کسب خط مشی برنامه کلی و دستورالعملهای اجرایی از ریاست محترم بیمارستان و مقامات مافوق دانشگاه
نظارت بر اجرای صحیح سنجه های اعتباربخشی حوزه مراقبت و درمان و حقوق گیرنده خدمت .
نظارت و کنترل مستمر نحوه ارائه خدمات تشخیصی درمانی به بیماران بر اساس استانداردهای ابلاغی وزارتی
حضور و مشارکت منظم و موثر در جلسات کمیته های بیمارستانی ، بازدیدهای مدیریتی ، بازدید های ایمنی واحدهای مختلف بیمارستانی و تلاش برای تحقق اهداف و برنامه های مرکز
استفاده حداکثری از ظرفیت فناوری اطلاعات و برقراری نظام آماری و اطلاعاتی کامل در مورد کلیه امور درمانی
پیگیری جدی و مستمر مشکلات بخشهای مختلف تشخیصی و درمانی و بررسی راهکارها و راه حل های مناسب
بررسی و نظارت بر نحوه عملکرد نیروی انسانی در بخشهای مختلف درمانی
ایجاد هماهنگی های درون بخشی و بین بخشی جهت ارتقاء سطح کیفی،تنوع،سرعت و سهولت خدمات
همکاری و همفکری در تهیه و تامین تجهیزات مورد نیاز بر اساس برنامه توسعه بخشهای تشخیصی و درمانی
ساماندهی و ارائه گزارشات مربوط به اطلاعات حوزه درمان جهت اتخاذ تصمیمات مدیریتی
نظارت و رسیدگی های لازم به امور اداری ،مالی ،تغذیه، تاسیسات ، انبار و سایر واحدهای غیر پزشکی مرکز .
برنامه ریزی و نظارت با هدف ارتقاء خدمات تشخیصی، درمانی در تمام واحدهای سرپایی، بستری، اورژانس و پاراکلینیک
بستر سازی و نظارت بر حسن اجرای مدل های مختلف بهبود کیفیت و کسب جایگاه برتر اعتباربخشی در دانشگاه مطابق با استانداردهای کشوری و بین المللی
بستر سازی و اجرای بهینه طرح تحول نظام سلامت
شرکت در دوره های مدیریتی وعمومی به منظور افزایش مهارتهای مدیریت
توجه کامل به مستندات و دستورالعمل های سیستم مدیریت کیفیت .
پاسخگویی به مراجعین و شکایات کارکنان ، بیماران و همراهان بیمار
هماهنگی و نظارت برامور مسئولین فنی، امور پرستاری، خدمات دارویی، امور مربوط به بهداشت محیط، فعالیت واحدهای آمار و مدارک پزشکی بیمارستان و ساماندهی و نظارت بر خدمات پاراکلینیک
ساماندهی و نظارت بر وضعیت تجهیزات پزشکی
ساماندهی و نظارت بر فعالیت های درمانی پزشکان متخصص
همفکری و هم اندیشی با عناصر و سرمایه های انسانی ارزشمند به خصوص اساتید،هیئت علمی،پرسنل و مدیران ،برنامه ریزی و ارائه برنامه و طرح های لازم در راستای ارتقاء کمی و کیفی امور درمانی این مرکز