- انجام امور اداری و دفتری رئیس دانشگاه در رابطه با ارتباطات داخلی و بین المللی و دانشگاهی. - دریافت مکاتبات واحدهای دانشگاه و صدور ابلاغ کلیه مکاتبات ، دستورات و نظرات رئیس دانشگاه به واحدهای دانشگاهی و موسسات و سازمان های خارج از دانشگاه. - انجام هماهنگی در ملاقات های عمومی رئیس دانشگاه با ارباب رجوع . - انجام هماهنگی در ملاقات های روتین دفتر با رئیس دانشگاه. - هماهنگی در امور جاری دفتر. - انجام سایر امور محوله از سوی ریاست دانشگاه. - برنامه ریزی امور حوزه ریاست دانشگاه. - نظارت بر امور دبیرخانه ها و شورای حوزه ریاست. - تنظیم سیستم ارتباط معاونین. - برگزاری جلسات هماهنگی مدیران حوزه ریاست. - نظارت بر فعالیت کمیته های اجرایی حوزه ریاست. - حضور در جلساتی که از طرف ریاست دانشگاه تفویض می گردد. |