معرفی مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
نام و نام خانوادگی : شهباز توکلی
سمت :
مدیر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات
تحصیلات : کارشناسی ارشد مدیریت کار آفرینی ( دانشگاه تهران )
کارشناس عالی ستادی- دارای 32 سال تجربه اداری و مالی
پست الکترونیکی : sh.tavakoli95 gmail.com / tavakoli85 yahoo.com
تلفن : همراه 3397 241 0912 تلفن ثابت : 33018491 فاکس : 33019415
سوابق و مسئولیت / فعالیتهای اجرایی :
-
سرپرست مدیریت بازرسی ،ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه
-
بازرس ناظر ارشد و دبیر کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم -
دبیر کمیته نظارت دانشگاه
-
عضو و دبیر کمیته مدیریت عمکرد دانشگاه 95 – 98
-
سرپرست دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی دانشگاه
-
مدیر دفتر کارآفرینی و اشتغال دانشگاه - از سال 86 الی ادامه دارد
-
سرپرست اداره ارزیابی عملکرد کارمندان و مدیران 85 الی 96 ( 12 سال
-
نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان زنجان
-
نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه و عضو ثابت در کار گروه اشتغال استانداری و اداره کل تعاون وکاراستان 86 الی 97
-
نماینده تام الاختیار دانشگاه و عضو اصلی در کمیته تسهیلات و سرمایه گذاری استان زنجان86 الی 97
-
عضو اصلی کمیته ارزیابی عملکرد کشوری دانشگاههای علوم پزشکی مستقر در وزارت 94 ال96
نماینده مدیر کل دفترکارآفرینی وزارت متبوع بعنوان بازرس و ارزیاب ناظر بر عملکرد دفاتر کارآفرینی دانشگاههای ارومیه و اردبیل و کردستان
-
کارشناس بودجه عمرانی مدیریت بودجه برنامه ای دانشگاه
-
مدیر خدمات پشتیبانی دانشگاه 82 الی 84
-
بعنوان نماینده رئیس دانشگاه ( بازرس ) ناظربر پروژه های عمرانی دانشگاه در سطح استان 87 الی 83
-
کارشناس مسئول حراست دانشگاه 76 تا 82 ( 7 سال ) و مسئول حراست دانشکده ها و بخش دانشجویی
-
محقق و مسئول تحقیق نظر دهی در جذب هیات علمی دانشگاه
-
کارشناس روابط عمومی دانشگاه 74و 75
-
مسئول دفتر معاونت پشتیبانی 73 و 74
-
مدیر کانون فرهنگی و هنری بسیج
- فعالیت های علمی ( تالیف وارائه طرحهای تحقیقاتی و تالیف مقاله علمی )؛
1- بررسی رابطه توانمند سازی کارکنان ومیزان بهره وری نیروی انسانی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان( طرح و مقاله )
2- بررسی رابطه بهره وری و بهبود مستمر در مدیریت عملکرد( مقاله )
3- بررسی نگرش کارمندان دانشگاه علوم پزشکی زنجان نسبت به نظام ارزیابی عملکرد
4- انتشار مقاله در روز نامه های کثیر الانتشار تحت عنوان ( گردشگری سلامت )
-
مشاور در امور کسب و کار - تدوین طرح های جامع کسب و کار
-
آشنایی کامل با نرم افزارهای آفیس و ویندوز و مسلط به تایپ ،کامپیوتر و اینترنت
-
کسب دوره های آموزشی تخصصی کارآفرینی بمیزان 450 ساعت
-
دوره های مدیریتی و سرپرستی و دوره های عمومی : 1600 ساعت در طول خدمت
|
|
معرفی کارشناسان:
نام و نام خانوادگی : اصغر مهدیخانی
مدرک تحصیلی : فوق لیسانس مدیریت
سمت :
کارشناس مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات
کارشناس امور ایثارگران - از سال 1385 تا کنون
کارگزین - از سال 1385 تا بهمن 1392 |
 |
نام و نام خانوادگی : نقی خلفی
مدرک تحصیلی : لیسانس پرستاری
سمت :
رئیس کمیته ویژه بازرسی
پست سازمانی مدیر دفتر پرستاری بیمارستان شهید بهشتی
کار شناس مسئول امور درمان و بیمارستانی
کارشناس امور ایثارگران - از سال 1397 تا کنون
تلفن : 33018340
سوابق اجرائی و مسئولیت های اداری
- مدیر داخلی بیمارستان شهید بهشتی زنجان 1374 الی 1382
- مدیر حراست دانشگاه 1374 الی 1385
- مدیر امور عمومی دانشکده پزشکی 1386 الی 1392
- معاونت بهداشت درمان بنیاد جانبازان استان
- مدیر کلینیک درمانی حضرت قائم بنیاد
......................................................................................................................................
نام و نام خانوادگی : اکرم شاهمحمدی
سمت : کارشناس واحد بازرسی و پاسخگویی به شکایات
پست سازمانی : کارشناس حقوقی
تحصیلات : کارشناسی ارشد معارف اسلامی و علوم قرآنی
تلفن : 33018339
سوابق اجرائی و فعالیتها
کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد کارکنان
کارشناس تحقیق هسته گزینش
مدرس علوم قرآنی و احادیث
.....................................................................................................................................
نام و نام خانوادگی : رحیمه سرمستی
سمت : کارشناس بازرسی و پاسخگویی به شکایات
پست سازمانی : کارشناس امور دانشجوئی دانشکده پزشکی
تحصیلات : کارشناسی ارشد مدیریت خدمات بهداشتی
تلفن : 33018338
سوابق اجرائی و فعالیتها
کارشناس تحول اداری و ارزیابی دستگاهی
کارشناس امور بهداشتی
|
|
نام و نام خانوادگی : خدیجه نوروزی
سمت : کارشناس واحد ارزیابی عملکرد |
 |
|