Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
بخش‌های اصلی
ریاست دانشگاه::
مدیریت حوزه ریاست::
اداره روابط عمومی::
مشاورین رئیس دانشگاه::
دفتر هماهنگی امور ایثارگران::
دفتر کارآفرینی دانشگاه::
دبیرخانه هیات امناء::
اداره امور حقوقی::
دفتر پرستاری::
اداره آمار::
امور بانوان و خانواده::
اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات::
امور دانشجویان شاهد و ایثارگر::
هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری::
تماس با ما::
سایت جدید::
نمونه::
کارگروه بهداشت ، درمان و سلامت::
بازرسی و پاسخگویی به شکایات(در دست ساخت)::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
:: معرفی رئیس و کارشناسان اداره بازرسی ::
معرفی مدیر  بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
 
 نام و نام خانوادگی :   شهباز توکلی                       
 سمت :
مدیر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات
  

تحصیلات کارشناسی ارشد  مدیریت کار آفرینی   (  دانشگاه تهران )
کارشناس عالی  ستادی
-   دارای ۳۲ سال تجربه اداری و مالی
پست الکترونیکی :   sh.tavakoli۹۵gmail.com    /  tavakoli۸۵yahoo.com

     تلفن ثابت : ۳۳۰۱۸۴۹۱         فاکس  :          ۳۳۰۱۹۴۱۵
 
سوابق و مسئولیت /  فعالیتهای  اجرایی :
  •  مدیر بازرسی ،ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه
  • بازرس ناظر ارشد و دبیر کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم  -  دبیر کمیته نظارت دانشگاه 
  • عضو و دبیر کمیته مدیریت عمکرد دانشگاه ۹۵ ۹۸
  • سرپرست دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی دانشگاه 
  • مدیر دفتر کارآفرینی و اشتغال دانشگاه   - از سال ۸۶ الی ادامه دارد
  • سرپرست اداره ارزیابی عملکرد کارمندان و مدیران     ۸۵ الی ۹۶  ( ۱۲ سال
  • نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان زنجان
  • نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه و عضو ثابت در کار گروه اشتغال استانداری و اداره کل تعاون وکاراستان ۸۶ الی ۹۷
  • نماینده تام الاختیار دانشگاه و عضو اصلی در کمیته تسهیلات و سرمایه گذاری استان زنجان۸۶ الی ۹۷
  • عضو اصلی کمیته ارزیابی عملکرد کشوری  دانشگاههای علوم پزشکی مستقر در وزارت ۹۴ ال۹۶
                  نماینده  مدیر کل دفترکارآفرینی وزارت متبوع  بعنوان بازرس و ارزیاب ناظر بر عملکرد دفاتر کارآفرینی دانشگاههای ارومیه و اردبیل و کردستان
  • کارشناس بودجه عمرانی مدیریت بودجه برنامه ای دانشگاه
  • مدیر خدمات پشتیبانی دانشگاه ۸۲ الی ۸۴
  • بعنوان نماینده رئیس دانشگاه ( بازرس )  ناظربر پروژه های عمرانی دانشگاه در سطح استان ۸۷ الی ۸۳
  • محقق و مسئول تحقیق نظر دهی در جذب هیات علمی دانشگاه
  • کارشناس روابط عمومی دانشگاه ۷۴و ۷۵
  • مسئول دفتر معاونت پشتیبانی  ۷۳ و ۷۴
 
  - فعالیت های علمی ( تالیف وارائه طرحهای تحقیقاتی و تالیف مقاله علمی )؛

   ۱- بررسی رابطه توانمند سازی کارکنان ومیزان بهره وری نیروی انسانی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان( طرح و مقاله )
   ۲- بررسی رابطه بهره وری و بهبود مستمر در مدیریت عملکرد( مقاله )
  ۳- بررسی نگرش کارمندان دانشگاه علوم پزشکی زنجان نسبت به نظام ارزیابی عملکرد
 ۴- انتشار مقاله در روز نامه های کثیر الانتشار تحت عنوان  (  گردشگری سلامت  )

  • مهارت و تخصص :
  • مشاور  در امور کسب و کار -  تدوین طرح های  جامع کسب و کار 
  •  آشنایی  کامل با  نرم افزارهای  آفیس و ویندوز  و مسلط به تایپ ،کامپیوتر و اینترنت
  • کسب دوره های آموزشی  تخصصی   کارآفرینی بمیزان  ۴۵۰ ساعت 
  • دوره های مدیریتی و سرپرستی  و دوره های عمومی  : ۱۶۰۰ ساعت در طول خدمت

 
معرفی کارشناسان:
 نام و نام خانوادگی : اصغر مهدیخانی
مدرک تحصیلی : فوق لیسانس مدیریت
سمت :
کارشناس مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات
کارشناس امور ایثارگران - از سال ۱۳۸۵ تا کنون
کارگزین - از سال ۱۳۸۵ تا بهمن ۱۳۹۲
AWT IMAGE
 نام و نام خانوادگی : نقی خلفی 
مدرک تحصیلی :  لیسانس پرستاری 
سمت :
رئیس کمیته ویژه بازرسی 
پست سازمانی مدیر دفتر پرستاری بیمارستان شهید بهشتی  

کار شناس مسئول امور درمان و بیمارستانی 
کارشناس امور ایثارگران - از سال ۱۳۹۷ تا کنون
تلفن : ۳۳۰۱۸۳۴۰ 


سوابق اجرائی و مسئولیت های اداری 
  1. مدیر داخلی بیمارستان شهید بهشتی زنجان  ۱۳۷۴ الی  ۱۳۸۲
  2. مدیر حراست دانشگاه   ۱۳۷۴ الی ۱۳۸۵ 
  3. مدیر امور عمومی دانشکده پزشکی ۱۳۸۶ الی ۱۳۹۲
  4.  معاونت بهداشت درمان بنیاد جانبازان استان 
  5. مدیر کلینیک درمانی حضرت قائم بنیاد 
......................................................................................................................................


نام و نام خانوادگی : اکرم
شاهمحمدی
سمت : کارشناس واحد بازرسی و پاسخگویی به شکایات
پست سازمانی : کارشناس حقوقی 
تحصیلات : کارشناسی ارشد معارف اسلامی و علوم قرآنی 
تلفن : ۳۳۰۱۸۳۳۹ 


سوابق اجرائی و فعالیتها 

کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد کارکنان 
کارشناس تحقیق هسته گزینش 
مدرس علوم قرآنی و احادیث


.....................................................................................................................................

نام و نام خانوادگی : رحیمه سرمستی
سمت : کارشناس بازرسی و پاسخگویی به شکایات
پست سازمانی : کارشناس امور دانشجوئی دانشکده پزشکی
تحصیلات : کارشناسی ارشد مدیریت خدمات بهداشتی  
تلفن : ۳۳۰۱۸۳۳۸ 


سوابق اجرائی و فعالیتها 

کارشناس تحول اداری و ارزیابی دستگاهی 
کارشناس امور بهداشتی  






 
 
نام و نام خانوادگی : خدیجه نوروزی
سمت : کارشناس واحد ارزیابی عملکرد
AWT IMAGE
دفعات مشاهده: 15901 بار   |   دفعات چاپ: 909 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 40 بار   |   0 نظر
::