بررسی انواع فرمهای ارزشیابی در کمیته ارزشیابی و ارزیابی
نیازسنجی آموزشی از اعضای هیات علمی جهت ارائه کارگاهها
تنظیم برنامه مدون جهت برگزاری کارگاهها در مدت یک سال(شهریورماه)
برگزاری کارگاهها با حضور مدرسین مجرب و برجسته بر اساس نیازسنجی
نظارت بر برگزاری کارگاههای آموزشی
ارزشیابی کارگاههای برگزارشده با استفاده از پرسشنامه
بررسی برگه های ارزشیابی
ارائه بازخورد به اعضای هیات علمی از نتایج ارزشیابی کارگاههای برگزار شده
ارائه گزارش عملکرد واحد در پایان هر نیم سال تحصیلی به مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه
۱- ارزشیابی مستمر اساتید و اعضاء هیأت علمی:
الف-انجام ارزشیابی اساتید توسط دانشجویان علوم پایه در پایان نیمسال تحصیلی
ب-انجام ارزشیابی اساتید بالینی توسط کارآموزان و کاورزان رشته پزشکی در پایان دوره های آموزش بالینی
ت-انجام ارزشیابی اساتید بالینی که درس تئوری بالینی دارند توسط دانشجویان پزشکی در روز آخر دوره آموزشی
ث- انجام ارزشیابی اعضای هیأت علمی توسط دستیاران در هر سال تحصیلی
ح- انجام ارزشیابی اعضای هیأت علمی توسط روسا یا معاونین آموزشی دانشکدهها
ج- انجام ارزشیابی اعضای هیأت علمی بالینی از مدیران گروههای آموزشی بالینی
د- انجام ارزشیابی اعضای هیأت علمی علوم پایه از مدیران گروههای آموزشی پایه
ذ- انجام ارزشیابی اعضای هیأت علمی توسط معاونین آموزشی مراکز آموزشی درمانی
ن- انجام خودارزیابی اعضای هیأت علمی
ز- انجام ارزشیابی اعضای هیأت علمی توسط همکاران / همتایان هیأت علمی
۲- مشارکت در بررسی راههای ارتقاء کیفیت آموزشی و افزایش انگیزه هیأت علمی ۳- انجام کلیه مراحل ارزشیابی اعضای هیأت علمی بر اساس در سامانه الکترونیکی تحت وب ۴- تهیه لیستهای مختلف رتبه بندی از فعالیتهای آموزشی اعضاء هیأت علمی و ارسال نتایج آن به مسئولین مربوطه ۵- -مشارکت در هدایت، اجرا و نظارت ارزشیابی عملکرد اعضا هیأت علمی (۶ فرم مدون وزارت بهداشت) ۶- بازخورد نتایج ارزشیابی دانشجویی به اعضای هیأت علمی از طریق وب و ارسال کارنامه نهایی (دانشجویی و مدیریتی) در پایان هر نیم سال
۷- تجزیه و تحلیل عملکرد نقاط قوت و ضعف و کنترل شاخص های عمومی اساتید بر اساس تنظیم گزارش های مربوطه. ۸– نظارت و کنترل بر نحوه ی ارزشیابی اساتید توسط مسئولین آموزش در مراکز آموزشی و درمانی ۹- تهیه و تدوین شاخصها و معیارهای نظارتی و ارزیابی بر اساس شیوه نامهها و آئین نامه های ابلاغی و دستورالعملهای مصوب و از سوی وزارت متبوع۰
۱۰- بررسی و پاسخگویی به مکاتبات ارزشیابی اعضای هیأت علمی دانشگاه
۱۱-انجام پیگیریهای لازم و مستمر به منظور استقرار نظام پیشرفته و مکانیزه ( سامانه ارزشیابی تحت وب دانشگاه) جهت افزایش دقت ،سرعت و کیفیت آن و گزارش گیری و گزارش دهی.
۱۲- بررسی و مطالعه مستمر بخشنامهها و دستور العملهای صادره از سوی وزارت متبوع و ریاست جمهوری به منظور نظارت بر حسن اجرای آنها.
۱۳- برگزاری جلسات ارزشیابی جهت ارائه نقطه نظرات کارشناسی در زمینه اصلاح /تغییر فرمهای ارزشیابی اساتید و نحوه تاثیر گذاری و اثر بخشی آن در ارتقا علمی آنان
۱۴-مطالعه و بررسی مصوبات EDO دانشکدهها و مراکز آموزشی درمانی به خصوص در مورد انجام اصلاحات لازم در بعضی از فرمهای ارزشیابی
۱۵- ایجاد تعامل و همکاری موثر با مدیران گروههای آموزشی و روسای یا معاونین آموزشی دانشکدهها جهت پیگیری و کنترل نحوه ی اجرا و انجام ارزشیابی توسط خود ایشان
۱۶- درج نمرات ارزشیابی اعضای هیأت علمی در عملکرد فعالیتهای آموزشی جهت ارائه در کمیته ارتقاء