل نهایی فرآیندهای آموزشی این دانشگاه دانش آموختگان متعهد، با انگیزه، توانمند و مشتاق خدمت به مردم میباشند.
  • دورنمای معاونت آموزشی
این معاونت، برآن است که در طی ۱۰ سال آینده از طریق تأمین و ارتقای کمی و کیفی اعضای هیأت علمی و کارکنان در امر آموزش، توسعه و تأمین سایر منابع مورد نیاز آموزش با تکیه بر ارزشهای والای اسلامی و رعایت احترام و نوع دوستی و حس فداکاری، افرادی متعهد، متخصص، با انگیزه و واجد دانش و مهارتهای کافی در راستای ارتقای سلامت جامعه تربیت نموده و جزء یکی از دانشگاههای برتر کشور بر اساس شاخصهای وزارت متبوع باشد.
معاونین آموزشی از بدو تأسیس تا کنون
ردیف نام و نام خانوادگی میزان تحصیلات و تخصص مدت معاونت دوره زمانی معاونت
۱ دکتر هادی کوهساری متخصص اطفال ۵/۱ سال ۱۳۶۷-۱۳۶۶
۲ دکتر سید علی نقی کاظمی متخصص اطفال ۲ سال ۱۳۶۹-۱۳۶۷
۳ دکتر تقی گل محمدی متخصص بیوشیمی ۵/۱ سال ۱۳۷۰-۱۳۶۹
۴ دکتر حسین بابایی متخصص اطفال ۵/۱ سال ۱۳۷۲-۱۳۷۰
۵ دکتر جواد نقدیانی متخصص پوست ۱ سال ۱۳۷۴-۱۳۷۳
۶ دکتر حمید رضا جوادی متخصص قلب و عروق ۲ سال ۱۳۷۶-۱۳۷۵
۷ دکتر کریم سعادتی متخصص جراحی عمومی ۱ سال ۱۳۷۷-۱۳۷۶
۸ دکتر محمد حسین قاسمی متخصص اعصاب و روان ۵/۱ سال ۱۳۷۸-۱۳۷۷
۹ دکتر جلال درخشنده متخصص چشم ۵/۲ ۱۳۸۰-۱۳۷۸
۱۰ دکتر منوچهر مهرام متخصص اطفال ۳ سال ۱۳۸۳-۱۳۸۰
۱۱ دکتر عبدالامیر فیضی متخصص پاتولوژی ۲ سال ۱۳۸۵-۱۳۸۳
۱۲ دکتر کریم سعادتی فوق تخصص جراحی توراکس ۴ سال ۱۳۸۹-۱۳۸۵
۱۳ دکتر رضا شروین بدو فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان ۴ سال ۱۳۹۳-۱۳۸۹
۱۴ دکتر مهدی اسکندری Phd فیزیولوژی ۴ سال ۱۳۹۷-۱۳۹۳
۱۵ دکتر مهدی قائمی متخصص بیهوشی   ۲۲/۰۳/۱۳۹۷
ادامه دارد
 
 
فعالیتهای اصلی حوزه معاونت آموزشی
  • توسعه کمی آموزش با ایجاد رشتههای جدید
  • توسعه کمی اعضای هیأت علمی
  • توسعه کیفی اعضای هیأت علمی و ارتقاء رتبه علمی آنها
  • توسعه گروههای آموزشی
  • انجام کلیه امور آموزشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی
  • ثبت نام، پذیرش و امتحانات دانشجویان
  • امور دانشآموختگی دانشجویان
  • خدمات ماشینی و الکترونیکی امور آموزشی
  • انجام امور بورسیهها، متعهدین خاص و مأمورین آموزشی
  • ارزشیابی و برنامهریزی درسی
  • ارزیابی درونی
  • برگزاری کارگاههای آموزشی
  • آموزش در عرصه پزشکی جامعهنگر
  • یادگیری مهارتهای بالینی
  • انجام امور استعدادهای درخشان
  • پژوهش در آموزش
  • انتشار مجله EDC
  • راهاندازی سامانه آموزش مجازی
  • انجام برنامههای آموزش مداوم دانشگاه
  • انجام امور دانشجویان شاهد و ایثارگر
  • شناسایی فرایندهای جاری حوزه آموزش
  • استفاده هر چه بهتر و مؤثرتر از منابع مالی، فضای فیزیکی و تجهیزات موجود
  • افزایش استقلال و اختیارات دانشکدهها
  • برنامهریزی جهت توانمندسازی اعضای هیأت علمی
  • برنامهریزی جهت درآمدزایی در حوزه معاونت آموزشی
  • بهبود وضعیت فضاهای آموزشی مورد نیاز گروههای آموزشی
  • ارتقای کمی و کیفی تجهیزات آموزشی مورد نیاز گروههای آموزشی
  • نظارت بر عملکرد اعضاء محترم هیأت علمی
  • نظارت بر عملکرد دانشجویان و رعایت دقیق نظم وانضباط
  • برگزاری شوراها
  • امور فوق برنامه معاونت آموزشی
مدیریت امور آموزشی
مدیریت امور آموزشی یکی از حوزههای بسیار فعال این معاونت است. این حوزه شامل سه اداره میباشد که عبارتند از: اداره ثبتنام و پذیرش، اداره دانش آموختگان و اداره خدمات ماشینی. عملکرد مدیریت امور آموزشی در قالب شرح وظایف آن در ادارات زیر مجموعه نمود پیدا میکند. علاوه بر همکاریهای بین بخشی، تمرکز اصلی این مدیریت بر روی کلیه امور آموزشی، تحصیلی و دانش آموختگی مربوط به دانشجویان دورههای دکترای حرفهای (پزشکی عمومی، داروسازی و دندانپزشکی) و دانشجویان مقاطع کارشناسی و کاردانی میباشد.
 
دفتر امور هیأت علمی معاونت آموزشی
به منظور ساماندهی و تسریع در انجام کلیه امور مرتبط با کارگزینی اعضای هیأت علمی، انجام امور مرتبط با ترفیع و ارتقاء و تغییر وضعیت اعضای هیأت علمی و ساماندهی امور رفاهی مدرسین دانشگاه، دفتر امور هیأت علمی از سال ۱۳۹۱ به عنوان یک حوزه مدیریتی ذیل معاونت آموزشی تأسیس گردید.
مجموع اعضای هیأت علمی دانشگاه در این ۸ سال، ۲۷۸۷ نفر می باشد که در حال حاضر انجام کلیه امور مربوط به عهده این حوزه مدیریتی می باشد.
فراوانی اعضای هیأت علمی از سال ۱۳۹۲ لغایت ۱۳۹۹
تعداد اعضای هیأت علمی سال
۲۷۷ ۱۳۹۲
۲۹۱ ۱۳۹۳
۳۲۸ ۱۳۹۴
۳۳۷ ۱۳۹۵
۳۵۹ ۱۳۹۶
۳۶۲ ۱۳۹۷
۴۱۱ ۱۳۹۸
۴۲۲ ۱۳۹۹
 

دفعات مشاهده: 189 بار   |   دفعات چاپ: 18 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

کارگاه های برگزار شده در سال ۹۹

 | تاریخ ارسال: 1400/2/11 | 
ردیف عنوان گروه هدف شیوه برگزاری تاریخ برگزاری مدرسین برنامه ظرفیت لینک ثبت نام/ دریافت گواهی
۱ اولین دوره پودمانی بسته ۱ کارگاهی طرح آموزش هدفمند اساتید (طاها)- ۸ عنوان کارگاه اعضای هیات علمی دانشگاه(جدیدالورود) مجازی و آنلاین ۹۹/۰۸/۱
الی
۹۹/۱۲/۳۰
گروه مدرسین برنامه کارگاه ۴۰ نفر گواهی مدرسین


گواهی شرکت کنندگان
۲ نخستین دوره مشترک توانمندسازی آموزشی اعضای هیأت علمی کلان منطقه شش آمایشی کشور( ۱۶ عنوان کارگاه) اعضای هیأت علمی مجازی و آنلاین ۹۹/۱۰/۲۱
الی
۹۹/۱۲/۱۷
گروه مدرسین برنامه کارگاه ۲۵ نفر گواهی مدرسین

گواهی دوره آموزشی
۳ روشهای ارزیابی پیشرفته(طراحی آزمون صلاحیت بالینی) طراحان سوال آزمون صلاحیت بالینی حضوری بهمن ۹۹ گروه مدرسین برنامه کارگاه - گواهی دوره آموزشی
۴ مهارت های ارتباطی اعضای هیأت علمی مجازی و آنلاین ۹۹/۱۱/۹ دکتر محمد مسعود وکیلی برنامه کارگاه ۶۰ نفر گواهی دوره آموزشی
۵ آشنایی با نسل هزاره و مدیریت کلاس درس اعضای هیأت علمی مجازی و آنلاین ۹۹/۱۱/۸ دکتر لادن فتی برنامه کارگاه ۸۰ نفر گواهی دوره آموزشی
۶ برنامه ریزی درسی پیشرفته(آشنایی با مفاهیم و کلیات آموزش پاسخگو و عدالت محور) اعضای هیأت علمی مجازی و آفلاین ۹۹/۱۰/۰۷
الی
۹۹/۱۰/۱۴
دکتر سمیرا علیرضایی برنامه کارگاه - گواهی دوره آموزشی
۷ ارزیابی آزمون اساتید دانشکده داروسازی مجازی-آفلاین ۹۹/۹/۴
الی
۹۹/۱۰/۱۵
دکتر لیلا نعیمی
دکتر علی نوروزی
برنامه کارگاه - گواهی دوره آموزشی
۸ پژوهش در آموزش پیشرفته( آموزش پزشکی مبتنی بر بهترین شواهد-BEME) اعضای هیأت علمی مجازی- آنلاین ۹۹/۰۹/۲۰ دکتر رسول معصومی برنامه کارگاه - گواهی دوره آموزشی
۹ روش های پایه آموزش(تدوین محتوای آموزش الکترونیکی-iSpring Suite) اعضای هیأت علمی مجازی و آفلاین ۹۹/۰۸/۱۰
الی
۹۹/۰۸/۲۰
دکتر رسول معصومی  برنامه کارگاه - گواهی دوره آموزشی
۱۰ دوره کوتاه مدت مبانی آموزش پزشکی(۱۵ کارگاه کشوری) اعضای هیأت علمی مجازی و آنلاین ۹۹/۰۶/۱۲
الی
۹۹/۰۸/۱
گروه مدرسین برنامه کارگاه - گواهی دوره آموزشی
۱۱ اخلاق دانشگاهی اعضای هیأت علمی مجازی و آنلاین ۹۹/۰۸/۰۷ دکتر مهران سیف فرشد برنامه کارگاه - گواهی دوره آموزشی
۱۲ دوره آموزشی تدوین محتوای الکترونیکی(نرم افزار camtasia) اعضای هیأت علمی مجازی و آفلاین ۹۹/۰۷/۳۰
الی
۹۹/۰۸/۰۸
دکتر ندا موسوی، مهندس زهرا حجتی برنامه کارگاه - گواهی دوره آموزشی
۱۳ اخلاق در سیاستگذاری و مدیریت نظام سلامت مدیران آموزشی کلان منطقه ۶ مجازی و آنلاین ۹۹/۰۷/۳۰ دکتر مهران سیف فرشد برنامه کارگاه - گواهی دوره آموزشی
۱۴ سامانه نوید و کاربرد آن در آموزش مجازی اعضای هیأت علمی  بالینی مجازی و آفلاین ۹۹/۰۷/۲۲
الی
۹۹/۰۷/۲۹
دکتر ندا موسوی،  مهندس زهرا حجتی برنامه کارگاه - گواهی دوره آموزشی
۱۵ سامانه نوید و کاربرد آن در آموزش مجازی اعضای هیأت علمی علوم پایه مجازی و آفلاین ۹۹/۰۷/۲۰
الی
۹۹/۰۷/۲۷
دکتر ندا موسوی،  مهندس زهرا حجتی برنامه کارگاه - گواهی دوره آموزشی
۱۶ برنامه ریزی درسی متوسطه(اشنایی با روش های نیازسنجی در بازنگری کوریکولوم آموزشی ) اعضای هیأت علمی مجازی آفلاین و آنلاین ۹۹/۰۵/۱۰
الی
۹۹/۰۵/۱۷
دکتر محبوبه مافی نژاد
آقای علی نوروزی
برنامه کارگاه - گواهی دوره آموزشی
۱۷ روش های ارزیابی پیشرفته(طراحی آزمونهای استدلال بالینی) اعضای هیأت علمی بالینی مجازی و آفلاین ۹۹/۰۵/۱۰
الی
۹۹/۰۵/۱۷
دکتر پریسا خوشنویس اصل برنامه کارگاه - گواهی دوره آموزشی
۱۸ دانش پژوهی آموزشی مقدماتی اعضای هیأت علمی مجازی و آفلاین ۹۹/۰۵/۱۰
الی
۹۹/۰۵/۱۷
خانم لیلا نعیمی برنامه کارگاه - گواهی دوره آموزشی
۱۹ روشهای ارزیابی پیشرفته-روانسنجی آزمون اعضای هیأت علمی مجازی و آنلاین ۹۹/۰۵/۲۵
الی
۹۹/۰۵/۳۱
دکتر علی نوروزی برنامه کارگاه - گواهی دوره  آموزشی
۲۰ روش های پایه آموزش(تدوین محتوای آموزش الکترونیکی) اعضای هیأت علمی مجازی و آفلاین ۹۹/۰۳/۳۱
۹۹/۰۴/۰۵
دکتر رسول معصومی  برنامه کارگاه - گواهی دوره آموزشی

   

دفعات مشاهده: 738 بار   |   دفعات چاپ: 27 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

لینک دریافت گواهی کارگاه های توانمند سازی

 | تاریخ ارسال: 1400/2/4 | 
ردیف عنوان کارگاه لینک دریافت گواهی
۱ دوره توانمندسازی اساتید جدیدالورود (دوره شماره ۱) گواهی مدرسین
۲ نخستین دوره مشترک توانمندسازی آموزشی اعضای هیأت علمی کلان منطقه شش آمایشی کشور( ۱۶ عنوان کارگاه) گواهی مدرسین
 
۳ مهارت های ارتباطی گواهی دوره آموزشی
۴ آشنایی با نسل هزاره و مدیریت کلاس درس گواهی دوره آموزشی
۵ برنامه ریزی درسی پیشرفته(آشنایی با مفاهیم و کلیات آموزش پاسخگو و عدالت محور) گواهی دوره آموزشی
۶ ارزیابی آزمون گواهی دوره آموزشی
۷ پژوهش در آموزش پیشرفته( آموزش پزشکی مبتنی بر بهترین شواهد-BEME) گواهی دوره آموزشی
۸  روش های پایه آموزش(تدوین محتوای آموزش الکترونیکی-iSpring Suite) گواهی دوره آموزشی
۹ دوره کوتاه مدت مبانی آموزش پزشکی(۱۵ کارگاه کشوری) گواهی دوره آموزشی
۱۰ اخلاق دانشگاهی گواهی دوره آموزشی
۱۱ دوره آموزشی تدوین محتوای الکترونیکی(نرم افزار camtasia) گواهی دوره آموزشی
۱۲ اخلاق در سیاستگذاری و مدیریت نظام سلامت گواهی دوره آموزشی
۱۳ سامانه نوید و کاربرد آن در آموزش مجازی گواهی دوره آموزشی
۱۴ سامانه نوید و کاربرد آن در آموزش مجازی گواهی دوره آموزشی
۱۵   برنامه ریزی درسی متوسطه(اشنایی با روش های نیازسنجی در بازنگری کوریکولوم آموزشی ) گواهی دوره آموزشی
۱۶ روش های ارزیابی پیشرفته(طراحی آزمونهای استدلال بالینی) گواهی دوره آموزشی
۱۷ دانش پژوهی آموزشی مقدماتی گواهی دوره آموزشی
۱۸ روشهای ارزیابی پیشرفته-روانسنجی آزمون گواهی دوره  آموزشی
۱۹  روش های پایه آموزش(تدوین محتوای آموزش الکترونیکی)  گواهی دوره آموزشی

دفعات مشاهده: 578 بار   |   دفعات چاپ: 12 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

طلاعیه نحوه دسترسی به سامانه ها و شروع آموزش برای دانشجویان جدیدالورود و مهمان

 | تاریخ ارسال: 1399/11/15 | 
اطلاعیه نحوه دسترسی به سامانه ها و شروع آموزش برای دانشجویان جدیدالورود و مهمان

 
ضمن عرض خیر مقدم خدمت دانشجویان جدیدالورود ، به اطلاع میرساند، بعد از اتمام فرآیند بررسی مدارک و تکمیل ثبت نام الکترونیکی تمامی دانشجویان ، سامانه های آموزشی دانشگاه به ترتیب از طریق سامانه هم آوا و سامانه نوید و از طریق منوهای صفحه اول سایت دانشگاه از تاریخ ۹۹/۸/۲۴در دسترس شما عزیزان می باشد.
انتقال اطلاعات به سامانه ها با تحویل تدریجی رکوردهای ثبت نامی از آموزش ، طی هفته آتی صورت خواهد گرفت. خواهشمند است صبور باشید و برای اطمینان با آموزش دانشکده تماس بگیرد .




 
الف ) سامانه جامع آموزش دانشگاه (هم آوا کلیک کنید ) : این سامانه جهت بررسی وضعیت انتخاب واحد ، پرداخت شهریه و مشاهده نمرات نهایی و سوابق تحصیلی  می باشد. انتخاب واحدنیمسال اول توسط دانشکده انجام می شود و لیست دروس اخذ شده در این سامانه قابل رویت است .

نحوه ورود به پنل کاربری سامانه هم آوا :  
 
کد کاربری رمز آموزش نحوه استفاده از سامانه هم آوا شماره تماس در صورت بروز مشکل
شماره دانشجویی شماره ملی دانلود راهنمای استفاده از سامانه هم آوا ITواحد  معاونت آموزشی : ۳۳۰۱۸۶۵۲-۳۳۰۱۸۶۵۱- ۰۲۴
 





 

برای ارتباط با مدیرآموزش دانشکده و کارشناسان از طریق شماره تلفنهای ذیل اقدام نمایید: 
 
دانشکده کارشناس شماره تماس
پزشکی خانمها 
نگار نسل سراجی
فرزانه علی اکبری
آذین نظریان
۳۳۱۴۰۲۲۶-۳۳۱۴۰۲۷۳
 
دندانپزشکی خانم فرزانه هویت ۳۳۱۴۸۲۷۶
داروسازی خانم الهام الله یاری ۳۳۴۴۸۸۷۵
پیراپزشکی و بهداشت خانم میترا جمالی ۳۳۷۷۲۰۹۲-۳۳۷۷۲۰۹۳
پرستاری زنجان خانم آذر آوازه ۳۳۱۴۸۳۱۴
۳۳۱۴۸۳۰۰-۳۰۱
پرستاری ابهر خانم لیلی یوسفی ۳۵۲۲۶۹۰۰
خانم نسرین صادقی - امور مالی - شهریه پردیس ۳۳۷۴۳۲۸۳






















 
شماره تلفن  کارشناسان اداره ثبت نام و پذیرش معاونت آموزشی  به تفکیک رشته  جهت پی گیری تکمیل نواقص ثبت نام :
 
فرانک انصاری(رئیس اداره ثبت نام پذیرش) ۳۳۰۱۸۶۱۷
زهرا عباسی(پزشکی و دندانپزشکی) ۳۳۰۱۸۶۳۹
لیلا عبداللهی(پرستاری زنجان،پرستاری ابهر،فوریتهای پزشکی،اتاق عمل،هوشبری،علوم تغذیه) ۳۳۰۱۸۶۶۸
زلیخا شکری(داروسازی،رادیو لوژی،نظام وظیفه) ۳۳۰۱۸۶۱۶
سمیه رزاقی(بهداشت حرفه ای،محیط عمومی،کاردرمانی،مامایی پیوسته ونا پیوسته،شهریه دانشجویان،علوم آزمایشگاهی) ۳۳۰۱۸۶۶۹
  
 
ب) سامانه آموزش مجازی  (نوید کلیک کنید) : بعد از اتمام انتخاب واحد کلیه اطلاعات جهت استفاده از محتوای درسی و شرکت در کلاسهای ترم بصورت مجازی توسط دانشگاه به سامانه نوید انتقال می یابد.
نحوه ورود به پنل کاربری سامانه نوید :
 
کد کاربری رمز آموزش نحوه استفاده از سامانه نوید شماره تماس در صورت بروز مشکل
email.com شماره دانشجویی
مثال :


این یک فرمت پیش فرض است . بعد از ورود به سامانه امکان تغییر ایمیل ورمز در پروفایل شما وجود دارد .
 
sp۱۲۳۴۵۶
 (دقت کنید هردو حرف s و p  حروف کوچک هستند )
 
دانلود راهنمای استفاده از سامانه نوید  
واحد آموزش مجازی : ۳۳۱۴۸۲۷۹









ف

دفعات مشاهده: 405 بار   |   دفعات چاپ: 34 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر