نام و نام خانوادگی : م. تاره
سمت : سوپروایزر آموزشی مرکز
مدرک تحصیلی : کارشناس پرستاری
اهم شرح وظایف:
1- تعیین اهداف آموزشی (کوتاه مدت، میان مدت، بلند مدت)
2- تعیین نیازهای آموزشی (مددجویان، خانواده، ردههای مختلف کادر پرستاری و مامایی و کارکنان جدید الورود)
3- اولویتبندی نیازهای آموزشی
4- تدوین برنامههای آموزشی مستمر و مدون جهت رفع نیازهای آموزشی
5- اجرای برنامههای آموزشی با همکاری و مشارکت سایر گروهها
6- تهیه و تنظیم ابزار مناسب ارزیابی عملکرد و فعالیتهای آموزشی بخشهای مرتبط
7- تهیه و تنظیم ابزار مناسب ارزیابی، خدمات پرستاری مورد نیاز مددجویان
8- هماهنگی در اجرای برنامه کارورزی دانشجویان و کارآموزان گروههای پرستاری و مامایی
9- پیشنهاد تهیه کتب، مجلات، جزوات و وسایل کمک آموزشی جهت ارتقاء سطح آگاهی کارکنان گروه پرستاری و مامایی
10- تشکیل کمیته آموزشی، پژوهشی پرستاری
11- هماهنگی، همکاری و مشارکت جهت تشکیل و شرکت کارکنان در کلاس های آموزش مداوم برابر برنامه جامع آموزشی واحد ذیربط
12- پیشنهاد ایجاد زمینه های تشویقی جهت مشارکت فعال کارکنان در فعال در فعالیتهای آموزشی و پژوهشی
13- همکاری و مشارکت در نظارت و کنترل واحدها جهت نیاز سنجی آموزشی
14- همکاری و هماهنگی با سوپروایزر بالینی و کنترل عفونت، در امر آموزش
15- همکاری و هماهنگی با سرپرستاران و مربیان در جهت ارتقاء سطح آموزش
16- ارائه تازهها و نتایج تحقیقات جدید (به شکل کنفرانس، جزوه/ پمفلت و ...)
17- همکاری و مشارکت در انجام طرح های پژوهشی
18- هدایت و آموزش کارکنان در راستای:
الف- حسابرسی کیفیت خدمات پرستاری و مامایی
ب- ارزشیابی عملکرد کارکنان در ارئه خدمات
ج- ارزشیابی عملکرد کارکنان در ارائه آموزش به مددجو
19- هدایت و آموزش کارکنان در اجرای برنامه های آموزشی واحدهای ذیربط
20- هدایت و آموزش در جهت تهیه جزوات،پوسترها، فیلم ها و پمفلت های آموزشی جهت کارکنان و مددجویان
21- ثبت و گزارش کلیه فعالیت های آموزشی و نتایج حاصله به مدیر خدمات پرستاری
22- کنترل و نظارت بر آموزش های انجام شده در واحدهای ذیربط با استفاده از ابزار مناسب
23- کنترل نظارت بر وجود امکانات و شرایط آموزشی در واحدها
24- ارزیابی اثربخشی آموزش های انجام شده از طریق:
الف- کنترل حسابرسی کیفی خدمات ارائه شده
ب- بررسی رضایت مندی مددجویان
ج- بررسی رضایت مندی کارمندان
25- کنترل و نظارت بر شرکت فعال رده های مختلف پرستاری (در شیفت های مختلف) در برنامنه های آموزشی براساس آموزش
26- مشارکت در کمیته ارزشیابی کارکنان پرستاری
27- شرکت در جلسات آموزشی مرتبط با پرستاری
|