Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
برگشت به دانشگاه علوم پزشکی زنجان
:: ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
درباره زنجان::
مدیریت دانشکده::
معاونت آموزشی::
معاونت پژوهشی::
دفتر توسعه EDO::
گروه های آموزشی::
اساتید::
دانشجویان::
کتابخانه::
بخش های اداری دانشکده::
کمیته تحقیقات دانشجویی::
کلینیک تخصصی دندانپزشکی::
قوانین و آیین نامه های اداری::
میز خدمت::
اخبار ::
پیوندها::
تماس با ما::
همایش::
کارگروه فرهنگی::
قالب جدید::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
:: واحد امور مالی ::
 | تاریخ ارسال: 1398/3/2 | 




 









 

نام و نام خانوادگی : ریحانه بیستونی

سمت :  مدیر امور مالی

تلفن :    ۳۳۱۴۸۱۹۴-۰۲۴

  اهم وظایف:
۱ -نگهداری و تنظیم تمامی حسابها براساس آئین نامه مالی و معاملاتی
۲ -ارائه عملکرد هزینه و تهیه تراز مالی برای هر دوره مالی
۳ -تهیه و تدوین صورتهای مالی واحد اجرایی برای هر دوره مالی
۴ -رسیدگی ، پیگیری و بروز رسانی اسناد مالی
۵ -تهیه صورت مغایرت بانکی و صدور چک بانکی
۶ -ارائه گزارش مالی به امور مالی دانشکاه و رئیس واحد
۷ -نظارت بر اجرای صحیح و به موقع انبارگردانی در پایان هر سال
۸ -انجام سایر اموری که از طرف مقام مافوق ارجاع میگردد
 ۹ -تکریم ارباب رجوع وهمکاران


نام و نام خانوادگی : ندا توکلی

سمت :  کارشناس امور مالی

تلفن :    ۳۳۱۴۸۱۹۲-۰۲۴

اهم وظایف:
۱ -دریافت احکام و اطلاعات مربوط به میزان کسورات متفرقه کارکنان ومحاسبه حقوق وسایر مزایا در نرم افزار آذرخش
۲ -ثبت، صدور و بایگانی اسناد حقوق ومزایا وسایر در سیستم تعهدی وتامین اعتبار اسناد حقوق ومزایا
۳ -ارسال فایلهای مربوط به کسورات حقوق ومزایا وانجام مکاتبات در رابطه با حقوق ومزایای کارکنان
۴ -تهیه سوابق مالی وتشکیل پرونده های مالی کارکنان
۵ -انجام امور مرتبط با شغل بر حسب نظر مقام مافوق و مطابق مقررات
 ۶ - تکریم ارباب رجوع وهمکاران


نام و نام خانوادگی : مریم بیگدلی

 

سمت :  حسابدار
 

تلفن :    ۳۳۱۴۸۱۹۳-۰۲۴

اهم وظایف:
۱ -دریافت احکام و اطلاعات مربوط به میزان کسورات متفرقه کارکنان ومحاسبه حقوق وسایر مزایا در نرم افزار آذرخش
۲ -ثبت، صدور و بایگانی اسناد حقوق ومزایا وسایر در سیستم تعهدی وتامین اعتبار اسناد حقوق ومزایا
۳ -ارسال فایلهای مربوط به کسورات حقوق ومزایا وانجام مکاتبات در رابطه با حقوق ومزایای کارکنان
۴ -تهیه سوابق مالی وتشکیل پرونده های مالی کارکنان
۵ -انجام امور مرتبط با شغل بر حسب نظر مقام مافوق و مطابق مقررات
 ۶ - تکریم ارباب رجوع وهمکاران

نام و نام خانوادگی : حسین عسگری
 
سمت :  امین اموال 
 
تلفن :    ۳۳۱۴۸۱۸۹-۰۲۴
 
اهم وظایف:
۱ -اعلام وصولی کالاهای خریداری شده در هر شش ماه و ثبت در دفاتر قانونی و الساق برچسب اموالی
۲ -ثبت و محاسبه استهلاک سالانه و ثبت زدن اسناد در سیستم تعهدی
۳ -تکمیل و ویرایش اموال بعد از ارسال انباردار در سیستم تعهدی
۴ -بروز رسانی اموال کارکنان در سیستم تعهدی و فرم ۱۶ در پرونـده آنها
۵ -نقل و انتقال اموال بین کارکنان و ثبت در پرونده و سیستم تعهدی
۶ -اعلام اموال مازاد و اسقاطی و پیگیری های لازم در این خصوص
۷ -انجام امور مرتبط با شغل بر حسب نظر مقام مافوق و مطابق مقررات
۸ -تکریم ارباب رجوع وهمکاران

 
>
برای مشاهده کل مطالب بخش امور مالی اینجا را کلیک کنید.