شرح وظایف مدیریت تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی
۱- بررسی و کارشناسی نیاز تجهیزات پزشکی مراکز تحت پوشش اعم از جمع آوری نیاز و تخمین بودجه هر مرکز
۲- کارشناسی کیفیت و بررسی قیمت تجهیزات پزشکی جهت خرید دستگاه
۳- انجام فعالیت های مرتبط با اخذ مجوزهای مرتبط با تجهیزات پزشکی
۴- بررسی قراردادهای خرید تجهیزات پزشکی از لحاظ مشخصات فنی دستگاهها بررسی و تایید فاکتورهای خرید
۵- تعیین هزینه های طول عمر تجهیزات پزشکی
۶- بررسی موجودی انبار تجهیزات پزشکی
۷- توزیع تجهیزات پزشکی در مراکز براساس نیاز
۸- کارشناسی تجهیزات اسقاط و مازاد
۹- نظارت بر فرآیند خرید تجهیزات پزشکی مراکز تابعه
۱۰- کارشناسی و نظارت بر کمیته خرید مراکز
۱۱- بررسی و تعیین مشخصات فنی تجهیزات پزشکی
۱۲- تهیه چک لیستهای نظارتی تجهیزات پزشکی
۱۳- پیشنهاد ارتقاء چک لیستهای ارزشیابی مراکز بهداشتی-درمانی
۱۴- گردآوری استاندارد و تخصیص و چیدمان تجهیزات پزشکی متناسب با هر بخش
۱۵- کارشناسی رسیدگی به شکایات مرتبط با تجهیزات پزشکی
۱۶- ارزشیابی مراکز بهداشتی – درمانی دولتی و خصوصی
۱۷- بررسی و کارشناسی صدور پروانه بهره برداری مرتبط با تجهیزات پزشکی در منطقه تحت پوشش دانشگاه
۱۸- انجام ماموریتهای مرتبط با مراجع ذیصلاح حقوقی و نظارتی در سطح دانشگاه و وزارتخانه
۱۹- انجام ماموریتهای مرتبط با مراجع ذیصلاح قضائی در حوزه تجهیزات پزشکی
۲۰- نظارت بر عملکرد شرکتهای ارائه دهنده خدمات کنترل کیفی و صادرکننده گواهینامه های مدیریت کیفیت در حوزه تجهیزات پزشکی
۲۱- بازدیدهای دوره ای و موردی تجهیزات پزشکی
۲۲- نظارت بر فاکتورهای خدمات پس از فروش
۲۳- نظارت بر قراردادهای خدمات پس از فروش
۲۴- نظارت بر فرآیندهای امحاء و اسقاط تجهیزات پزشکی
۲۵- نظارت بر نقل و انتقال تجهیزات پزشکی
۲۶- نظارت بر ارتقاء و به روز رسانی سیستم جامع مدیریت تجهیزات پزشکی
۲۷- پیشنهاد بودجه نگهداشت تجهیزات پزشکی |