
❁ ❁ ❁ ❁ ❁
رئیس اداره امور اداری |
نام و نام خانوادگی : موسی محمدی |
پست الکترونیکی : |
❁ ❁ ❁ ❁ ❁

۳۳۰۲۳۲۰۱ - ۰۲۴
شرح وظایف رئیس اداره امور اداری
۱. مطالعه قوانین و مقررات امور اداری و استخدامی بمنظور آگاهی از آنها .
۲. نظارت و سرپرستی بر کلیه امور مربوط به کارگزینی – دبیرخانه – ماشین نویسی_ تدارکات - ا نبار ملزومات – خدمات و بایگانی پرسنلی .
۳. نظارت و کنترل نامه های صادره و پیگیری نامه های ارجاعی به واحدهای تحت سرپرستی .
۴. نظارت و کنترل لوازم خریداری شده و بررسی تقاضای خرید که از واحدهای مختلف مرکز ارائه می گردد .
۵. نظارت و کنترل بر وسایل و لوازم موجود در انبار و توزیع منطقی آنها بین واحدها .
۶. نظارت بر امور جاری خدمات و حفظ حراست از فضاهای فیزیکی مرکز و واحد تاسیساتی .
۷. نظارت و کنترل احکام حقوقی پرسنل اعم از افزایش سنواتی – ارتقاء گروه – برقراری حق شیفت در گردش و صعوبت کار و غیره …
۸. ارجاع نامه های واصله به واحدهای تحت سرپرستی و پیگیری آنها .
۹. نظارت و رسیدگی به دفاتر حضور و غیاب کارکنان و تایمکس .
۱۰. نظارت و کنترل مرخصی های استحقاقی – استعلاجی و بدون حقوق پرسنل مرکز .
۱۱. کنترل و امضاء نامه های صادره و ارجاع نامه های مربوط به واحدهای تحت امر .
۱۲. هماهنگی بین بخشی امور خدماتی و نقلیه با سایر واحدهای مرکز .
۱۳. ارزشیابی پرسنل واحدهای تحت سرپرستی .
۱۴. توجه کامل به مستندات و دستورالعمل های سیستم مدیریت کیفیت.
۱۵ . انجام سایر امور م حوله در زمینه شغلی طبق دستور مقام مافوق .
۱۶. شرکت در دوره های مدیریتی وعمومی به منظور افزایش مهارتهای شغلی .
واحدهای تحت پوشش اداره امور اداری مرکز :
کارگزینی
دبیرخانه
انبار ملزومات
تدارکات ( برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید . )
بایگانی پرسنل
خدمات ( نقلیه - مخابرات - امحاء زباله - رختشویخانه - تاسیسات ) ( جهت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید . )
پرسنل واحد امور اداری :
مسئول اتوماسیون اداری
|
رویا سعیدی نائینی |
|
متصدی امور دفتری و امور تایپ
|
ماهرخ ژاله محرابی |
 |
کارگزینی
|
فاطمه عزتی |
|
کارگزینی
|
سولماز کریم خانی لوئی
|
|
|