[صفحه اصلی ]    
:: صفحه اصلی سایت دانشگاه ::
:: فرم طرح شکایات ::

کد رهگیرى این فرم: P512-F570-U0-N476336          
[ چاپ فرم ]
شهروند گرامی؛
لطفا شکایت خود را با ذکر مشخصات کامل در فرم زیر ثبت نمایید.شکایت های دریافتی به شرط ارائه اطلاعات کامل و صحیح قابل بررسی و پیگیری بوده و حداکثر ظرف مدت 10 روز می توانید با تماس با شماره 02433135107 از نتیجه شکایت خود مطلع شوید.


اعلام شکایت در مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث زنجان با روش های زیر امکان پذیر است:
  • تماس با سامانه شکایات وزارت بهداشت به شماره 1590 و 190
  • تماس با سامانه شکایات دانشگاه علوم پزشکی زنجان به شماره 330190
  • ارسال پیامک به شماره 3000240115
  • مراجعه به سایت مرکز اورژانس استان
  • مراجعه حضوری به واحد رسیدگی به شکایات در ساعات اداری در مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث -واتحد کنترل کیفیت
نام ونام خانوادگی شاکی
شماره تماس
نام و نام خانوادگی بیمار
تاریخ تماس با اورژانس

تاریخ شمسى:

شماره ای که با آن با اورژانس تماس گرفته شده است
آیا شکایت خود را از مراجع دیگری پیگیری نموده اید؟نام آن مرجع را بنویسید
شرح شکایت(در صورت طولانی بودن مطلب خلاصه آن را نوشته و فایل مورد نظر را پیوست نمایید/در صورت وجود مستندات شامل عکس، فیلم،....بارگذاری نمایید)


پسوندهای قابل قبول : doc,docx,pdf,rtf,xls,ppt,jpg,gif,png - حداکثر حجم قابل قبول : 1000 کیلو بایت


مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی Emergency Operation Center

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی