رسیدگی به شکایات

 | تاریخ ارسال: 1399/6/2 | 
مسئول  رسیدگی به شکایت
  نام و نام خانوادگی :رضا سلیمی تحصیلات : کارشناس
۳۶۲۲۳۲۹۲ - ۰۲۴



 
         ارسال نظرات مردمی وشکایات مطرح شده به صورت مکتوب به مسئولین واحد ها جهت بررسی وپاسخگویی
         اطلاع رسانی نتیجه بررسی شکایت به همراهان بیماران
         دریافت شکایات مکتوب همراه بیماران و ارائه کد رهگیری به ایشان
         بازگشایی صندوق های پیشنهادات وانتقادات هر ۳ روز یکبار
         تنظیم لیستی از تشکرات وشکایات مطرح شده از همراهان بیماران و ارائه در کمیته
         جمع آوری آمارهای رضایتمندی و شکایات به صورت ماهانه و فصلی و ارائه به مسئولین مرکز و واحد های مربوطه
         برگزاری کمیته داوری شکایات جهت بررسی بیشتر شکایات مطرح شده و ارائه نتیجه به فرد شاکی
         پاسخگویی به مراجعین

 

دفعات مشاهده: 174 بار   |   دفعات چاپ: 35 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر