Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی دانشکده::
کارشناسان::
دایره امتحانات::
فرم ها::
تقویم تحصیلی::
شماره حسابهای صدورکارت::
سر فصل دروس::
برنامه مصوب آموزشی وزارتخانه::
رشته های آموزشی::
آیین نامه ها::
برنامه کلاسی::
فرایندها::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
:: اداره آموزش ::



 

نام و نام خانوادگی: ملیحه جاوید پور

مرتبه علمی: مربی عضو هیات علمی

رشته: کارشناسی  ارشد پرستاری گرایش مراقبت های ویژه نوزادان

پست الکترونیک: mjavidpourzums.ac.ir

 تلفن: ۳۳۱۴۸۳۲۰
CV

  
شرح وظایف
  1. دبیر شورای آموزش دانشکده و تهیه تنظیم دستور جلسه ، صورتجلسه و پیگیری مصوبات شورا و صدور گواهی به اعضا در پایان هر سال
  2. تسلط بر قوانین و آئین نامه های آموزشی و مصوبات شورای آموزش دانشگاه و نظارت بر حسن اجرای آنها بوسیله همکاران و کارشناسان آموزشی
  3. تقسیم وظایف ،نظارت بر حسن انجام وظایف کارشناسان و کارکنان اداره آموزش و تائید مرخصی های روزانه و ساعتی ،ارزشیابی سالیانه کارشناسان و کارکنان اداره آموزش ، تائید کارکرد ماهیانه  کارکنان طرحی اداره آموزش و مربیان بالینی
  4. نظارت بر حسن انجام امور ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان آغار هر نیمسال تحصیلی و هماهنگی های لازم با اساتید مشاور و مدیران گروه
  5. برگزاری جلسه شورای مدیران گروه ، برگزاری جلسه نمایندگان با مسئولین دانشکده ، برگزاری جلسه معارفه دانشجویان جدید الورود در آغاز هر نیمسال تحصیلی و تهیه پمفلت مربوطه ، برگزاری جلسات مشترک با معاونین آموزشی و مدیر خدمات پرستاری مراکز بهداشتی و درمانی جهت بررسی مسائل و مشکلات کارآموزی ها و عقد تفاهم نامه فی مابین (تهیه دستور جلسه ، دعوتنامه ها ، هماهنگی مکان و هماهنگی پذیرایی و تهیه صورتجلسه و پیگیری مصوبات مربوطه)
  6. ملاقات با دانشجویان ،همکاران،مدیران گروه ، اساتید ، کارشناسان مقیم بیمارستان و راهنمائی حضوری یا تلفنی آنان در طول روز جهت حل و فصل مسائل و مشکلات روزمره و پاسخ به سئوالات آنان
  7. برگزاری جشن روپوش سفید در بدو ورود دانشجویان به فیلد بالین در دانشکده و هماهنگی و پیگیری برگزاری جلسه توجیهی در بیمارستان برای دانشجویان جدید الورود.تهیه گزارش جهت درج در سایت
  8. پیگیری لازم در خصوص آماده بودن اتیکت دانشجویان و اندازه گیری تیتر آنی بادی دانشجویان جدید الورود و واکسن هپاتیت قبل از آغاز کارآموزی ها
  9.  تهیه آئین نامه اجرایی کارآموزی ها ، فرم ارزشیابی عمومی از دانشجویان ، ارزشیابی مربیان
  10. هماهنگی های لازم جهت تعیین فیلد های بالینی و بازدید از مراکز مختلف مثل روستا ها ، کارخانه ها ، مهرانه ، انتقال خون ، مرکز سالمندان ، بهزیستی ، مهدکودک ، مرکز مدیریت بحران استانداری ، هلال احمر و . . . برای دانشجویان کارشناسی پرستاری ، مامایی و کارشناسی ارشد بهداشت جامعه
  11. بررسی برنامه ریزی ها ی بالینی مدیران گروه رشته های مختلف در آغاز هر نیمسال و رفع هر گونه نواقص ، اشکالات و تداخل کار آموزی های رشته های مختلف در یک بخش و همچنین هماهنگی با دانشکده پرستاری ابهر و دانشگاه آزاد اسلامی ، ارسال کلیه برنامه های کارآموزی به مراکز آموزشی درمانی و مراکز بهداشتی در آغاز هر ترم تحصیلی به تفکیک مراکز
  12. انجام کلیه مکاتبات مربوط به دعوت اساتید خارج از دانشکده و صدور گواهی تدریس و محاسبه حق التدریس اساتید مدعو و صدور سوابق آموزشی اساتید در صورت در خواست
  13. انجام کلیه مکاتبات آموزشی با مدریت آموزش دانشگاه در خصوص مشکلات آموزشی دانشجویان اعم از مشروطی ، اصلاح کارنامه و نمرات ، کمیسیون موارد خاص ،  ارسال ریز نمرات دانشجویان میهمان و انتقالی ، تطبیق واحد های درسی
  14. یکپارچه سازی برنامه های کلاسی و امتحانی کلیه رشته ها به صورت منسجم تعیین ناظرین و مراقبین امتحانی و ابلاغ برنامه به اساتید و ناظرین ،انجام امورات مقدماتی برگزاری امتحان پایان ترم از جمله : نظارت بر چیدمان صندلی کلاسهای انتحانی ( محاسبه تعداد نفرات دارای امتحان در هر روز ، اختصاص شماره صندلی به هر دانشجو ، جلسه هماهنگی قبل از برگزاری امتحانات و تقسیم وظایف بین کارشناسان و تعریف روند تحویل گرفتن سوالات از اساتید ، تکثیر سوالات ، حضور و غیاب و صورتجلسه امتحانات ، فرم های تقلب فرم حضور اساتید و ناظرین و. . .) صدور گواهی پس از اتمام امتحانات
  15. نظارت بر حسن انجام امور فارغ التحصیلان و پیگیری امورات مربوط به صدور گواهی پس از اتمام امتحانات
  16. همکاری با ستاد شاهد و ایثارگر ، کمیته انضباطی، مرکز استعداد های درخشان ، معاونت فرهنگی دانشگاه و اداره مشاوره ، دبیرستانها در هفته مشاغل و بازدید دانش آموزان از دانشکده
  17. عضویت در EDO  دانشکده و عضویت در کمیته های اسلامی اداری ، کمیته برنامه ریزی ، ارزشیابی و امتحانات و همکاری با EDO در خصوص ارزیابی درونی و . . .
  18. انجام امورات مربوط به میهمانی ، نقل و انتقالات دانشجویان و راهنمایی های مرتبط و بررسی مدارک دانشجویان در سامانه و پیگیری رفع نواقص و طرح در شورا و پیگیری مکاتبات مربوط به تکمیل فرم های میهمانی و انتقالی
  19. انجام موارد ارجاعی از سوی ریاست و معاونت دانشکده
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
ورود خودکار
بازیابی رمز عبور
::
آمار بازدیدها
:. آمار بازدید‌های تمام پایگاه:
تمام بازدید‌ها: 135497901
بازدید 24 ساعت قبل: 51270
:.آمار بازدید‌های بخش جاری:
تمام بازدید‌ها: 10702
بازدید 24 ساعت قبل: 39
::
اتاق‌هاى گفتگو: