**__**__**__**__**__**__**__**__**

نحوه دریافت شکایت :
1- کلیه افراد مراجعه کننده به مرکز در صورت وجود هرگونه مشکل (حل نشده توسط مسئول شیفت وقت) می توانند جهت در یافت فرم اعلام شکایت به یکی از واحدهای ذیل مراجعه نموده و پس از تکمیل فرم، آنرا به همان محل عودت نمایند.
1-واحد رسیدگی به شکایات
2- واحد تریاژ اورژانس : تمام ساعات شبانه روز
3- دفتر مدیریت مرکز : صبح ها
4- دفتر سوپروایزری مرکز : تمام ساعات شبانه روز
1-2- مراجعین می توانند برگه های شکایت پر شده را به دفتر صندوق شکایات نیز بیندازند
توجه : قید موارد ذیل در فرم شکایت الزامی است:
*نام و نام خانوادگی شاکی ، محل و زمان مورد شکایت ، ساعت و تاریخ تکمیل فرم ، شماره تلفن و آدرس محل سکونت شاکی.
"همچنین خواهشمند است از هرگونه بی احترامی به فرد یا افراد در نگارش شکایت خودداری گردد."
2. نحوه بررسی شکایت:
2-1- مسئول واحد رسیدگی به شکایات مرکز هر روز صبح ، کلیه برگه های شکایت تکمیل شده روز قبل را جمع آوری و در واحد مذکور اقدام به اخذ تصمیم مینماید .
2-2- فرم های شکایت دستی اخذ شده به واحد رسیدگی به شکایات تحویل داده میشود و پس از بررسی و بسته به نوع شکایت به واحدهای مربوطه جهت پیگیری ارجاع داده می شود.
2-3- واحدهای مربوطه موظف به پاسخگویی به نوع شکایت در حداقل زمان ( 3 روز ) می باشند .
2-4- شکایت رسیده و پاسخ های آماده آنها در اولین جلسه کمیته بررسی شکایات مطرح و تصمیم لازم گرفته می شود.
2-5- فرم های بررسی شده ، تحویل مسئول واحد رسیدگی به شکایات مرکز گردیده تا پاسخ لازم به شکایت کننده داده شود.
3.اعضاء کمیته بررسی شکایات:
ریاست مرکز – مدیریت مرکز – مسئول واحد رسیدگی به شکایات مرکز - نماینده حراست – مدیر خدمات پرستاری - نماینده مدیریت کیفیت -رئیس امور اداری – مسئول کمیته های بیمارستانی- و سایر مسئولین بر حسب ضرورت
4.نحوه پاسخ دهی به شکایت:
نتیجه ی بررسی شکایت توسط مسئول واحد رسیدگی به شکایات مرکز به صورت تلفنی / کتبی / حضوری در اولین فرصت به شاکی اعلام خواهد شد.
5-کلیه سوابق مربوط به شکایات در واحد رسیدگی به شکایات مرکز نگهداری خواهد شد .
مسئول واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات : آقای حسن شاهمرادی
شماره تماس حضوری و پیغامگیر : 33131235 - 024
|
|