Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
:: برگشت به صفحه اصلي دانشگاه برگشت به صفحه اصلي مركز ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
حوزه ریاست::
معاونت آموزشی و پژوهشی::
مدیریت خدمات پرستاری::
واحدهای پشتیبانی ::
بهبود کیفیت::
پزشک خانواده ونظام ارجاع::
دپارتمان روانپزشکی و روانشناسی::
گزارش دهی خطا::
واحد فناوری اطلاعات ::
قوانین و مقررات::
RSS پایگاه ::
درباره ما ::
گالری تصاویر::
Affiliation ::
کتابخانه ::
مرکز توسعه تحقیقات بالینی::
دانشجویان کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی ::
::
دسترسی سریع
..
فرم ارتباط با معاون آموزشی

AWT IMAGE

..
دفتر توسعه آموزش (EDO )

AWT IMAGE

..
اموررفاهی کارکنان

AWT IMAGE

..
فرم ارائه پیشنهاد

AWT IMAGE

..
نوبت دهی تجمیعی دانشگاه
شماره تلفن 33019222به عنوان تنها شماره نوبت دهی کلینیکها و درمانگاههای دانشگاهی استان
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
سايت بيمارستان بهشتي را چگونه ارزيابي مي كنيد؟
عالي
خوب
متوسط
ضعيف
   
..
هواشناسی

AWT IMAGE

..
ملاقات حضوری بامسئولین
ملاقات عمومی با آقای دکتر رامین ملکی ریاست مرکز سه شنبه ها از ساعت 12 الی 13.30
ملاقات با معاون آموزشی مرکز دوشنبه ها از ساعت 8.30 الی 10.30
..
:: آشنایی باشرح وظایف مدیر مرکز ::

  اهم شرح وظایف:

  1- کسب خط مشی برنامه کلی و دستورالعمل‌های اجرایی از رئیس مافوق

  2- نظارت بر کارکنان و واحدهای تحت سرپرستی، تنظیم برنامه و تقسیم کار و ایجاد هماهنگی فعالیت آنان

  3- انجام بررسی‌های لازم در زمینه عملیات و فعالیت‌های امور مالی بیمارستان مربوطه

  4- نظارت بر چگونگی مصرف اعتبارات، به منظور حصول اطمینان از صحت اجرای برنامه‌های تنظیمی پیش بینی شده

  5- تطبیق و هماهنگی امور بیمارستان با توجه به استانداردهای بیمارستانی

  6- انجام نظارت و رسیدگی‌های لازم به امور اداری مالی، تغذیه تاسیسات انبار و سایر واحدهای غیر پزشکی بیمارستان مربوطه

  7- همکاری با سایر مسئولان فنی بیمارستان در زمینه تهیه و تنظیم بودجه سالانه

  8- پیش بینی کلیه نیازهای بیمارستانی، مشاغل نیروی انسانی و نیازهای دیگر و انجام افدامات لازم در زمینه تأمین آن

  9- انجام نظارت و کنترل بررسی مواد خام و اغذیه آشپزخانه کمی و کیفی و نیز کنترل و رسیدگی به وضع غذایی بیمارستان و کوشش در بالا بردن کمیت و کیفیت غذایی

  10- انجام سایر امور و وظایف ارجاعی

  11- ارزشیابی خدمات کارکنان فنی و اداری

  12- انجام سایر امور مربوطه طبق دستور مقام مافوق

  شرح وظایف مدیر بیمارستان در زمان بحران

  مسئولیت فوری قبل از بحران:

  •    نظارت بر تدوین دستورالعملهای کلیه واحدها جهت اجرا در بحران و پس از بحران
  •    شناسایی سوابق ثبت شده هر بخش و ایجاد یک برنامه ذخیره (Back up)
  •    بررسی منطقه از نظر جمعت و خطرات محتمل الوقوع
  •    تدوین پروتکل تخلیه بیمارستان
  •    شناسایی و در نظر گرفتن مکانهای جایگزین

 

 مسئولیت میانی قبل از بحران:

  •    تهیه نقشه بیمارستان و تعیین مکانهای ایمن و غیر ایمن
  •    تدوین نقشه بیمارستان صحرایی
  •    شناسایی اماکن و سازمانهای اطراف و ارتباط با آنها از قبیل مساجد – مدارس و ...
  •    برنامه ریزی برای مواقع اختلال در سیستم رایانه ای
  •    برنامه ریزی برای جذب کمکهای بیرونی (دولتی و خصوصی)

   

  مسئولیت دیر هنگام قبل از بحران:

  •    به روز نمودن برنامه عملیاتی با توجه به تغییرات تکنولوژی و بازنگری برنامه ها پس از انجام مانور
  •    برگزاری آموزش ها و مانورهای دوره ای
  •    تجزیه و تحلیل اطلاعات و آمار سوانح گذشته جهت استفاده در برنامه
  •    برنامه ریزی برای تأمین نیازهای بیمارستان در تمامی جهات تا 72 ساعت

 

مسئولیت فوری حین بحران:

  •   دریافت مسئولیت از فرمانده بحران
  •   ابلاغ شرح وظایف مسئولین واحدهای مختلف
  •   تشکیل مرکز برنامه ریزی و اطلاعات
  •   ارزیابی ظرفیت درمانی با در نظر گرفتن تعداد پرسنل- بیماران و وضعیت بیمارستان
  •   توزیع نسخه های برنامه بین ارشد گروهها

دفعات مشاهده: 1382 بار   |   دفعات چاپ: 244 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
 
address :Beheshti hospital, Ark sq; zanjan
Tel : +98 24 33544001-5
Fax : +98 24 33542403
Email : beheshti @zums.ac.ir
Website : beheshti.zums.ac.ir