مدیر امور مالی بیمارستان الغدیر ابهر

نام و نام خانوادگی: نعمت اله تاریوردی
سمت: مدیر امور مالی بیمارستان الغدیر
تحصیلات: کارشناس ارشد حسابرسی
پست الکترونیکی: tariverdinemat gmail.com
شماره تماس: ۲۲۴-۳۵۳۶۸۲۲۳-۰۲۴
رزومه کاری:
- مدیر مالی بیمارستان امدادی به مدت ۱۶ سال
۱-نظارت بر نحوه اجرای نرم افزارجامع نظام نوین مالی(مدیریت مالی- مدیریت کالا و خدمات)
۲ - تقسیم وظایف و نظارت و ایجاد هماهنگی لازم دربین کارکنان واحد های زیر مجموعه اداره مالی ( دریافت پرداخت ، حقوق و دستمزد، دفترداری و اعتبارات، حسابداری درآمد ، رسیدگی به اسناد مالی، اسناد پزشکی و امور بیمه گری، اموال و حسابداری ترخیص)
۳ -پیگیری درخواستهای تخصیص حوزه از محل ردیفهای ابلاغی وزارتخانه –ردیفهای جاری و اختصاصی از معاونت توسعه دانشگاه
۴ -نظارت بر نحوه مصرف اعتبارات بر اساس مقررات و ضوابط مالی مربوطه
۵ -تامین اعتبار قراردادهای منعقده، درخواستهای خرید بر اساس تخصیص های حوزه مدیریت مالی دانشگاه
۶ -تهیه تراز عملیات مالی سالیانه و بستن حسابها
۷ -تهیه وتنظیم تفاهم نامه های داخلی جهت تخصیص بودجه
-۸ همکاری در تهیه نامه ها و قرارداد های پشتیبانی . شرکت در جلسات مربوطه
۹ -انجام امور مربوط به تشخیص و تعیین سر فصل حسابها
۱۰ -اعمال نظارت بر هزینه ها بر اساس قانون و آیین نامه مالی معاملاتی دانشگاه مصوب هیت امنا
۱۱ -نگهداری و تنظیم دفاتر حسابهای دریافتی و پرداختی
۱۲ -تهیه و تنظیم و نظارت و پیگیری انواع پرداختهای جاری(حقوق و مزایا، اضافه کار- حق غذا- کارانه – حق الزحمه ها – حق التدریس
۱۳ -نظارت بر اسناد هزینه و تسویه حساب بموقع با کارپرداز
۱۴ -شرکت در جلسات واحد و حوزه مدیریت مالی دانشگاه
۱۵ -شرکت در دوره های آموزشی و پیشنهاد نیازهای آموزشی کارکنان تحت سرپرستی
۱۶ -پیش بینی، طرح ریزی و ارائه بودجه دوره ای بیمارستان براساس برنامه ها، پروژه ها و سفارشات و نیازهای اعلام شده واحدهای مختلف و استراتژی اعلام شده ازسوی مقامات مافوق، با د رنظر گرفتن روند سنواتی منابع و مصارف و تغییرات احتمالی آتی
۱۷ -ارزیابی مستمر سیستم ها، روش ها، و فرض های مرتبط با امور مالی و اعلام نقاط قوت و ضعف روش های اجرایی موجود و ارائه پیشنهادات اصلاحی.
۱۸ -انجام وظیفه به عنوان عامل کنترلی بر اساس شرح وظایف مصوب و دستورالعمل های درون سازمان منطبق با استانداردهای حسابداری.
۱۹ -تنظیم گزارشات مالی بر اساس مقتضیات.
۲۰ -هماهنگی وبرنامه ریزی به منظور حسابرسی پایان سال واحدهای مختلف به منظور حسن انجام کار بر اساس صلاحدید مقام مافوق.
۲۱-پیش بینی بودجه و اعتبارات لازم جهت تهیه و تامین لوازم مورد نیاز و ضروری ، تجهیزات ، دارو، جهت تداوم عملکرد و خدمت رسانی بیمارستان .
۲۲ -نظارت بر اجرای دقیق آئین نامه ها، دستور العمل ها و بخشنامه های مالی و حسابداری
|