شرح وظایف: نظارت بر کلیه امور مربوط به کارپردازی واحد متبوعه و راهنمائی کارکنان تحت سرپرستی پیش بینی احتیاجات واحد متبوعه و اقدام به تامین اعتبار درخواست های خرید و اجرت بررسی اسناد مربوط به خرید کالا و خدمات و برگزاری استعلام ب ها قبل از انجام و گزارش به مافوق امضاء پیش نویسها و احکام و مکاتبات مربوط به واحد تحت سرپرستی مراقبت در حسن انجام امور مربوط به حفظ و حراست ساختمانها وتاسیسات واحد متبوعه شرکت در کمیسیونهای مختلف مربوط به کارپردازی و تهیه و تنظیم اسناد معاملات دولتی ثبت حسابداری مربوط به فاکتورهای خرید کالا و خدمات طبق سیستم نظام نوین مالی شرکت در کمیته ها و جلسات مختلف پاسخگویی به مراجعین