رسیدگی به شکایات

 | تاریخ ارسال: 1399/6/2 | 
خانم زهرا شیخی
 
مسئول  واحد رسیدگی به شکایات
 
                                   
         ارسال نظرات مردمی وشکایات مطرح شده به صورت مکتوب به مسئولین واحد ها جهت بررسی وپاسخگویی
         اطلاع رسانی نتیجه بررسی شکایت به همراهان بیماران
         دریافت شکایات مکتوب همراه بیماران و ارائه کد رهگیری به ایشان
         بازگشایی صندوق های پیشنهادات وانتقادات هر ۳ روز یکبار
         تنظیم لیستی از تشکرات وشکایات مطرح شده از همراهان بیماران و ارائه در کمیته
         جمع آوری آمارهای رضایتمندی و شکایات به صورت ماهانه و فصلی و ارائه به مسئولین مرکز و واحد های مربوطه
         برگزاری کمیته داوری شکایات جهت بررسی بیشتر شکایات مطرح شده و ارائه نتیجه به فرد شاکی
         پاسخگویی به مراجعین
فرآیند رسیدگی به شکایات
 فرم ارسال شکایات

دفعات مشاهده: 589 بار   |   دفعات چاپ: 61 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر