رئیس اداره حسابداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابهر رئیس اداره حسابداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابهر

 | تاریخ ارسال: 1400/10/15 | 

رئیس اداره حسابداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابهر
نام و نام خانوادگی:بابک نامدار
سمت:رییس اداره حسابداری
تحصیلات:کارشناس ارشد مدیریت مالی
پست الکترونیکی:babak.namdarchmail.ir
شماره تماس:۰۲۴۳۵۲۷۸۷۰۰
رزومه کاری:
مدیر امور  مالی  پروژه تجهیز و راه اندازی بیمارستان الغدیر
-------
مدیر مالی بیمارستان الغدیر

 
شرح وظایف:
۱-     نظارت بر نحوه اجرای نرم افزارجامع  نظام نوین مالی(مدیریت مالی- مدیریت کالا و خدمات(
۲  - تقسیم وظایف و نظارت و ایجاد هماهنگی لازم دربین کارکنان واحد های زیر مجموعه اداره مالی ) دریافت پرداخت ، حقوق و دستمزد، دفترداری و اعتبارات، حسابداری درآمد ، رسیدگی به اسناد مالی، اسناد پزشکی و ، اموال )
۳-     پیگیری درخواستهای تخصیص حوزه از محل ردیفهای ابلاغی وزارتخانه ردیفهای جاری و اختصاصی از معاونت توسعه دانشگاه
۴     -نظارت بر نحوه مصرف اعتبارات بر اساس مقررات و ضوابط مالی مربوطه
۵     -تامین اعتبار قراردادهای منعقده، درخواستهای خرید بر اساس تخصیص های حوزه مدیریت مالی دانشگاه
۶     -تهیه تراز عملیات مالی سالیانه و بستن حسابها
۷     -تهیه وتنظیم تفاهم نامه های داخلی جهت تخصیص بودجه
-۸     همکاری در تهیه نامه ها و قرارداد های پشتیبانی .  شرکت در جلسات مربوطه
۹     -انجام امور مربوط به تشخیص و تعیین سر فصل حسابها
۱۰    -اعمال نظارت بر هزینه ها بر اساس قانون و آیین نامه مالی معاملاتی دانشگاه مصوب هیت امنا
۱۱    -نگهداری و تنظیم دفاتر حسابهای دریافتی و پرداختی
۱۲    -تهیه و تنظیم و نظارت و پیگیری انواع پرداختهای جاری(حقوق و مزایا،  اضافه کار- حق غذا- کارانه حق الزحمه ها حق التدریس
۱۳    -نظارت بر اسناد هزینه و تسویه حساب  بموقع با کارپرداز
۱۴    -شرکت در جلسات واحد و حوزه مدیریت مالی دانشگاه
۱۵    -شرکت در دوره های آموزشی و پیشنهاد نیازهای آموزشی کارکنان تحت سرپرستی
۱۶    -پیش بینی، طرح ریزی و ارائه بودجه  دوره ای شبکه بهداشت براساس برنامه ها، پروژه ها و سفارشات و نیازهای اعلام شده واحدهای مختلف و استراتژی اعلام شده ازسوی مقامات مافوق، با د رنظر گرفتن روند سنواتی منابع و مصارف و تغییرات احتمالی آتی
۱۷    -ارزیابی مستمر سیستم ها، روش ها، و فرض های مرتبط با امور مالی و اعلام نقاط قوت و ضعف روش های اجرایی موجود و ارائه پیشنهادات اصلاحی
۱۸    -انجام وظیفه به عنوان عامل کنترلی بر اساس شرح وظایف مصوب و دستورالعمل های درون سازمان منطبق با استانداردهای حسابداری
۱۹    -تنظیم گزارشات مالی بر اساس مقتضیات
۲۰   -هماهنگی وبرنامه ریزی به منظور حسابرسی پایان سال واحدهای مختلف به منظور حسن انجام کار بر اساس صلاحدید مقام مافوق.
   ۲۱-پیش بینی بودجه و اعتبارات لازم جهت تهیه و تامین لوازم مورد نیاز و ضروری ، تجهیزات ، دارو،  جهت  تداوم عملکرد و خدمت رسانی بیمارستان .
۲۲   -نظارت بر اجرای دقیق آئین نامه ها، دستور العمل ها و بخشنامه های مالی و حسابداری
 
 
 

دفعات مشاهده: 905 بار   |   دفعات چاپ: 92 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر