معاونت توسعه مدیریت و منابع

 | تاریخ ارسال: 1399/6/2 | 

❁ ❁ ❁ ❁ ❁
 
 معاونت توسعه مدیریت و منابع
  نام و نام خانوادگی : مهندس غلامرضا علی محمدی  تحصیلات :       کارشناس بهداشت محیط     
پست الکترونیکی :
gh.alimohammadichmail.ir

❁ ❁ ❁ ❁ ❁
AWT IMAGE
شماره تماس :  ۳۳۰۲۳۸۵۳-۰۲۴      ۳۳۰۲۳۲۹۷-۰۲۴  
 

** شرح وظایف معاونت توسعه مدیریت و منابع مرکز **
-تقسیم عملکرد و فعالیت ها بین مسئولان واحدهای تحت سرپرستی و ارائه آموزش و راهنمایی آنان
-تهبه و تنظیم گزارش از فعالیت و مشکلات واحدهای بیمارستان همراه با ارائه پیشنهاد و راه حل مناسب
-نظارت بر مدیران و مسئولین و دریافت گزارش و پایش عملکرد
- نظارت کلی بر چگونگی مصرف اعتبارات به منظور حصول اطمینان از صحت اجرای برنامه ها
-شرکت در جلسات و ارائه پیشنهادات لازم در مورد تغییرات مفید در زمینه بهبود گردش کار و نحوه اجرای عملیات
-پیش بینی کلیه احتیاجات بیمارستانی شامل نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز و اقلام مصرفی
- ایجاد هماهنگی و هدایت فعالیت ها و عملیات کلیه واحدهای تحت سرپرستی
-نظارت بر چگونگی بررسی و ممیزی حساب ها و اسناد مالی، هزینه ها و درآمدهای بیمارستانی
-بررسی نیازهای ساختمانی، تأسیساتی و تجهیزات و ملزومات جهت تأمین ، نگهداشت و نوسازی
-نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات اداری مالی بیمارستان
*سوابق اجرایی*
ا- کارشناس مسئول بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت و درمان شهرستان ۶ سال
۲-کارشناس مسئول گسترش شبکه بهداشت شهرستان ماهنشان یکسال
۳- مسئول ارزشیابی با کارکنان شبکه بهداشت شهرستان ماهنشان ۲ سال
۴-معاون مدیر خدمات پشتیبانی دانشگاه به مدت یکسال
۵- مدیر خدمات پشتیبانی و امور رفاهی دانشگاه بمدت ۷ سال
۶- مدیر خدمات، ساختمان و تأسیسات بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بمدت ۳ سال
۷- کارشناس گسترش شبکه معاونت بهداشت وکارشناس مسئول برنامههای کنترل دخانیات و پیوست سلامت مرکز بهداشت استان و مسئول اجرایی پروزه های طرح تحول سلامت در بهداشت بمدت ۴ سال

*** عضویت در کمیته ها ، مهارت و تخصص ***
-عضو کمیته اقتصاد بهداشت شهرستان ماهنشان
ـ عضو کمیته مستندسازی املاک و مستغلات دانشگاه
-مسئول کمیته تدارکات و خدمات افتتاح بیمارستان آیت اله موسوی
-ناظر عالی انبارگردانی معاونت پشتیبانی دانشگاه
-عضو کمیته بازنگری برنامه استراتژیک دانشگاه
-عضو کمیته جمع آوری اطلاعات نیروی انسانی و ساماندهی منابع انسانی دانشگاه
-دبیر کمیته خرید و تدارکات دانشگاه
-دبیر کمیته ساماندهی تجهیزات پزشکی دانشگاه
-دبیر کمیته امور مهد کودک های دانشگاه
-رئیس و دبیر کمیته فروش اموال مازاد دانشگاه
-کارشناس خبره دانشگاه در امور اموال، املاک و مستغلات و قیمت گذاری و اتوماسیون تغذیه از طرف رئیس دانشگاه
-دبیر کمیته اصلاح الگوی مصرف داشگاه
-عضو کمیته رفاه دانشگاه
-عضو کمیته فنی و بازرگانی خرید اقلام و لوازم
-عضو کمیته تجهیز و راه اندازی شعبه بین الملل دانشگاه
- عضو کمیته بحران و بلایای مرکز ولیعصر(عج)
- عضو کمیته کنترل عفونت بیمارستان ولیعصر (عج)
- عضو کمیته مدیریت خطر و حوادث بیمارستان ولیعصر (عج)
-عضو کمیته اجرایی بیمارستان ولیعصر (عج)
-عضو تیم بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه

*سوابق بازرسی و نظارت*
  • بازرسی و نظارت از واحدهای تحت پوشش و مرکز بهداشت استان از نظر برنامه های بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای و طرح گسترش
  • بازرسی از اماکن و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح استان و شهرستان
  • بازرسی و نظارت از مزاکز و خانه های بهداشت کارگری و واحدهای ارائه دهنده خدمات طب کار
  • بازرسی از کارگاههای دارای عوامل زیان آور محیط کار
  • بازدید و بازرسی از واحدهای تابعه دانشگاه از نظر کنترل های داخلی و شاخص های مرتبط با مدیریت خدمات پشتیبانی
  • بازرسی و بازدید از واحدهای تابعه دانشگاه بر اساس معیارها و ضوابط مرتبط با اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه
  • بازدید و بازرسی از پروزه های در حال احداث طرح تحول سلامت دانشگاه در حوزه بهداشت
  • - بازدید و بازرسی از مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و خانه بهداشت و پایگاههای سلامت از نظر تجهیزات و برنامه های طرح گسترش
 
 
 
 
   
 
 

دفعات مشاهده: 1229 بار   |   دفعات چاپ: 72 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA