کارگاههای برگزار شده
۱- کارگاه دانش پژوهی مقدماتی
۲- کارگاه مکاتب و نظریه های یاددهی و کاربرد آنها در آموزش پزشکی و یادگیری
۳- مهارت های ارتباطی در آموزش پزشکی و تعاملات یاددهی یادگیری با نسل هزاره
۴- خلاقیت در تدریس
۵- کارگاه دانش پژوهی پیشرفته
۶-کارگاه آموزش نرم افزار تولید محتوا
۷-پانل سیستم های نوین داروسازی ( حیطه ی مرجعیت علمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان)
۸- کارگاه آموزشی روش تدریس مقدماتی ( ویژه اساتید علوم پایه)
۹- کارگاه آموزشی روش تدریس مقدماتی( ویژه اساتید بالینی)
۱۰- کارگاه آموزشی مقدماتی دانش پژوهی آموزشی
۱۱- کارگاه آموزشی مهارت های ارتباطی میان فردی
۱۲- کارگاه آموزشی بین المللی سازی دانشگاه:راهبردها و چشم اندازها
۱۳- کارگاه آموزشی آزمون های استدلال بالینی
۱۴- کارگاه آموزشی مقدماتی دانش پژوهی آموزشی
۱۵- کارگاه آموزشی تحلیل عاملی تاییدی در علوم پزشکی
۱۶- کارگاه مقدماتی آشنایی با آزمون عینی ساختارمند بالینی (OSCE)
کارگاه دانش پژوهی مقدماتی(۲۰ خرداد)
اهداف اختصاصی کارگاه عبارت بودند از:
انتظار می رود که در پایان این کارگاه آموزشی، شرکت کنندگان قادر باشند:
- دانش پژوهی آموزشی، تاریخچه، اهمیت و ضرورت آن را توضیح دهند.
- مبانی و ویژگی های دانش پژوهی آموزشی را شرح دهند.
- با معیارهای ارزیابی دانش پژوهی آموزشی آشنا شوند.
- با فرمت ثبت دانش پژوهی آموزشی و نحوه تکمیل آن آشنا شوند.
- آئین نامه ها، دستورالعمل ها، امتیازات دانش پژوهی آموزشی و فرایند انجام آن را بر اساس شیوه نامه مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توضیح دهند.
- یک مورد فرایند دانش پژوهی آموزشی را بر اساس معیار گلاسیک ارزیابی کند.
برنامه کارگاه دانش پژوهی مقدماتی
ساعت |
عنوان برنامه |
سخنران |
۸-۸/۱۰ |
تلاوت آیاتی از کلام ا...مجید |
- |
۸/۱۰-۸/۳۰ |
معارفه و بیان اهداف کارگاه |
دکتر فرهاد رمضانی بدر |
۸/۳۰-۹ |
مقدمه، تاریخچه، اهمیت و ضرورت دانش پژوهی آموزشی |
دکتر فرهاد رمضانی بدر |
۹-۱۰ |
ماهیت دانش پژوهی آموزشی و تفاوت آن با پژوهش در آموزش، انواع دانش پژوهی،
معرفی حوزه های مختلف فعالیت های دانش پژوهی آموزشی |
دکتر مریم خزایی پول |
۱۰-۱۰/۳۰ |
معیارهای ارزیابی دانش پژوهی آموزشی (گلاسیک)
و مدل های ارزشیابی در دانش پژوهی |
دکتر لیلا نعیمی |
۱۰/۳۰-۱۱ |
پرسش و پاسخ، استراحت |
- |
۱۱-۱۱/۳۰ |
معرفی نمونه فرایندهای برتر دانش پژوهی آموزشی به تفکیک دانشکده های مختلف |
آقای علی نوروزی |
۱۱/۳۰-۱۲/۱۵ |
کارگروهی: ارزیابی یک نمونه فرایند دانش پژهی آموزشی بر اساس معیار گلاسیک |
- |
۱۲/۱۵-۱۳/۱۵ |
نحوه ارائه مستندات و شیوه بررسی فعالیت های دانش پژوهی
شیوه نامه ارزشیابی فعالیت های دانش پژوهی آموزشی مصوب وزارت متبوع
بند ۶ ماده ۲ آئین نامه ارتقای اعضای هیأت علمی دانشگاهها |
خانم زهرا بسطامی |
۱۳/۱۵-۱۳/۳۰ |
پرسش و پاسخ- جمع بندی و اختتامیه |
دکتر فرهاد رمضانی بدر |
عکسهای برگزاری کارگاه دانش پژوهی مقدماتی
.jpg)
|