نام و نام خانوادگی: ناهید داوودی .jpg)
سمت: متصدی امور دفتری و بایگانی
شرح وظایف
۱- مقابله پیشنویس نامههای تهیه شده با پاکنویس آنها
۲- پاسخگویی به مراجعات حضوری و تلفنی
۳- بازبینی و تصحیح مطالب تایپ شده
۴- ضبط و نگهداری اطلاعات دریافت شده پس از انتقال به کامپیوتر براساس ضوابط و استانداردها
۵- ثبت خلاصه مشخصات، موضوع، شماره و جریان نامههای وارده و صادره
۶- انجام اقدامات لازم در زمینه نگهداری و بایگانی کردن پروندهها، اوراق، نامه ها و گزارشات وسایر اسناد و مدارک واحد مربوطه در محلهای مخصوص
۷- بازبینی و کنترل ضمائم نامههای وارده و صادره
۸- تفکیک و توزیع نامهها و گزارشات و سایر مکاتبات بین افراد واحد مربوطه و پیگیریکردن آنها
۹- بایگانی و ثبت کلیه پرونده های پرسنلی کارکنان
۱۰- پیگیری تکمیل مدارک استخدامی افراد معرفی شده برای استخدام و ارسال برای صدور حکم
۱۱- هماهنگی معرفی افراد معرفی شده برای استخدام جهت طی آزمون های پزشکی، اجتماعی و امنیتی
۱۲- انجام استعلامهای لازم از قبیل حراست و گزینش برای افراد معرفی شده
۱۳- انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
|