شرح وظایف رئیس اداره امور اداری ۱. مطالعه قوانین و مقررات امور اداری و استخدامی بمنظور آگاهی از آنها . ۲. نظارت و سرپرستی بر کلیه امور مربوط به کارگزینی – دبیرخانه – ماشین نویسی_ تدارکات - ا نبار ملزومات – خدمات و بایگانی پرسنلی . ۳. نظارت و کنترل نامه های صادره و پیگیری نامه های ارجاعی به واحدهای تحت سرپرستی . ۴. نظارت و کنترل لوازم خریداری شده و بررسی تقاضای خرید که از واحدهای مختلف مرکز ارائه می گردد . ۵. نظارت و کنترل بر وسایل و لوازم موجود در انبار و توزیع منطقی آنها بین واحدها . ۶. نظارت بر امور جاری خدمات و حفظ حراست از فضاهای فیزیکی مرکز و واحد تاسیساتی . ۷. نظارت و کنترل احکام حقوقی پرسنل اعم از افزایش سنواتی – ارتقاء گروه – برقراری حق شیفت در گردش و صعوبت کار و غیره … ۸. ارجاع نامه های واصله به واحدهای تحت سرپرستی و پیگیری آنها . ۹. نظارت و رسیدگی به دفاتر حضور و غیاب کارکنان و تایمکس . ۱۰. نظارت و کنترل مرخصی های استحقاقی – استعلاجی و بدون حقوق پرسنل مرکز . ۱۱. کنترل و امضاء نامه های صادره و ارجاع نامه های مربوط به واحدهای تحت امر . ۱۲. هماهنگی بین بخشی امور خدماتی و نقلیه با سایر واحدهای مرکز . ۱۳. ارزشیابی پرسنل واحدهای تحت سرپرستی . ۱۴. توجه کامل به مستندات و دستورالعمل های سیستم مدیریت کیفیت. ۱۵ . انجام سایر امور م حوله در زمینه شغلی طبق دستور مقام مافوق . ۱۶. شرکت در دوره های مدیریتی وعمومی به منظور افزایش مهارتهای شغلی . واحدهای تحت پوشش اداره امور اداری مرکز :