![]() |
رئیس اداره حسابداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابهر نام و نام خانوادگی:بابک نامدار سمت:رییس اداره حسابداری تحصیلات:کارشناس ارشد مدیریت مالی پست الکترونیکی:babak.namdar ![]() شماره تماس:۰۲۴۳۵۲۷۸۷۰۰ رزومه کاری: مدیر امور مالی پروژه تجهیز و راه اندازی بیمارستان الغدیر ------- مدیر مالی بیمارستان الغدیر |
شرح وظایف: ۱- نظارت بر نحوه اجرای نرم افزارجامع نظام نوین مالی(مدیریت مالی- مدیریت کالا و خدمات( ۲ - تقسیم وظایف و نظارت و ایجاد هماهنگی لازم دربین کارکنان واحد های زیر مجموعه اداره مالی ) دریافت پرداخت ، حقوق و دستمزد، دفترداری و اعتبارات، حسابداری درآمد ، رسیدگی به اسناد مالی، اسناد پزشکی و ، اموال ) ۳- پیگیری درخواستهای تخصیص حوزه از محل ردیفهای ابلاغی وزارتخانه –ردیفهای جاری و اختصاصی از معاونت توسعه دانشگاه ۴ -نظارت بر نحوه مصرف اعتبارات بر اساس مقررات و ضوابط مالی مربوطه ۵ -تامین اعتبار قراردادهای منعقده، درخواستهای خرید بر اساس تخصیص های حوزه مدیریت مالی دانشگاه ۶ -تهیه تراز عملیات مالی سالیانه و بستن حسابها ۷ -تهیه وتنظیم تفاهم نامه های داخلی جهت تخصیص بودجه -۸ همکاری در تهیه نامه ها و قرارداد های پشتیبانی . شرکت در جلسات مربوطه ۹ -انجام امور مربوط به تشخیص و تعیین سر فصل حسابها ۱۰ -اعمال نظارت بر هزینه ها بر اساس قانون و آیین نامه مالی معاملاتی دانشگاه مصوب هیت امنا ۱۱ -نگهداری و تنظیم دفاتر حسابهای دریافتی و پرداختی ۱۲ -تهیه و تنظیم و نظارت و پیگیری انواع پرداختهای جاری(حقوق و مزایا، اضافه کار- حق غذا- کارانه – حق الزحمه ها – حق التدریس ۱۳ -نظارت بر اسناد هزینه و تسویه حساب بموقع با کارپرداز ۱۴ -شرکت در جلسات واحد و حوزه مدیریت مالی دانشگاه ۱۵ -شرکت در دوره های آموزشی و پیشنهاد نیازهای آموزشی کارکنان تحت سرپرستی ۱۶ -پیش بینی، طرح ریزی و ارائه بودجه دوره ای شبکه بهداشت براساس برنامه ها، پروژه ها و سفارشات و نیازهای اعلام شده واحدهای مختلف و استراتژی اعلام شده ازسوی مقامات مافوق، با د رنظر گرفتن روند سنواتی منابع و مصارف و تغییرات احتمالی آتی ۱۷ -ارزیابی مستمر سیستم ها، روش ها، و فرض های مرتبط با امور مالی و اعلام نقاط قوت و ضعف روش های اجرایی موجود و ارائه پیشنهادات اصلاحی. ۱۸ -انجام وظیفه به عنوان عامل کنترلی بر اساس شرح وظایف مصوب و دستورالعمل های درون سازمان منطبق با استانداردهای حسابداری. ۱۹ -تنظیم گزارشات مالی بر اساس مقتضیات. ۲۰ -هماهنگی وبرنامه ریزی به منظور حسابرسی پایان سال واحدهای مختلف به منظور حسن انجام کار بر اساس صلاحدید مقام مافوق. ۲۱-پیش بینی بودجه و اعتبارات لازم جهت تهیه و تامین لوازم مورد نیاز و ضروری ، تجهیزات ، دارو، جهت تداوم عملکرد و خدمت رسانی بیمارستان . ۲۲ -نظارت بر اجرای دقیق آئین نامه ها، دستور العمل ها و بخشنامه های مالی و حسابداری |