Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
معرفی مدیریت ::
فرم خام تفاهم نامه ها::
تخصیص ها::
بایگانی اطلاعات::
اخبار و اطلاعیه ها::
قوانین و دستورالعمل ها::
تماس با ما::
درمان::
::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: مدیر برنامه ریزی ، بودجه و پایش عملکرد ::







نام و نام خانوادگی:
  آقای موسی محمدی.
سمت:  مدیر برنامه ریزی، بودجه و پایش عملکرد.
درجه تحصیلی:  کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی.
تلفن تماس:  02433018118
پست الکترونیک:      Mohammadi285yahoo.com
 
 
شرح وظایف پست سازمانی:

1_ شناخت سیاست ها و خط مشی های اساسی، مطالعه قوانین، ضوابط اجرایی و دستورالعمل ها و بخشنامه های بودجه ای و ارائه پیشنهادات جهت تصمیم گیری.
2_عضویت در کارگروه توزیع درآمد بیمارستانها و کمیته طرح تحول نظام سلامت و کمیته تخصیص اعتبارات  دانشگاه.
3_نظارت و تایید بودجه پیشنهادی حسب ضوابط مربوطه.
4- نظارت بر تنظیم و تایید بودجه تفصیلی دانشگاه جهت ارائه به وزارت متبوع و هیئت امناء دانشگاه.
5- تهیه، تنظیم و مبادله موافقتنامه ‌های طرح های تملک دارائی‌های سرمایه‌ای ملی و استانی.
6-  تایید و مبادله موافقتنامه های داخلی با واحدهای تابعه، تطبیق عملکرد باپیش بینی ، بررسی و اصلاح انحرافات.
7- نظارت بر پیگیری دریافت به موقع اعتبارات و ابلاغ تخصیص به واحدها بر حسب شاخص های مربوطه ونظارت بر اجرای بودجه.
8- تهیه شاخص های بودجه ای و هزینه ای واحد و ارائه گزارش به مقامات ارشد دانشگاه.
9- تهیه انواع گزارش های لازم اعتباری و بودجه ای و هزینه ای و عملکرد واحدها و سازمانهای بیمه گر.
10-  تجزیه و تحلیل اعتبارات طرح تحول سلامت و کنترل آن حسب دستورالعمل های مربوطه.
11_ عضویت در کمیته کاهش تصدیگری و واگذاری.
12_ شناخت کلی سیاستها و نیاز های دانشگاه و تلفیق آنها با خط مشی های وزارت متبوع و اهداف برنامه های کشور جهت پیش بینی بودجه لازم دانشگاه.
13_نظارت و ابلاغ بودجه مصوب هر یک از واحدها.
14_ نظارت بر ابلاغ اعتبارات موردی از محل اعتبادات 5% درآمدهای اختصاصی دانشگاه.
15_انجام نظارت لازم بر صدور مجوز هزینه از محل اعتبارات خارج از شمول.
16_ شرکت در جلسات کمیته و کمیسیون های مربوط در خصوص مسائل بودجه ای و مالی و تشکیلات آموزش و طبقه بندی مشاغل.
17_ نظارت بر صدور مجوز هزینه از محل اعتبارات خارج از شمول.
18_ انجام هماهنگی های لازم با سایر مدیران حوزه معاونت توسعه در جهت انجام بهینه امور.
19_نظارت بر حضور و غیاب کارکنان در محل دانشگاه و صدور مجوز جهت مرخصی های روزانه یا ساعتی در صورت لزوم.
20_انجام سایر امور مربوطه طبق نظر مقام مافوق مطابق مقررات.
 
 
دفعات مشاهده: 8072 بار   |   دفعات چاپ: 580 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 95 بار   |   0 نظر
::