سوپروایزرهای در گردش مرکز :
- ف . حقیقی
- ن . احمدی
- ص . امیرسعادتی
-ز . مهاجری
- م . تاره
اهم شرح وظایف:
1- مشارکت و همکاری در جمع آوری اطلاعات پیرامون مرکز آموزشی بهداشتی ، درمانی، توانبخشی
2- همکاری با مدیر پرستاری در تنظیم و تدوین اهداف و خط مشی های واحدهای ذیربط با همکاری سایر مسئولین
3- ارائه پیشنهادات لازم در جهت ایجاد تغییرات مناسب در سیستم خدمات پرستاری و مامایی
4- مشارکت و همکاری در برنامه ریزی های آموزشی کارکنان، دانشجویان، مددجویان
5- برنامه ریزی و هماهنگی در پذیرش و ترخیص مددجویان
6- تهیه و تنظیم گزارشات کمی و کیفی از وضعیت موجود گیرندگان و ارائه کنندگان خدمت و عملکرد واحدهای ذیربط
7- ایجاد هماهنگی بین واحدهای مختلف مرکز جهت ارائه خدمات مطلوب در واحدهای زیربط
8-تشخیص نیازها و مشکلات موجود در واحدهای مرتبط پرستاری ( مربوط به کارکنان ، مددجویان، محیط و ...) و اقدام جهت حل آنها
9- مشارکت در توزیع کارکنان پرستاری براساس توانایی ها و نیازها در واحدها و شیفت های مختلف
10- هماهنگی ایجاد شرایط کار مناسب و حسن تفاهم مابین افراد
11- شرکت در برنامه های آموزشی بمنظور ارتقاء سطح آگاهی و مهارت خود در جهت ارائه روشهای موثرتر خدمات پرستاری و مامایی
12- شرکت در کمیته های مختلف بیمارستانی و پرستاری ( آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، نظارت و ارزشیابی، رفاهی، توانبخشی و ...) بنا به صلاحدید
13- تأمین و ایجاد شرایط مناسب و اقدام در زمان بروز فوریتها (تأمین نیروی انسانی، تجهیزات، امکانات و ... )
14 : D.10/00 - نظارت و کنترل مستمر بر رفتار شغلی کارکنان تحت سرپرستی ( رعایت مقررات اداری، ضوابط کاری، اخلاقی و ...)
15- هماهنگی در ارجاع مددجو به خانواده ، مرکز آموزشی بهداشتی ، درمانی و توانبخشی
16- نظارت و کنترل مستمر بر نحوه ارائه خدمات پرستاری و مامایی مبتنی بر استانداردها با استفاده از ابزار مناسب (چک لیست و ..)
17- بازدید مستمر از واحدهای مرتبط به منظور حصول اطمینان از حسن ارائه خدمات، ثبت و ارائه گزارش به مافوق
18- هدایت کارکنان پرستاری در جهت ارتقاء سطح کیفی مراقبتها
19- ارائه راهنمائی های لازم به کارکنان پرستاری ، کمک و حمایت از آنها
20- مشارکت و همکاری در جهت تأمین نیازهای آموزشی کارکنان پرستاری و مامایی شامل: آشنا سازی کارکنان جدید الورود با مقررات ، خط مشی ها، شرح وظایف و ...
21- ثبت حوادث، وقایع غیر مترقبه، آمار (بیماران بد حال ، پذیرفته شده، ترخیصی، فوت شده و ... )و گزارش به مافوق
22- مشارکت در ارزشیابی مستمر کارکنان پرستاری و مامایی بر طبق : عملکرد، رفتارهای شغلی و اخلاقی
23- همکاری و مشارکت در ارزشیابی اثربخشی خدمات از طریق : حسابرسی کیفی، بررسی رضایتمندی مددجویان و کارکنان
24- همکاری و مشارکت در ارزشیابی تاثیر برنامه های آموزشی بر کیفیت ارائه خدمات پرستاری
25- همکاری و مشارکت در ارزشیابی برنامه ها و خط مشی های مدون ، جهت دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده
26- کنترل و نظارت مستمر بر چگونگی مصرف و نگهداری تجهیزات و داروها در واحدهای پرستاری و مامایی
27- نظارت بر حسن اجرای تعرفه های خدمات پرستاری
|