Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
معرفی مدیریت ::
فرم خام تفاهم نامه ها::
تخصیص ها::
بایگانی اطلاعات::
اخبار و اطلاعیه ها::
قوانین و دستورالعمل ها::
تماس با ما::
درمان::
::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: معاون مدیر ::

نام و نام خانوادگی:  آقای امیر کامیابی.
سمت:  معاون مدیر برنامه ریزی، بودجه و پایش عملکرد.
درجه تحصیلی: کارشناسی ارشد مدیریت.
تلفن تماس :  ۰۲۴۳۳۰۱۸۲۵۰          
پست الکترونیک: amir.۶۱۳۴yahoo.com           
 
 
شرح وظایف پست سازمانی:
 
۱_ نظارت و کنترل بودجه پیشنهادی، هزینه ای و تملک داراییهای سرمایه ای و تأیید آن.
۲_  نظارت و کنترل بودجه تفصیلی دانشگاه و تأیید آن.
۳_  نظارت، کنترل و تأیید تفاهم نامه داخلی واحدها.
۴_  نظارت و کنترل کلیه تخصیص های ابلاغی، هزینه ای ، درآمد اختصاصی، تملک داراییهای سرمایه ای و ردیفهای متمرکز و متفرقه.
۵_  نظارت، پیگیری و تخصیص اعتبارات طرح تحول سلامت.
۶_ نظارت و پیگیری  و مبادله موافقتنامه های تملک دارایی های سرمایه ای ملی، استانی و تأیید آن.
۷_ مطالعه روشهای نوین بودجه‌بندی و مدیریت منابع مالی واحدهای تحت پوشش به منظور نیل به هدفهای نهایی دانشگاه و ارائه گزارشات لازم.
۸_  تدوین شاخص های  منطقی جهت توزیع عادلانه منابع بین واحدهای تحت پوشش.
۹_پاسخ به مراجعین و راهنمایی ارباب رجوع جهت تسهیل امور مراجعین.
۱۰_انجام مکاتبات و امضاء نامه های اداری از طرف مدیریت در صورت لزوم.
۱۱_ مطالعه منابع علمی و اداری و بکارگیری آنها در انجام وظایف بهینه مدیریت و دانشگاه.
۱۲_مطالعه و بررسی گزارشات تهیه شده توسط کارشناسان . اظهار نظر درباره آنها.
۱۳ _ ابلاغ اعتبارات موردی از محل اعتبارات ۵% درآمدهای اختصاصی  دانشگاه.
۱۴  _ ابلاغ اعتبار از محل مانده اعتبارات سنوات قبل دانشگاه.
۱۵ _ شرکت در جلسات و کمیسیون های مربوط و اظهار نظر در مورد مسائل بودجه ای.
۱۶ _ انجام راهنمایی های لازم و ارائه خط مشی به روسای گروه های کارشناسی و سایر کارکنان مدیریت در صورت لزوم.
۱۷ -  نظارت بر بهبود روش های انجام کار و ارائه گزارش لازم به مسئولین مافوق.
۱۸ -  شرکت فعال در دوره های کارآموزی، مهارتی، آموزشی در جهت ارتقاء معلومات و توانمندیهای شغلی و بکارگیری نتایج آن در انجام وظایف محوله.
۱۹ عضویت در کمیته های تخصصی دانشگاه وشرکت فعال درجلسات وبازدیدها حسب نظر مقامات مافوق.
۲۰ _تدوین برنامه عملیاتی حوزه بودجه دانشگاه به صورت دوره ای با استفاده از تکنیک ها و روش های نوین.
۲۱_ارجاع کلیه درخواستهای تجمیع هزینه واحدها
۲۲_انجام امور مربوط به بودجه در سامانه نظام نوین مالی از جمله:
  •    نظارت بر ثبت صحیح اعتبارات و فصول هزینه.
  •    نظارت و پایش با منابع و مصارف با استفاده از سامانه نظام نوین مالی.
۲۳_ انجام سایر امور مربوطه طبق دستور مافوق مطابق مقررات.
 
دفعات مشاهده: 5750 بار   |   دفعات چاپ: 501 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 55 بار   |   0 نظر
::