آزمایشگاه آموزشی – پژوهشی فارماکوگنوزی به مساحت 160 مترمربع و ظرفیت 50 دانشجو
|
نام دستگاه : میکروسکوپ نوری
مدل دستگاه:
شرکت سازنده: Zeiss
کشور سازنده: آلمان
مشخصات دستگاه: بزرگنمایی 10-40-100 برابر نمونه ها
کاربرد دستگاه: مشاهده نمونه های میکروسکوپی
|
|
 |
|
|
نام دستگاه: روتاری
شرکت سازنده: IKA-WERKE
مدل دستگاه:RV05 BASIC
کشور سازنده: ژاپن
مشخصات دستگاه: محدوده دمایی حرارت 50-250 درجه سانتیگراد
کاربرد دستگاه: حذف حلال در مواد شیمیایی به طریقه تبخیر
|
|
 |
|
|
نام دستگاه: سانتریفیوژ
مدل دستگاه: 2041 centrifuge
شرکت سازنده: centurion scientific ltd
کشور سازنده: انگلیس
مشخصات دستگاه: حداکثر سرعت 6000 Rpm
کاربرد دستگاه: سانتریفوژ کردن نمونه ها
|
|
 |
|
|
نام دستگاه: کلونجر
مدل دستگاه:
شرکت سازنده: گلدیس
کشور سازنده: ایران
مشخصات دستگاه: تنظیم دما 1 تا 10 درجه
کاربرد دستگاه: اسانس گیری از نمونه های گیاهی معطر و دارای اسانس روغنی
|
|
 |
|
|
نام دستگاه: سوکسله
مدل دستگاه:
شرکت سازنده: Electrothermal
کشور سازنده: انگلیس
مشخصات دستگاه: تنظیم دما 1 تا 10 درجه
کاربرد دستگاه: حرارت دادن و اسانس گیری از نمونه های گیاهی معطر و دارای اسانس روغنی
|
|
 |
|
|
نام دستگاه: فیتوترون
مدل دستگاه:
شرکت سازنده: نور صنعت
کشور سازنده: ایران
مشخصات دستگاه: تنظیم دما تا 65 درجه و رطوبت تا 100% و نور با تنظیم 24 ساعته
کاربرد دستگاه: ایجاد شرایط مناسب رشد برای نمونه های گیاهی مورد استفاده برای کشت سلولهای گیاهی
|
|
 |
|
|
نام دستگاه: TLC
مدل دستگاه: Axiovert 40C
شرکت سازنده: CAMAG
کشور سازنده: آلمان
مشخصات دستگاه: جداسازی ترکیبات مواد شیمیایی با استفاده از کروماتوگرافی کاغذی
کاربرد دستگاه: جداسازی اجزای تشکیل دهنده مواد شیمیایی |
|
 |
|
|
نام دستگاه: شوف بالن
مدل دستگاه:
شرکت سازنده: Electrothermal
کشور سازنده: انگلیس
مشخصات دستگاه: تنظیم دما 1 تا 10 درجه
کاربرد دستگاه: حرارت دادن
|
|
 |
|
|
نام دستگاه: آب مقطر گیر
مدل دستگاه:
شرکت سازنده: فاطر الکترونیک
کشور سازنده: ایران
کاربرد دستگاه: گرفتن آب مقطر یک بار تقطیر
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
نام دستگاه: آون
مدل دستگاه: UNB 400
شرکت سازنده: memmert
کشور سازنده: آلمان
مشخصات دستگاه: ظرفیت آن 22 لیتر میباشدومحدوده دمایی آن از20 تا220 درجه سانتیگراد می باشد.
کاربرد دستگاه: استریل کردن شیشه آلات وظروف
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|