مدیریت خدمات پشتیبانی دانشگاه با بکار گیری روشهای نوین مدیریتی و فن آوری با اعتقاد به کار گروهی و حفظ کرامت انسانی و اصل صداقت و امانتداری ماموریت ارائه خدمات پشتیبانی به و احدهای تابعه دانشگاه و سایر واحدهای ذینفع اجرای برنامه های عملیاتی ذیل را در دستور کار خود قرار داده است : ۱- حمایت از تولیدات داخلی با فرهنگ سازی و ایجاد بستر مناسب جهت استفاده از کالاهای با کیفیت ایرانی ۲- بهبود روشها و ارتقای کیفیت خدمات ۳- احصاء فرایندها جهت شناسایی نقاط قوت و ضعف ۴- ارتقای سیستم اطلاع رسانی حوزه خدمات پشتیبانی و افزایش سرعت دسترسی به آن از طریق ایجاد سیستمهای مکانیزه ۵- ارتقای سیستم بهینه تمرکز زدایی در فعالیت های جاری خدمات پشتیبانی ۶- ارتقای سیستم انبارداری از طریق آموزش مستمر ۷- ارتقا سیستم خرید و تدارکات از طریق جذب نیروهای متخصص و آموزش مستمر آنها ۸- ارتقاء و بهبود سیستم ارزشیابی و نظارت ۹- تهیه و تدوین برنامه عملیاتی مدیریت خدمات پشتیبانی و نظارت بر حسن اجرای آن ۱۰- اجرای تشریفات اداری مناقصه ها و مزایده ها،انعقاد قرارداد و راهبری معاملات جزئی و عمده در سطح کلاندانشگاه ۱۱- نظارت و پیگیری بر امور صرفه جویی منابع در ستاد مرکزی و واحدهای تابعه بویژه در خصوص حامل های انرژی ۱۲- نظارت و پایش د امور تدارکات و خرید ۱۳- بروز رسانی و تدوین فرآیندهای جدید و قابل اجرا در مدیریت خدمات پشتیبانی و نظارت بر حسن اجرای آنها ۱۴- برنامه ریزی ، نظارت و کنترل در امور نقلیه دانشگاه با اولویت ترمیم ناوگان خودرویی دانشگاه ۱۵- پیگیری، ارزشیابی و نظارت بز کمیت و کیفیت امور واگذار شده به بخش خصوصی ۱۶- ساماندهی فعالیت های مربوط یه امور حوزه مدیریتی و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیتهای واحد تحت سرپرستی ۱۷- نظارت بر فعایت های امور نقلیه، قراردادها،تدارکات و خرید،انبار، باغبانی،تلفنخانه و نگهبانی واحد تحت سرپرستی و راهبری سایر حوزه های دانشگاه ۱۸- نظارت و پایش بر امور مربوط به حفظ و حراست و نگهداری مناسب از ساختمانهای دانشگاه ۱۹- تامین مایحتاج واحدها بر اساس اعتبارات مصوب و تنظیم اسناد مربوطه با رعایت مقررات مالی ۲۰- نظارت بر تعمیرات کلی و جزئی خودروها و ساختمانهای دانشگاه ۲۱- برنامه ریزیهای آموزشی برای کارکنان واحد تحت سرپرستی و شرکت فعال در دوره های کارآموزی،
مهارتی و آموزشی در جهت ارتقای مهارتهای شغلی ۲۲- شرکت و حضور فعال در همایشها،سمینارها و جلسات مختلف حسب نظر مافوق ۲۳- تشکیل جلسات درون بخشی و برن بخشی و راهبری آن ۲۴- تهیه طرح،پیشنهاد و شیوه نامه جهت بهبود امور خدماتی و پشتیبانی ۲۵- اجرای آئین نامه ها، بخشنامه ها و مقررات اداری مربوطه